Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet hoi!

Vierailija
10.11.2022 |

Uusi miesystäväni pihtaa seksiä. Syyksi väittää, että pelkää seksin arkipäiväystymistä. Itse näen, että mahdollisuuksia on kaksi; toinen/useampia nainen/naisia tai alhainen testosteroni/libido. Miltä ajatuksia herättää?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla jotain psykologisia esteitä. Onko suhteessanne muuten asiat kunnossa? Mies on hyvin herkkä psykofyysinen kokonaisuus, ja hänelläkin on oltava turvallinen olo, jotta seksi kiinnostaisi. Tuo puhe seksin arkipäiväistymisestä viittaa siihen, että hän haluaisi seksin olevan erityistä. Toivoo kai, että molempi olisi siinä täysin mukana, sieluineen kaikkineen. Joko ei itse pysty, tai sitten muu asia kiikastaa.

Vierailija
2/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin sortin humoristi luulisin. Se mies siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin sortin humoristi luulisin. Se mies siis.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
4/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole miehen makuun seksuaalisesti.

Vierailija
5/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne uusi, vähän jännitystä ilmassa, ota tilanne haltuun ja ole aktiivinen-siitä miehet pitävät.

Vierailija
6/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi oudolta, ettei suht nuori mies pysty seksiin useaa kertaa viikossa, vaan jää siihen kerran viikossa lauantaisin tilanteeseen. Itse olen ainakin täysillä mukana ja nautin seksistä ja hänen läheisyydestä suunnattomasti. Kerron ja näytän tämän myös.

Uskoisin olevani hänen tyyppiin tai ainakin kiihottavani häntä tarpeeksi.

Asioiden pitäisi olla hyvin, ainakin tietääkseni. Toki hänellä voi olla kertomattomista asioista stressiä, joka vaikuttaa.

Ehkä sitten vaan pitää miettiä muita vaihtoehtoja tämän suhteen tilalle, jos tilanne ei muutu.

Vierailija
7/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voi jutella asiasta, etkö voi kertoa hänelle miltä asia sinusta tuntuu ja vaatia häneltä kannanottoa? Jonkin kompromissin luulisi olevan mahdollinen, jossa otettaisiin kummankin tarpeet jonkin verran huomioon. Ei asia välttämättä parane miestä vaihtamalla, voi tietysti.

Vierailija
8/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö voi jutella asiasta, etkö voi kertoa hänelle miltä asia sinusta tuntuu ja vaatia häneltä kannanottoa? Jonkin kompromissin luulisi olevan mahdollinen, jossa otettaisiin kummankin tarpeet jonkin verran huomioon. Ei asia välttämättä parane miestä vaihtamalla, voi tietysti.

Asiasta olen yrittänyt puhua, mutta ymmärrystä asian suhteen minun näkökulmasta ei tule. Jos ei ole haluja eipä tilanteelle oikein mitään voi, kuin sopia avoimesta suhteesta tai vaihtaa miestä. Itselle tilanne on aivan uusi ja hyvin erikoinen.

Vierailija
9/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau.

Lottovoitto olis tuollainen nainen, joka hankkii itselleen lesborakastajan jos ei miestä panohommat nappaa!

Vierailija
10/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen myös kolmannen vaihtoehdon:

Sinä.

Vierailija
11/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta olen yrittänyt puhua, mutta ymmärrystä asian suhteen minun näkökulmasta ei tule. Jos ei ole haluja eipä tilanteelle oikein mitään voi, kuin sopia avoimesta suhteesta tai vaihtaa miestä. Itselle tilanne on aivan uusi ja hyvin erikoinen.

Sekin on vaihtoehto ettei harrasta seksiä.

Vierailija
12/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä on kyllä tuo miehesi käsitys, että seksi voisi arkipäiväistyä. Ehkä se on sitten hänelle jokin erityisen herkkiin ja muutenkin sopiviin tilanteisiin kuuluva asia, ei niinkään arkeen. Joku mieskin voi toki kokea sen tympeänä, jos hetki ei ole oikea, jos on muuta tekemistä ja stressiä, kaikki ei ole muuten kunnossa ja täydellistä jne. Positiivista tietysti on, että hän arvostaa seksiä noin paljon ja kai sinuakin. Itse yrittäisin kysyä, miten voisin itse tehdä seksistä erityisen kokemuksen hänelle ja luoda siihen ne puitteet, jotka saisivat hänetkin kiinnostumaan enemmän asiasta ja rupeamaan siihen viikollakin. Tai ehkä seksi on sitten hänelle aina sellainen viikonloppujuttu, juhlapäivän asia. Siihen on vaikea vaikuttaa.

Vierailija
13/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen myös kolmannen vaihtoehdon:

Sinä.

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
14/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yrittäisin kysyä, miten voisin itse tehdä seksistä erityisen kokemuksen hänelle ja luoda siihen ne puitteet, jotka saisivat hänetkin kiinnostumaan enemmän asiasta ja rupeamaan siihen viikollakin.

Tämä oli hyvä. Kun vain suostuisi kertomaan.

Vierailija
15/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sytytä. Kauniimpi tapa ilmaista.

Vierailija
16/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse aloitteellinen ja pukeudutko seksikkäisiin asuihin kuten esim näin: https://antishop.fi/shop/catsuit-or25510551101

Vierailija
17/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Mies voi olla epävarma seksin suhteen. Pysyykö hänellä hyvin erektio ?

Sitten kiusallinen asia. Laukeaako hän nopeasti ? Se on kiusallinen vaiva miehelle. Tämän vuoksi voi todella alkaa välttelemään seksiä.

Vierailija
18/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko kaappihomo joka yrittää rakentaa itselleen kulissa parisuhdetta naisen kanssa. Kyllä normaalit viriilit heteromiehet haluavat seksiä aina kun sitä naiseltaa saisi. Ei ole normaalia tullainen ja selityskin täysin järjetön. 

Vierailija
19/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voii. hei kuule, en usko ETTÄ(kenenkään kandee) KOKEILLA moista ja täys'turhuutta': (kroonista-) seksiä? Vaan kuule.. kys.Ootko kokeillut vaikka vaan jo tota 'a'-tappii? nohei, ei se mitään.. mut kannattaa kokeilla, niin SAAT varmasti ja PALJON! kivempaa mieltä ja 'muutakin kivaa ;)) Piristystä' myös sinne, Sunki (ankeaanseksi-) syksyyn!

Vierailija
20/33 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen ajatuksen, että kannattaa harkita suhteen lopettamista. Jos jo suhteen alussa on tuollaisia ongelmia, niin olisi masokistista jatkaa, joten kysymys sulle: oletko jotenkin epätoivoinen, että pitää joku vain olla? Ja todellakin, kuten jo sanottiin, annettu selitys tilanteelle on järjetön. Miehellä on jokin iso ongelma, voi olla homo tai sitten hänellä on vähän sama kuin sinulle: haluaa epätoivoisesti olla suhteessa, vaikka ei tunnukaan oikealta. 

Jos vain jatkatte ystävinä, niin sitten ei tarvitse luopua miehestä, vaan voi saada ne hänen hyvät puolensa?