Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS ihmiset jotka ei koskaan sairasta. Itse kuulun myös näihin, mutta en mm juuri koskaan pese käsiä

Vierailija
11.11.2022 |

Käyn kyllä joka aamu suihkussa, mutta en erikseen pese käsiä.
Olin viimeksi kipeänä 2019, mahdollisesti koronassa 4 päivää, toinen vaihtoehto on influenssa, tosin testi oli negatiivinen. Tätä ennen en muista koska sairastin. Saattaa mennä 10 vuottakin.

IS jutussa on mainittuna kikkoja joilla ihmiset pysyvät terveenä. En käytä mitään näistä.
Lapsi ja mies saattavat olla vatsataudissa, mutta minä en sitä saa.

Miten te pysytte terveenä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että noroa et saisi varsinkaan josset pese käsiä,

Näin se on. En myöskään koskaan sa mitään oireita antibiooteista, tai muistakaan lääkkeistä.

Vatsa kestää melkein mitä vaan. Minulla oli juuri aknen takia kuuri. Se ei mene sekaisin mistään ruoasta, enkä ole millekään yliherkkä tai allerginen.

Muuten kyllä syön harvoin lääkkeitä.

ap

Vierailija
22/24 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 vuotias ja todella harvoin kipeänä. Keväällä olin kahden päivän flunssassa ja en edes muista milloin olisin ollut ennen sitä. Olen yrittäjä ja nuo kaksi päivää ovat olleet ainoita sairaslomapäiviä 14 vuoden aikana. En ollut edes lapsena koskaan kipeänä, sen pystyi lukemaan vanhoista todistuksistakin, joissa luki alhaalla kuinka monta tuntia oli ollut pois koulusta lukuvuoden aikana. :)

Mieheni ja lapset, 16-21 vuotiaat, eivät ole myöskään oikeastaan koskaan sairaana ja vanhempani, noin 80 vuotiaat, eivät ole ikinä sairaita.

Ihan tavallisesti kaikki elämme, käymme töissä, koulussa, kaupassa jne. Pesemme kädet huolellisesti, kun tulemme kotiin jostain kauppareissulta ja ennen ruuanlaittoa yms. mutta mitään sen ihmeempää kuurausta ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Wc-käynnin jälkeen pesaisen kädet, muuten juurikaan en. Vanhemmilta ei opittu automaattista rutiinia esim. pestä käsiä kotiin tullessa tai ennen ruokailua, eikä sitä ole opetettu lapsillekaan. Meillä on monta eläintä. Käsidesejä ei ole hankittu kotiin tai kannettu mukana koskaan.

Työpaikalla toki noudatan annettuja ohjeita, samoin korona-aikana otin liikkeiden ovella käsidesit sisään mennessä ja toimin muutenkin ohjeiden mukaan puhtain maskein ja turvavälein. Ei minulla mitään kapinoinnin tarvetta sentään ole.

Viimeksi sairastin alkuvuodesta, koronan. Perheestä sairastui lisäksi yksi lapsi kolmesta. Sitä ennen en muista milloin kukaan perheestä olisi vaikka flunssassa tai muuten kipeä ollut.

Vierailija
24/24 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ikäni pyörinyt hevostalleilla ja siitä varmaan kehittynyt hyvä vastustuskyky. En ole koskaan flunssassa tai vatsataudissa. Tallilla saatan ensin harjata hevosen ja putsata sen kaviot paljain käsin ja siitä suoraan eväitä syömään. Ei mitään oireita. Toivoisin joskus olevani kipeä, että saisi luvan kanssa laiskotella. :D

N33