Kuuntelen iltani iloksi c-kasetteja joita äänitin radiosta joskus 2000 ja voi kiesus!
Siis tämä silloin huudossa ollut Suomi RÄP! Tulenkantajat, Ritarikunta, ja mitä paskoja niitä olikaan, kaikki tallentuneet nauhalle. Kaikkea sitä on kuunneltukin. >/
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pakko olla provo vai nauhoittiko joku vielä 2000 radiosta musiikkia? Kyllä mekin vielä ysärin puolivälissä, mutta että vuonna 2000?
Kyllä mä nauhoitin. Taisin lopettaa joskus 2003-04. Tiedän kyllä että olis pitänyt käyttää napsteria ja pirate bayta mutta vanhassa vara parempi. 👌🏻 Ap
Entä nauhoittiko kukaan muu kuin minä MTV:ltä tulevia musiikkivideoita VHS-kasetille 1990- ja 2000-luvuilla?
Kun ostin TV-video-kombon 2000-luvun alussa, yritin alkuun saada nauhoitettua musiikkivideoita MTV-kanavalta, mutta niitä videoita, jotka olisin halunnut tallentaa, näytettiin niin harvoin, ettei yrityksestä tainnut tulla mitään... Muistan vieläkin sen turhautumisen, kun odottelin melkein joka päivä tuntikausia, että jospa ne tietyt videot tulisi vihdoinkin televisiosta ja saisin ne nauhoitettua VHS-kasetille!
Mulla on c-kasetilla vieläkin Juuson & Peltsin ohjelmasta se pätkä "Ollaanko me nyt Jamaikalla?" Good times.
Vierailija kirjoitti:
Piristävän eroottisia nää Hausmyllyn vanhat biisit. :D Kyllä tää jonkin Pete Parkkosen sataa-biisin voittaa.
Lauantain huviksi pistin soimaan ensimmäisenä käteen sattuneen c-kasetin, jonka nauhoittelin merkintöjen mukaan maaliskuussa 1999 Radiomafiasta, taitaa olla Dancemobista nauhoitettu kun ei ole mitään valtavirtamusaa edes silloisen mittapuun mukaan :D
Kasettisoitinkin on vuodelta 1992, vielä pelaa ja alkuperäisillä hihnoilla jopa. Sharp on näköjään käyttänyt kestävää laatua niihin.