Onko teillä aina pakettiautomaatit täynnä ja pakettine viedään kauempaan noutopisteeseen?
Näin ainakin täällä meillä länsihelsinkiläisessä lähiössä. Onko muuallakin yhtälailla pula automaattien lokeroista?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Alle puolessa tapauksista lähetys tulee tilattuun automaattiin.
Ehkä 1/10 tulee siihen automaattiin mihin on tilattu. Pääsääntöisesti aina käännetty tiskille haettavaksi.
Jännä juttu, mulla taas on ehkä se 1-2/10 joka menee tiskille lokeron sijaan.
Tottakai mutta asuinalueellani on n. 5000 asukasta ja se yksi ainoa pikkusale.
Lähestulkoon joka kerta joudun hakemaan pakettini muualta ja asioimaan jollain postin/matkahuoolon/tms tiskillä.
Itseasiassa mä joudun lähestulkoon joka kerran pyytämään apua saadakseni ne paketit kotiin asti, niin ei hirveesti tee mieli tilailla 😂
Juu. Sitten joskus vievät sen C vyöhykkeelle kun mun bussilippu on AB. En maksa ko tapauksissa extraa että pääsen hakemaan paketin vaan jätän hakematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Et mitenkään maininnut, että onko kyse POSTISTA vai KURIIREISTA..?
Eivät ole nimittäin samoja asioita. Vai ovatko leipurit kokkeja? Bussikuskit rallikuskeja? Varijat poliiseja?
Voi saatanan saatanan saatana.... Sarkastinen huokaus ja tyynykarjaisu...
T: Ex-Postiukko
Paketti toimituksista oli puhe. Meille on yksi paskanhailee mikä sinä kuvittelet olevasi sen jakeluauton ratissa.
KAIKKI PAKETIT OVAT SIIS POSTIPAKETTEJA!!! VOI KIITOS TÄSTÄ TIEDOSTA OLET MAAILMAN VIISAIN HENKILÖ!
Missä mainittiin postipaketit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Et mitenkään maininnut, että onko kyse POSTISTA vai KURIIREISTA..?
Eivät ole nimittäin samoja asioita. Vai ovatko leipurit kokkeja? Bussikuskit rallikuskeja? Varijat poliiseja?
Voi saatanan saatanan saatana.... Sarkastinen huokaus ja tyynykarjaisu...
T: Ex-Postiukko
Pystytkö, oi postimies kertomaan, että miksi ette lähetä paketeista enää saapumisilmoituksia? Entä mites paketin saa postilta kun saapumisilmoitusta ei tule ja "ette te pelkillä henkkareilla pysty etsimään"?
Voisiko joku avulias ihminen selostaa tätä systeemiä? Meille paketit tulevat etuoven taakse.
t.ulkosuomalainen
Ehkä puolet Postin paketeista menee sinne minne tilasinkin. Onneksi läheinen K-Supermarket alkoi ottaa paketteja tiloihinsa, aiemmin piti lokerikkoon mahtumattomat hakea hankalan matkan päästä bussilla. PostNord on todella ärsyttävä, YHTÄÄN kertaa ei paketit ole tulleet oikeaan K-marketiin.
Olen aina saanut lähimpään lokeroon, jos sinne olen paketin tilannut, mutta yleensä tilaan kauppaan tai R-kioskille. Pidän idiootteina niitä, jotka jatkuvasti tilaavat lokeroon, jos se ei kerran toimi.
Tampereella viimeiden vuoden sisään 9 pakettia mennyt jakelupisteeseen, 1 viety pakettiautomaattiin, johon paketti on tilattu. Ihan riippumatta vuodenajasta tai erityisistä pyhistä niin heinakuussa, tammikuussa kuin elokuussakin, joulukuusta puhumattakaan.
Läntisellä Uudellamaalla on niin paljon automaatteja ja noutopisteitä ettei tila lopu.
Onko ap joku lyllertämällä vetokärryn kanssa maski kuonolla liikkua tantta vai? Mikä ongelma Helsingissä hakea 500 m kauempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä asiamiespostin tiski ja pakettiautomaatti ovat samassa paikassa joten on ihan sama kummalta puolelta S-marketin aulaa käyn pakettini hakemassa. Mitä ilmeisimmin lokerot ovat melko usein täynnä kun monta kertaa paketti on lokeron sijaan käännetty tiskiltä haettavaksi.
