Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon sisko otti suihin yllättäen

Vierailija
11.11.2022 |

Oltiin viikonloppuna vaimon siskon perheen mökillä.
Kävin siskon miehen kanssa rantasaunassa ja olin saunan jälkeen vilvoittelemassa kuistilla. Siskon mies lähti jo edeltä mökkiin, kun vaimon sisko tuli saunalle. Ihan ilman mitään ennakkovaroitusta tuli ja otti minulta suihin.
Häkellyin asiasta niin, etten oikein osannut tehdä mitään, vaan annoin hänen hoitaa homman.
Jälkeenpäin hän oli niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
Itsellä pieni morkkis asiasta, mutta myös niin kiihottava, että olen muutaman kerran runkannut tätä asiaa ajatellen. Taidan jättää vaimolle kertomatta ja luottaa siihen, ettei siskonsakaan tätä kerro.
Onko muilla kokemusta tällaisesta?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
2/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes heräsin. Yleensä kun kirjoitetaan seksifantasia niin pidempi stoori kiitos eikä otsikossa kerrota heti mitä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama

Vierailija
4/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vaimon sisko tekisikin joskus noin.

Vierailija
5/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama

Mistä päättelit, Sherlock?

Vierailija
6/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama

Mitä sitten?

Vierailija
7/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulkitsin sen hyvänä sarkastisena ja ironisena vitsinä, olettaen että mies kirjoitti viestin. 

Vierailija
8/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla siskojen sovittu juttu. 

Vierailija
9/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota kannata kertoa, vaan pitää itsellään hyvän mielen muistona. Toivottavasti vaimon siskollekin jäi tapahtumasta hyvä maku suuhun.

Vierailija
10/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa vaimon sisko tekisikin joskus noin.

Itselläni samansuuntainen kokemus.Vaimoni pikkusisko tuli eräänä iltana meille,ja vaimoni oli juuri lähtenyt käymään kaupassa,Hän tuli eteeni,aukaisi housuni ja ottikaluni käteensä,tottakai se seisoi kohta täysillä,hän hyväili mulkkuani kunnes laukesin hänen käsilleen,hän lähti vessaan pesemään käsiään,ja minä nostin housuni ylös.Siinä sitä sitten oltiin ilta niin kuin mitään ei olisi tapahtunut,enkä varmasti puhu asiasta vaimolleni mitään. Ihana muisto vain jäi.

Vierailija
11/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli sovittu juttu, jos oli totta. Vastaavalla tavalla kaverin tyttöystävä tuli mökkisaunomisen päätteeksi antamaan suuhoitoa ja sen lisäksi saikin itse kielihoidot ja rivakan panon. Suotta tuli pidettyä kiirettä, sillä poikaystävänsä oli yllyttänyt ja odotti meitä naureskellen vaivaantunutta ilmettäni.

Vierailija
12/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti, miksi minun vaimon sisko ei toimi noin, kelpaisi!😛

Sinkku olisi ja kokenut aikuinen hyvän näköinen suttura!

Vierailija
13/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet että edeltä menneelle vaimon siskon miehelle tapahtui vaimosi toinesta siellä mökissä. Teitä molempia miehiä petettiin! Ja vielä samaan aikaan. Kyselisin vähän vaimolta, että mutä mökissä tapahtui kun sinä olit saunassa.

Vierailija
14/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduit raiskatuksi ja syytät itseäsi asiasta?

Vierailija
15/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä luottamustesti. Vaimosi tiesi asiasta jo ennen tapahtumaa ja sinun oli tarkoitus estellä vaimosi siskoa. Astuit ansaan.

Vierailija
16/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla siskojen sovittu juttu. 

Jättäisin vaimon tällaisen takia koska miksi sisko tulisi muuten vaan ottamaan suihin ellei kyseessä ole miehen paskatestaus. Sairas juoni vaimolta. Ex-vaimolta

Vierailija
17/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeä luottamustesti. Vaimosi tiesi asiasta jo ennen tapahtumaa ja sinun oli tarkoitus estellä vaimosi siskoa. Astuit ansaan.

Ei niin hullua miestä olekaan,joka tuuonlaisesta kieltäytyisi,olipa sitten sovittu juttu vaan ei.

Vierailija
18/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskoni teki aikoinaan noin miehelleni. Oli tosin saanut panotkin päälle. Mies ei koskaan kertonut minulle asiasta vaan siskoni monen vuoden jälkeen erään riidan yhteydessä. Halusi todistaa minulle miten paljon parempi on kuin minä kun saa jopa miehenikin itselleen. No, mies tunnusti kun jäi kiinni ja vannoi että oli ainoa kerta. Ihan sama. En ole kummankaan kanssa enää missään tekemisissä. Mutta vaikka moni tästä fantasioi, niin se satuttaa ihan pirusti sitä ulkopuolista. Kaksi elämän tärkeintä ihmistä pettää luottamuksen yhdessä ja vieläpä salaavat sen yhdessä.

Vierailija
19/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva:) joo. *NAISET_ON=jännii(otuksii;)* Löysin tälläsen mielenkiintoisen, vähä..'oudon' jutun, tuoltasomestajostai, siinä luki:"..Tämä (naisten niin monesti,suosikki asia)"herkkuperse" on vain yksi esimerkki siitä. Perinteisesti herkkuperse on tarkoittanut naisen muodokasta takapuolta, joka näyttää herkulliselta eli syötävän hyvältä miehen silmissä. En ollut koskaan aikaisemmin kuullut tätä naisnäkökulman versiota, joka ei ole edes millään tavoin looginen, samoin kuin monesti, naisten suuusta, myös kuultu:"vedävittupäähän"? Eikö järkevämpää olisi puhua pillulaitteen'tilavuuksista': väljä, löysä, normaali, tai tiukka? Etenkin, jos halutaan viitata siihen, että kyseisen pillu'laitteen' kantaja tykkää (omatoimisesti, usein ja monesti 'hekumallisen' tietoisesti) levitellä värkkiään, miten moni-'Naisimmilla tuotteilla' (mm.JÄTTItekokyrvillä, XXXL-kokoisista ja tiesmihin..'Pölkkyihin'.tms. asti?!' ja se näkyy sitten, tietysti 'hetken ajan' ainakin, hänen pillu'laitteessaan'?" joo. Sellane ('outoja'sanontoja-osio)-juttu.. Oletko itse mitä mieltä ko.asiasta? Tai, onko kokemuksia vastaavasta.

Vierailija
20/29 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun siskoni teki aikoinaan noin miehelleni. Oli tosin saanut panotkin päälle. Mies ei koskaan kertonut minulle asiasta vaan siskoni monen vuoden jälkeen erään riidan yhteydessä. Halusi todistaa minulle miten paljon parempi on kuin minä kun saa jopa miehenikin itselleen. No, mies tunnusti kun jäi kiinni ja vannoi että oli ainoa kerta. Ihan sama. En ole kummankaan kanssa enää missään tekemisissä. Mutta vaikka moni tästä fantasioi, niin se satuttaa ihan pirusti sitä ulkopuolista. Kaksi elämän tärkeintä ihmistä pettää luottamuksen yhdessä ja vieläpä salaavat sen yhdessä.

Ai siskon suihinotto on pettämistä miestäsi kohtaan, jos teet itse samaan aikaan vastaavaa siskosi miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi