kattoko joku sunntaina sen 14 lasta ja raskaana
oli siinä järjestelmällistä touhua.. jokasella oli oma homma.. niillä toimii toi 14 lapsen kanssa meillä ei 2 kanssa vaikka kuinka yrittäis.... ei voi muuta ku ihailla..
Kommentit (8)
vaikka ne lapset ovat kotikoulutettuja ja sillä lailla eristetty maailmasta, niin kyllä he kuitenkin lopulta saavat ihan kohtuullisen alun elämään.
En tuota jokaiselle suosittele. Onneksi eivät ole minun.
Kyllähän perhe tapasi ystäväperheitään, jossa myös paljon lapsia ja näin lapset tapasivat muita turvallisessa tilanteessa.
Meidän 3,5-vuotias sanoi katsellessaan myös dokumenttia, että haluaa mennä sinne missä ne lapset ovat. Kerroin, että kyseessä on perhe ja siinä kaikki ovat sisaruksia keskenään. Poikani sanoi heti tomerasti, että hänkin haluaisi niin monta sisarta ja veljeä. Olen kuullut saman monelta lapselta, että haluaisivat useita sisaruksia.
eikä ikinä saa yksin päättää mistään asiasta. Aina pitää ottaa huomioon niin moni asia. Itse oolen suurperheestä ja toisiks nuorin. Inhosin sitä etenkin teini-iässä. Ollaan kaikki aika erilaisia keskenään, joten eipä hirveesti olla yhteydessä ja asutaankin monilla paikkakunnilla...
Oliko teillä samalla lailla organisoitu koti ja tervehenkiset arvot? Kaverisysteemi? Kotiäiti?
vielä, kun saisi isännän puhuttua siihen 7 niinolisi ihanaaaa voisin ruveta myös lapsentekokoneeksi. siis oikeasti :)
eipä ollut paljon yksilönvapautta ja yksityisyyttä. aivopestiin lapset ja ulkomaailmasta ei mitään tietoa kun ei kouluunkaan päässyt...
kotiäiti ja paljon paljon lapsia.
Ei mitään haaveammatteja tms.
Kotiäideissä ei ole mitään vikaa, mutta ei minusta ole hienoa jos jo lapsesta saakka elämän tavoite on olla kotiäiti ja saada 14 lasta.