Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen melko varma, että mieheni pettää - KOHTALOTOVERIT

Vierailija
06.11.2006 |

mistä tiesitte sen varmaksi ?

En ole taskuja tutkinut enkä kännykkää taikka s-postia, mutta jotensakin epämääräiset yhtäkkiset baarissakäynnit keskellä viikkoa ihmetyttävät.

Niin, siis mies on ensin kotona, kunnes noin klo21 aikaan häippäsee baariin. Välillä mutisee duunikavereista, välillä entisistä duunikavereista tms.

Kotiin ei tule ennen 02.

Välillä kotona 05-06.

Mieheni polttaa itse, joten mahd hajuveden haju ei varmasti tuoksuisikaan.

En mä tiedä - olenko ihan vainoharhainen ? Jotenkin mulla vaan on se naisen vaisto.

Meillä on muuten kaikki hyvin, asunto/auto/2 lasta/työt - seksikin sujuu (tosin harrastamme sitä suht harvoin).

Mutta kuitenkin... Jotain outoa tässä kuviossa on ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillävälin kun miehesi on baarissa, voit tuoda teille yöksi yhden tai kaksi miestä, ja harjoittaa kuumaa seksiä näiden kanssa siihen asti että miehesi tulee kotiin. Kyllä hän siinä vaiheessa ymmärtää mitä on menettämässä, ja saatte varmasti keskusteltua asiat halki ja suhteen kukoistamaan!

Vierailija
2/2 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerää ajattelua. Tottakai asiasta pitää puhua ensin ja sitten vasta ryhtyä " kostamaan" -jos siis sille tielle meinaa lähteä. Ei minusta toisen petollisuus anna oikeutta ryhtyä itsekin petturiksi. Pahaltahan se tietysti tuntuu ja eron hetket varmaan käsillä, mutta itse en ainakaan ryhtyisi samanlaiseksi kuin petollinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme