Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaan rehellisesti pettämisestä pitkässä suhteessa. Onko seksi niin vakavaa?

Vierailija
10.11.2022 |

En koskaan uskonut tai ajatellut että voisin pettää miestäni. Rakastan häntä, meillä on 4 lasta. Yhteistä eloa 24 vuotta. Hän on aika lailla vanhempi kuin minä, ja hänellä on terveysongelmia.
No, minä menin ja otin itselleni rakastajan. Pari kertaa kuussa tapaamme hänen asunnollaan- hän on sinkku, en menisi naimisissa olevan kanssa leikkimään.

Onko seksi niin helvetin vakavaa? Jos pidän hyvää huolta miehestä, talosta ja lapsista, niin miksei minulla voisi olla jotakin omaa kivaa?

Kertokaas omista kokemuksistanne. Tämä on minulle aika uutta, ja haluaisin kuulla etenkin naisilta, jotka pettävät.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kivaa liikuntaa, johon parhaimmillaan sisältyy sellaista mielihyvää, jota muuten ei oikeastaan ole mahdollista saada. Pettäminen on vähän vanhanaikainen ilmaisu, parempi on vieraissakäyminen. Se on yhtä rumaa kuin nenän kaivaminen tai takapuolen raapiminen, mutta suunnilleen yhtä haitallista. Mitään niistä ei ole järkevää tehdä julkisesti ja salaa tehtynä olo tarpeen osalta helpottuu.

Se kuinka haitallista se on sulle selviää sitten, kun itse joudut petetyksi sen taholta, jota rakastat. 

Aivan kuten ap:nkin tapauksessa on pettäjillä monesti kaksoisstandardit. Se mikä on heille sallittua, ei olekaan sallittua puolisolle. Muutenhan he ehdottaisivat avointa suhdetta.

Vierailija
22/27 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M51 kirjoitti:

Olen ollut kohta 30 vuotta naimisissa, elänyt ja elän hyvässä parisuhteessa.

Kohta 7 vuotta olen ollut satunnaisessa suhteessa kymmenkunta vuotta nuorempaan naispuoliseen ystävääni joka on myös naimisissa. Myös hän on kertomansa mukaan tyytyväinen pitkään suhteeseensa.

Tapaamme säännöllisen epäsäännöllisesti silloin kun satumme esim.työmatkoilla samoille nurkille. Ei kovin usein, 4-6 kertaa vuodessa.

Emme ole kertoneet emmekä tule kertomaan suhteesta muille, sen päätimme jo ajat sitten.

Tapailumme on seksiä ja jutustelua, vaihtelua sille arjelle.

Henkilökohtaisia juttuja nämä on mutta ei tämä suhde ole keneltäkään pois, saattaa olla jopa pöinvastoin.

Mikä tähän sivusuhteeseen johti? Arkeen kyllästyminen, seksin puute, jokin muu juttu?

Varmaan molemmat ja molemmilla mutta viihdymme myös yhdessä eli keskustelemme myös paljon ja meillä on yhteine harrastus jonka puitteissa olemme tavanneetkin. Ainoastaan puolisoistamme emme toisillemme puhu, ne on henkilökohtaisia juttuja.

Olen ollut parikymmentävuotta naisvaltaisella alalla ja erilaisissa olosuhteissa on ollut mahdollisuuksia käydä vieraissa mutta ne olen jättänyt väliin vaikka on suoraan ja vähemmän suoraan mahdollisuutta tarjottukin. Eli pelkkä seksin puute / vieraan saaminen ei viehätä.

Joku myös kysyi reaktiotani jos vaimo toimisi samoin. En tiedä vaikka toimisikin ja jos käy vieraissa niin en halua asiasta tietää. Itse asiassa saattoi nuorempana käydäkin sillä olin paljon matkoilla työn puolesta ja joskus ainakin voimakkaasti aavistelin näin olevan. Mutta edelleen ollaan yhdessä ja myös viihdytään yhdessä.

Meitä ihmisiä on erilaisia ja me toimimme eri tavoin, se miten minä toimin ei varmaan sovi kaikille mutta minä olen tyytyväinen että olen löytänyt henkilön joka ajattelee kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M51 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51 kirjoitti:

Olen ollut kohta 30 vuotta naimisissa, elänyt ja elän hyvässä parisuhteessa.

Kohta 7 vuotta olen ollut satunnaisessa suhteessa kymmenkunta vuotta nuorempaan naispuoliseen ystävääni joka on myös naimisissa. Myös hän on kertomansa mukaan tyytyväinen pitkään suhteeseensa.

Tapaamme säännöllisen epäsäännöllisesti silloin kun satumme esim.työmatkoilla samoille nurkille. Ei kovin usein, 4-6 kertaa vuodessa.

Emme ole kertoneet emmekä tule kertomaan suhteesta muille, sen päätimme jo ajat sitten.

Tapailumme on seksiä ja jutustelua, vaihtelua sille arjelle.

Henkilökohtaisia juttuja nämä on mutta ei tämä suhde ole keneltäkään pois, saattaa olla jopa pöinvastoin.

Mikä tähän sivusuhteeseen johti? Arkeen kyllästyminen, seksin puute, jokin muu juttu?