Matkahuollon pisteitä meillä on kolme eli varsinainen matkahuolto linja-autoasemalla, K-kaupan noutopiste ja lokerikot eri K-kaupoissa.
Matkahuolto useamman kerran ilmottanut että paketti liian iso automaattiin vaikkei edes ole iso ollutkaan. Kerran oli ilmiselvästi rullakosta pudotettu kun kaikki sisältö toistensa kolhimia ja lasiosat rikki. Ei ole matkahuoltokaan entisensä.
Linja-autokuskien pakettien käsittelyä sen verran sivusta nähnyt että eivät heittele paketteja. Matkahuollon noutopisteisiin viejät on se heikoin lenkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä asiamiespostin tiski ja pakettiautomaatti ovat samassa paikassa joten on ihan sama kummalta puolelta S-marketin aulaa käyn pakettini hakemassa. Mitä ilmeisimmin lokerot ovat melko usein täynnä kun monta kertaa paketti on lokeron sijaan käännetty tiskiltä haettavaksi.
Matkahuollon pisteitä meillä on kolme eli varsinainen matkahuolto linja-autoasemalla, K-kaupan noutopiste ja lokerikot eri K-kaupoissa.
Matkahuolto useamman kerran ilmottanut että paketti liian iso automaattiin vaikkei edes ole iso ollutkaan. Kerran oli ilmiselvästi rullakosta pudotettu kun kaikki sisältö toistensa kolhimia ja lasiosat rikki. Ei ole matkahuoltokaan entisensä.
Linja-autokuskien pakettien käsittelyä sen verran sivusta nähnyt että eivät heittele paketteja. Matkahuollon noutopisteisiin viejät on se heikoin lenkki.
Jos ostat jotainvitun posliinikissoja Torista, älä odota että ne on pakattu hyvin.
Mun on aina siirretty R-kioskille, josta on kaikkein hankalin hakea kantamalla liikuntavammani vuoksi..
Vierailija kirjoitti:
Onko ap joku lyllertämällä vetokärryn kanssa maski kuonolla liikkua tantta vai? Mikä ongelma Helsingissä hakea 500 m kauempaa?
Katsohan, joku sisäänlentäneen mällin tuotos yrittää keskustella palstalla. Mieluummin tantta kuin naapurin vahinkolaukaus.
Vierailija kirjoitti:
En. Ihan BMI 21, ei maskia eikä lyllerrystä.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Sitten joskus vievät sen C vyöhykkeelle kun mun bussilippu on AB. En maksa ko tapauksissa extraa että pääsen hakemaan paketin vaan jätän hakematta.
Sellaista se on, kun tilaa kiinakrääsää, jota ei oikeasti edes halua.
Meilläkin on täällä koillis-Helsingin lähiössä AINA pakettiautomaatti täynnä. Ehkä 1-2 kertaa vuodessa tulee se paketti siihen mihin piti. Onneksi asiamisesposti ei ole sen kauempana. Tosin joulun tienoilla niitä paketteja on perinteisesti saanut hakea jostain hevon kuusesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina saanut lähimpään lokeroon, jos sinne olen paketin tilannut, mutta yleensä tilaan kauppaan tai R-kioskille. Pidän idiootteina niitä, jotka jatkuvasti tilaavat lokeroon, jos se ei kerran toimi.
Niin no, meillä ne lokerot ovat kaupoissa. R-kioskia ei kunnassa ole.
Nyt on se asiamies tauon jälkeen, mutta aukiolot pikkuliikkeessä ovat kyllä aika huonot kannaltani.
Ennen asiamiesposti oli s-marketissa, mutta ne lopettivat sen.
Joten siinä on vaihtoehdot, tilata siihen automaattiin ja toivoa että voittaa postilotossa, jos tyhjä arpa, niin sentäs nyt sieltä pikkuliikkeestä saa sitten, eikä kuten välissä että "hae 50 km päästä kaupungista".
Kiitos niin olenkin.