Kävelin tänään noin 13 km pituisen lenkin eikä ollut mitään ihmeellistä siinä
Montako kilometriä sinä jaksaisit kävellä? 1km vai peräti 2km?
Kommentit (27)
8 km joskus kävelty päivittäin, oli mukavaa. Enää en jaksa kuin 2-4.
En ole töissä.Joten kävelen 3h. aamusta. Ilta päivää 1-2h. Kuin ilta 1h.Tapan aikaa sillä,yksinäni yksinäisenä.Kävelyyni ei kuulu kaupassa käynit,ne on erikseen.Kilometreistä en tiedä? Ainakin nukun hyvin ja voin mieletäni hyvin kuitenkin.Se kai tärkeintä?Jos nyhjäisin sisällä tuskin nukusin hyvin ja eiköhän seinät kaatuisi päälle?Lisäksi käyn arki aamut 3 eri liikunta ryhmä,eri päivät kävelyn lisäksi vuosia jo tuo märä mitä alussa kirjotin päivisin tunnit.
Työtön mies 47 kirjoitti:
Olen kävellyt 44 km töistä kotiin koska pomo jätti minut työmaalle eikä tullut hakemaan. Bussit ei kulkeneet sieltä missä olin joten kävelin. Kesti 9 tuntia kävellä kotiin.
:D Voi ei. Tuossa se nähdään että ainakin terveellä ihmisellä kyse on aina motivaatiosta. Käveleehän sitä vaikka 9h lenkin jos vaihtoehtoa ei ole
No eihän siinä ole mitään ihmeellistä, mutta hyvin saat vastauksia, kun kysyt jaksavatko muut kävellä 1 km.
Mä vedin about puolimaratonin joskus 9 vuotta sitten keväällä ja syksyllä. nyt oon 42 ja kyllä jaksaa..
10 vuoden askelkeskiarvoni on 20.200 askelta, eli noin 14,5 km/pv. Elämäntapa-asiahan tämä.
Mä oon lähes koko työpäivän ollut pystyssä ja hyppinyt sinne ja tänne, että siinä lenkkiä tullut kahdeksan tunnin aikana.