Varmaan molemmat ja molemmilla mutta viihdymme myös yhdessä eli keskustelemme myös paljon ja meillä on yhteine harrastus jonka puitteissa olemme tavanneetkin. Ainoastaan puolisoistamme emme toisillemme puhu, ne on henkilökohtaisia juttuja.

Olen ollut parikymmentävuotta naisvaltaisella alalla ja erilaisissa olosuhteissa on ollut mahdollisuuksia käydä vieraissa mutta ne olen jättänyt väliin vaikka on suoraan ja vähemmän suoraan mahdollisuutta tarjottukin. Eli pelkkä seksin puute / vieraan saaminen ei viehätä.

Joku myös kysyi reaktiotani jos vaimo toimisi samoin. En tiedä vaikka toimisikin ja jos käy vieraissa niin en halua asiasta tietää. Itse asiassa saattoi nuorempana käydäkin sillä olin paljon matkoilla työn puolesta ja joskus ainakin voimakkaasti aavistelin näin olevan. Mutta edelleen ollaan yhdessä ja myös viihdytään yhdessä.

Meitä ihmisiä on erilaisia ja me toimimme eri tavoin, se miten minä toimin ei varmaan sovi kaikille mutta minä olen tyytyväinen että olen löytänyt henkilön joka ajattelee kuin minä.

Siis se ihminen joka ajattelee samoin on se, jonka kanssa petät vaimoasi. Hänen ajatus maailmaansa et tiedä koska, noh...päätit pettää etkä kysyä asiasta. Todella hienotunteista ja rakastavan puolison toimintaa.

Vierailija
24/27 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pettänyt miestäni 30 yhteisen vuoden aikana, en ole edes nähnyt sellaista mahdollisena enkä edes tyttöjen kanssa reissatessa flirttaile tms. Oma mies on aina riittänyt minulle.

Nyt ensimmäistä kertaa mietin, että jos kohdalle osuisi joku jonka kanssa saisi viettää iltaa, saisi hieman läheisyyttä ja nimenomaan seksiä. Luulen, että kun saisin huomiota niin voisi niin käydä. Mieheni masennus on vienyt kaiken läheisyyden, seksin ja mieheni vetäytyminen omiin oloihin on saanut itseni niin yksinäiseksi. Mieheni pakenee työntekoon, mikään muu ei kiinnosta. En tiedä kuinka kauan pystyn tähän kylmyyteen ja kurjaa on se että omat haluni on runsaat ja kun ikää mittarissa 50v niin tuntuu, että viimeisiä hetkiä viedään. Haluaisin vielä tuntea olevani haluttu ja sekstailla innolla.

Vierailija
25/27 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä.

Vietin tänään ihanan päivän rakastajani kanssa. Tulin kotiin, ei minua ollut kaivannut kukaan. Mieheni on tuossa vieressä, hän on nukahtanut sohvalle parin kaljan jälkeen. Kuten joka ilta.

Huuleni kihelmöivät rakastajani ihanien suudelmien jälkeen. Vaikka olen täysin tyydytetty, väsynyt ja vähän arka, niin haluan lisää.

Taas jaksaa pitää perheestä huolta, kunnes näen rakastajani uudestaan. Parin viikon päästä.

Vierailija
26/27 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Vietin tänään ihanan päivän rakastajani kanssa. Tulin kotiin, ei minua ollut kaivannut kukaan. Mieheni on tuossa vieressä, hän on nukahtanut sohvalle parin kaljan jälkeen. Kuten joka ilta.

Huuleni kihelmöivät rakastajani ihanien suudelmien jälkeen. Vaikka olen täysin tyydytetty, väsynyt ja vähän arka, niin haluan lisää.

Taas jaksaa pitää perheestä huolta, kunnes näen rakastajani uudestaan. Parin viikon päästä.

Tässä kohtaa mietin, miksi olet miehesi kanssa? Ainiin...lompakko.

Vierailija
27/27 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on, kuten ap:lla vanhempi kuin minä. Minä rakastan miestäni, ja siksi ei tulisi pieneen mieleenkään vaihtoehto pettämisestä. Mieheni kanssa kävimme asian tiimoilta keskustelua. Hänellä on myös terveydellisiä ongelmia ja se, mitä seksissä meillä on, ei riitä minulle. Avoin keskustelu ja minulla on vakio mies joka hoitaa niitä tarpeita. Mieheni tietää tämän ja kuten hön itsekkin on sanonut, avoimuus tuo turvaa ja luottamusta. Olen ap pahoillani, mutta en usko että aidosti rakastat miestäsi. Jos toista rakastaa ei rakastaan kohtele noin. Pettäminen on aina väärin vaikka sen itselleen miten oikeuttaisi. Jos on menty yksiin ja tulee tarve muihin, asia keskustellaan auki. Ilman rehellisyyttä ei ole mitään. Tai on, sinä ja sinun tarpeet muista piittaamatta. Toivon että miehesi saa tietää asiasta ja voitte käydä keskustelun siitä mitä mieltä on seksuaalisista tarpeistasi ja siitä miten epärehellinen olet hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi