Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä aina pakettiautomaatit täynnä ja pakettine viedään kauempaan noutopisteeseen?

Vierailija
11.11.2022 |

Näin ainakin täällä meillä länsihelsinkiläisessä lähiössä. Onko muuallakin yhtälailla pula automaattien lokeroista?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maalla automaatti on täynnä muutaman kerran vuodessa. Paketit viedään 15 kilometrin päähän kahteen paikkaan, joihin ei ole ikinä mitään muuta asiaa. Postin sovelluksessa voi asettaa vain haluamansa automaatin, mutta ei toissijaista ja tämä on yllättävän iso riesa kun jonkun 10 euron paketin takia saa ajella yhteensä 30km. Eniten ärsyttää aika joka ajeluun menee kun muutenkaan ei ole vapaa-aikaa kovin paljon.

Vielä 15 vuotta sitten kaikki paketit tuotiin kotiin veloituksetta kun asuttiin se 15km postista. Pelkkää alamäkeä ollut koko posti siitä lähtien, ainoastaan läheisen pakettiautomaatin lisäys oli hyvä asia. Nyt postikulutkin ovat niin kovat, ettei enää edes kannata tilata samaan tahtiin kuin vielä muutama vuosi sitten.

Vierailija
62/67 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran ollut täynnä, kerran viety lähimmälle postin toimipisteeseen lähikauppaan, se oli ihan ok. Mutta toisen krran vietiin Postin jakelukeskukseen. Käytännössä siis rekkavarikko eikä mitään asiakas-sisäänkäyntiä jne. Kiipesin lastauslaiturille ja menin varastoon, siellä joku sitten auttoi ja antoi paketin. Näin Vaasassa.

Noutoaikaa pitäisi lyhentää että viikon sijaan olisi esim 3 päivää. Lisämaksusta saisi viikon. Ongelmahan on ne jotka säilyttää paketteja automaateissa lähes viikon.

Aina pystyy 3 päiväsä hakemaan jos ymmärtää olla lähtemättä lmareissuilla kun on tilannut jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina paketit menneet siihen noutopisteeseen mihin olen ne tilannut. Ikinä ei ole tarvinnut mistään kauempaa hakea. Parina jouluna on ollut myös lisäpiste kontissa marketin parkkipaikalla. Mutta mulla onkin useampi noutopiste ihan lähietäisyydellä.

Pakettijoien tilaajat ovat syypäitä siihen että noutopisteet on täynnä. Jos hakisivat pakettinsa edes saman päivän aikana kun ilmoitus tulee niin tulisi tilaa uusille paketeille seuraavaksi päiväksi.

Vierailija
64/67 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan aina suoraan kotiin, ei ole tuota ongelmaa.

Se on törkeän kallista

Vierailija
65/67 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein on täynnä, olen valinnut sellaisen automaatin, että korvaava paikka on asiamiesposti tai asiamiespostissa sijaitseva matkahuolto. Joskus tosin matkahuolto päätyy ärsyttävästi ärrälle.

Vielä kun saisivat sellaisen asiamiespostin joka on auki kauppojen mukaan, nyt menee kiinni arkisin 18 ja la 14.

Vierailija
66/67 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan lähetä minulle paketteja, edes jouluna. Lapsena kyllä tuli joulupaketteja ja äiti lähetti minulle pieneksi jääneitä vaatteita paketissa eteenpäin.

Vierailija
67/67 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo "jatkuvasti" täynnä, itsehän noudan pakettini heti kun saapunut

Liian vähän automaatteja?

-Oulu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan