Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksion sähkölasku nousi 150 euroon siirtomaksuineen 2 kk:lta

Vierailija
11.11.2022 |

Ja en pidä valoja juuri päällä ja saunotaankin kerran viikossa vain, lämmitys kaukolämpö, 16 c kwh, kylppärin lattialämkitys varmaan suurin sähkösyöppö mietin vain miten kamalia maksuja näillä sähkölämmitteisen talojen omistajat maksavat, joilla kwh-hinta on 30-50 c.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin 50e ja 2kk lasku.sauna ei lämpene se on varma se .en rupea maksamaan turhasta .

Vierailija
2/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kaksion lasku 2kk siinä viidenkympin kieppeillä. Kylppärin lattialämmitys on tosi haalealla, ei saunota, lyhyet lämpimät suihkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalo kaksiossa 51,5m2. Maksoin viikolla sähkölaskun joka tulee kerran kuukaudessa. Viimeisin lasku oli 24,92€ joka sisälsi siirron että sähkön. Määräaikainen sopimus 6/2023 asti. Nyt perusmaksu 0,99€/kk 0,499€/kwh. Ei paljon ole sähkölasku.

Vierailija
4/9 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs sähköyhtiöltä ostatte sähkönne te joilla on noin pienet laskut...

Vierailija
5/9 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksion sähkölasku kolmen kuukauden ajalta oli viimeksi 124 euroa, sisältäen sähkönsiirron. 

Vierailija
6/9 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaksion sähkölasku 3 kuukaudelta 75 €. Sauna on, mutta ei käytössä, kylpyhuoneen lattialämmitys minimillä.

Pyykinpesukone ja astianpesukone käyvät vain täysinä. Uuniruokia valmistan, koska syksyyn ja talveen kuuluu lämpimät ruuat.

Seuraava lasku tulee joulukuun alussa. Siinä tulee näkymään lokakuun alusta voimaan tullut korotus. Olen arvellut, että seuraava lasku tulee olemaan luokkaa vähän päälle 100 €.

Työeläkkeen korotus tammikuun alussa tulee menemään kohonneisiin elinkustannuksiin.

Vierailija
7/9 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk sähköt kaksiossa oli muistaakseni siinä 60e kieppeillä kokonaisuudessaan. Tosin ehdin saada suht hyvän sopparin ennen suurimpia hinnankorotuksia.

Vierailija
8/9 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin kaksion lasku 2kk siinä viidenkympin kieppeillä. Kylppärin lattialämmitys on tosi haalealla, ei saunota, lyhyet lämpimät suihkut.

Ne suihkuvedet näkyvät taloyhtiön vedenkulutuslaskussa, eivät henkilökohtaisessa sähkölaskussa. Tottakai jos yhtiössä asuu veden tuhlaajia, niin se näkyy hoitovastikkeessa.

Vierailija
9/9 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksion (45m2) 3kk sähkölasku tuli juuri: 24,71e (n. 140 kWh/kk). Siirtomaksu 3kk ajalta tulee olemaan n.40e. En ole säästänyt sähköä mutta en tuhlannutkaan. Sauna ei ole tainnut olla päällä kuin ehkä kerran.

Määräaikainen sopimus 5,89snt/kWh, perusmaksu 0e, voimassa 12/23 asti.