Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman ottaisit naapuriksi? Ketjupolttajan vai rappioholistin?

Vierailija
11.11.2022 |

Kumman ottaisit?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat joutuu myllytykseen seuraavaksi, kuormittavat kansantaloutta liikaa.

Vierailija
2/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gootteja joilla on ruma naama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin, eivät ne meillä asu.

Vierailija
4/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurissa asui tupakoiva alkoholisti, joten paha sanoa. Itse olen vain piintynyt juoppo.

Vierailija
5/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjupolttaja koska vaan. Alkoholisti voi aiheuttaa vaikka vesivahingon tai tulipalon

Vierailija
6/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei-metelöivä alkoholisti niin sellaisen tietenkin. Jatkuvasti metelöivä ja rellestävä alkoholisti vs. jatkuva röökinkatku, pitäisi varmaan heittää noppaa kun niin hankala valinta

Vierailija
7/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan nappaa, koska toinen savusti ja toinen jätti vahingossa toosat kovalle volyymille, eikä osannut laittaa kiinni tiloissaan.

Vierailija
8/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri asui melkein vuoden talossa jossa oli vain juoppoja ja ketjupolttajia. Useimmat molempia. Halpa vuokra ja aina seuraa jos keitto maistuu. Ei siinä kauempaa viihtynyt. Sellainen kaksikerroksinen rivitalo. Ikuisen biletyksen talo. Varmaan hyvää reality matskua. 

Vierailija
9/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sekakäyttäjän jolla on piriteknobileitä ja kavereita kylässä yötä päivää. Kiva kun hamppu haisee rapussa ja seinän takana pumppaa tekno.

Vierailija
10/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat niin voisin itse olla se rappiolla oleva ketjussa polttava alkoholisti...🤔

Vierailija
11/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu...kumpi on paremman näköinen?

Vierailija
12/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tur va pai kan hakijaa en ainakaan ottaisi. Ne on niitä vihervassujen haalimia elin ta so surffareita joka ainoa, vaikka propagandassa kovasti yritetään muuta väittää.

Vierailija
13/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapioholistin.He ovat sentään inhimilisiä ihmisä.Toisin kuin tupakoitsijat!Meidän kerrostalossa yksi tantta on ainoa joka ei pääse tupakalle pihalle,paikka joka osoitettu tupakointi paikaksi.Itse ei haista hajua,ei kissansa kusenkaan eli milloin sen hiekka vaihdetava?Ettei haju tunkea rappu käytävän.

Vierailija
14/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rappioholistin: poliisi tulee aika ajoin tarjoamaan hänelle uutta yöpymispaikkaa ja lopulta sitten hälle tulee häätö - näin vaivasta pääse eroon. röökaajasta ei pääse eroon millään... täytyy vain viikatemiestä odottaa, eli keuhkosyöpää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi