Mies ei huomioi tyttöä yhtään.
Meillä on miehen kanssa neljä lasta, joista vanhin on 14v ja nuorin on 4v. Muut ovat poikia, mutta nuorin on tyttö. Mies ei huomioi tyttöä ollenkaan, vain poikia. Ei edes silloin kun tyttö puhuu isälleen tai muuten yrittää saada tämän huomion. Mies sanoo, että tyttö on minun lapseni sukupuolensa vuoksi, kun taas pojat ovat hänen lapsiaan.
Kommentit (17)
No keskusteleppa tästä asiasta miehesi kanssa. Ei me täällä voida asialle mitään.
Mitäs menit naimisiin juntin kanssa.
m38
Onko mies suomalainen vai ulkomaalainen?
Jotkut miehet vihaa naisia, se on vaan fakta
Sano miehelle, että et voi huomioida häntä hänen sukupuolensa vuoksi ja käske häntä soittamaan kavereilleen, jos haluaa jutella aikuisille
Onko lapsi miehen oma. Vai onko tyttäresi syntymään vaikuttanut ns. "ympäristötekijät".
Ihonväri, jos se on tummempaa sävyä, saattaa myös aiheuttaa mainitsemiasi asenteita.
Itsellänikin on jäänyt mieleen, miten isä selvästi veljestä tykkäsi enemmän. Minun kanssa ei halunnut viettää aikaa juurikaan, väheksyi ja ärsyyntyi minusta.
Nyt sama kuvio lastenlasten eli lapsieni kanssa, tyttö ärsyttää häntä, pojasta tykkää.
Harmi hänelle, että nämä kaksi ovat jänen ainoat lapsenlapset, enkä minä jaksaisi isääni oikein yhtään tavata, joten suhde jäänee erittäin pinnalliseksi.
Mulla on kolme veljeä ja he kyllä olivat isälle tärkeämpiä kuin minä. Ehkä pikkutyttönä vielä piti minusta hiukan, mutta ei enää isompana. Kyllä sen selvästi aisti. Kun sain kaksostytöt, hän kyseli vain, että milloin teette pojan.
Puhu miehellesi, hän ei voi toimia noin. Isän rakkaus ja huomio on tytölle todella tärkeää, sillä on vaikutusta koko elämään.
Noin pimeetä miestä en katsoisi. Todella traumaattista varmaan tytölle ja kärsii varmasti myöhemmin. Taitaa olla ei kantasuomalainen?
Tytön ensirakkaus ja tulevan puolison malli on hänen isänsä. Mikäli miehesi ei kylene tyttärensä kanssa olemaan, pistä pihalle ja äkkiä.
Ehkä hän ei ole sen tytön biologinen isä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei ole sen tytön biologinen isä.
Kyllä hän on biologinen isä. Emme ole naimisissa, joten hän on tunnustanut kaikki neljä lastaan. Ei ole ollut epäilystä isyydestä.
No kyllä tyttäresi jostain osaa hakea validointia muilta miehiltä, jos ei isältään saa.
Meillä samaa, mutta lapset kaikki tyttöjä. Vain vanhin saa huomion ym!
Kun olen yrittänyt puhua asiasta, ei muka ymmärrä tai väittää että minä liioittelen?
Epäilen suuresti, että lapsuudenkotoaan oppinut äärimmäisen vahingoittavan ja huonon mallin. On itse ns hylkiö ja musta lammas suvussaan, hänen isoveli saa kaiken. Myös meidän lapsiin ulottuu tuo, appivanhemmat väheksyy meidän tyttöjä, inhottavaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on suomalainen.
Muotoilun perusteella siis kanttihousu. Kuuluu kulttuuriin, get over it.
Jättäisin tollasen miehen.