Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua naimisiin koska minulla ei ole ystäviä.

Vierailija
11.11.2022 |

Enkä tykkää pitää sormusta. Miestäkään ei ole mutta sen meinaan vielä hankkia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
22/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin mieheni kansssa naimisiin maistraatissa, todistajat sai sieltä. Emme ostaneet sormuksia. Emme järjestäneet mitään häävastaanottoa. Korkkasimme shamppanjan kahdestaan kotona. En ymmärrä ap:n pointtia ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kuulostaa tekosyiltä. On ihan ok olla haluamatta naimisiin ihan vain koska ei halua. Mutta ei tarvitse keksiä noin läpinäkyviä tekosyitä. 

Sormusta ei ole pakko pitää, naimisissa voi olla ilmankin.

Kavereitakaan ei ole pakko olla, ainakaan vain häiden takia, ei ne suuren suuret häät ole pääasia. 

Vierailija
24/31 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä ystävillä on naimisiin menon kanssa? Ethän sinä ystävien kanssa ole menossa naimisiin? 

Ei olisi vieraita eikä kaasoja.

Onko sulla perhettä? Siinähän on jo vieraita. Ja miehesi puolelta sitten perhettä ja ystäviä. Voittehan sopia ettei mieskään kutsu ihan kaikenmaailman ei-niin-läheisiä kavereita ja pikkuserkkuja yms. Ei häiden vierasmäärän tarvitse olla iso, häät voi olla päinvastoin vaan paremmat kun ei oo ihan kamalasti porukkaa...

Kaasoa et välttämättä tarvitse. Tai jos sulla on sisko tai joku muu sukulainen joka ois tarpeeksi läheinen, niin sehän käy kaasosta. Mutta siis ei kaaso/kaasot ole mikään pakollinen juttu.

Vierailija
25/31 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei olisi kaasoja. Ja minun puolelta tulisi noin 10 vierasta.

Minulla on ystäviä, mutta ei silti kaasoja. Mihin niitä oikeasti tarvitaan? Ilmankin pärjäsi oikein mainiosti.

Vierailija
26/31 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä ystävillä on naimisiin menon kanssa? Ethän sinä ystävien kanssa ole menossa naimisiin? 

Samma ihmettelin minä. Kuin kukaan ei menne naimisiin sukujen hyväksymän puolison kassa.Itsellehän se puoliso otetaan ei suvulle, ystäville, tuttaville.

Vierailija
27/31 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida oikein ymmärtää ihmissuhteen ja avioliiton merkitystä. Hänelle tuntuu olevan tärkeämpää häät ja rituaalit. Nehän ovat vain lyhyt, hetken tapahtuma.

Vierailija
28/31 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi hyvä syy, kun ei ole mistä eikä ystäviä 🤣

Vierailija
29/31 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei taida oikein ymmärtää ihmissuhteen ja avioliiton merkitystä. Hänelle tuntuu olevan tärkeämpää häät ja rituaalit. Nehän ovat vain lyhyt, hetken tapahtuma.

Nuoret ovat laumasieluja, tehdään kavereitten perässä ja näyttämisen haluisia. Muistan kyllä omasta nuoruudestani, tosin ei ihan kaikki ollut mutta suurin osa. 

Vierailija
30/31 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damage goods. She ain't it kirja kertoo aloituksen kaltaisesta naisesta.

Vierailija
31/31 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta 20 vuotta naimisissa. Sormukset on, muttei olla käytetty ekoja viikkoja lukuunottamatta niitä ikinä. Totesimme, ettei sormukset ole meidän juttu. Häät olivat minipieni vihkiminen maistraatissa ilman ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi