Pitkään sinkkuina olleet, heitättekö vibrat ja dildot ym. kiihottimet roskikseen kun alatte seurustelemaan?
...noitahan ei kait enää pitäisi tarvita ainakaan tyydytyksen saamiseksi. Jos pidätte niin mihin te ne laitatte ettei poikaystävä niitä löydä? Itsellä on nyt tällainen tilanne ja noita on kertynyt melkoinen arsenaali.
Kommentit (15)
Miksi ne pitäis hävittää? Miksi mies ei saisi tietää niistä? En ymmärrä.
Kyl mun miesystävä tietää että mulla on pari dildoa kotona ja ihan joksus m***urboinkin. Miksi se hänelle olisi ongelma?
Kyllä kai se nyt ukko vähemmästäkin korpeaa, jos hän haluaa kanssa siinä sohvalla lojumisen ja kaljan kittaamisen välillä saada vähän värinävääpeliä kakkoseen, mutta vaimo ei lainaa omia työvälineitään.
Nehän ovat aivan tavallisia ja joskus tarpeellisia vekottimia. Miksi ne pitäisi heittää pois tai miksi niitä pitäisi hävetä? Eräänkin kerran oli hauskaa, kun naisen kanssa leikimme hänen sauvallaan. Suhteen aikana kumppanilla on oikeus omaan touhuun.
Luovuin parisuhdemahdollisuudesta hankkiessani seksinuken.
Sitä paitsi kumppanin kitarassa vibrakampi on ihan käytännöllinen. :)
Ei miehenkään tarvitse heittää pois omia dildojaan ja vibraattoreitaan, kun aletaan seurustelemaan. Miksi minun pitäisi. Enemmän on... No enemmän
Tämä EI edelleenkään ole seksipalsta.
Mikä "vaikeus" mennä sinne kirjoittelemaan tällaisia...
Vierailija kirjoitti:
Tämä EI edelleenkään ole seksipalsta.
Mikä "vaikeus" mennä sinne kirjoittelemaan tällaisia...
Siellä käskettiin kyselemään tällaiset arkipäiväiset asiat AV palstalla, siksi tämä on täällä! Tämä ei liity seksiin mitenkään. Kysymys on lelujen roskiin heittämisestä tai piilottamisesta.....oletko jotenkin herkkähipiäinen aiheen suhteen?
-AP-
No en tod. heitä mihinkään vaivalla hankkimiani "leluja". Jos miestä ne jotenkin häiritsisivät niin sitten varmaan niin moni muukin asia minussa ettämtuskin päätyisimme yhteen. Kyllä me olemme ihan yhdessä tilailleet näitä ja viimeisin oli ihan hauska niin että kumpikin tilasi kolme asiaa itselleen tai niin että hän käyttää niitä ja sitten kolme jotka oli tarkoitettu toiselle.
Minä tilasin itselleni
- Käsikahleet
- Kauko-ohjattavan vibraattorin
- Cat-suit asun
Mies tilasi minulle:
- Käsi- ja jalkakahle setin
- Kauko-ohjattavan vibraattorin
- Kaulapannan
Onneksi oli palautus oikeus ja saimme vaihdettua nuo tupla hankinnat.
Laittaisin tyynyn alle ja ehdottaisin pikku leikkejä illalla sänkyyn mentyämme.
Ei kun saan ne sitten toivottavasti käyttöön leikkikaverin kanssa. En yksin halua käyttää/laittaa sisääni mitään.
Miksi poispitäs heittää, ainakaan naisen, eihän nainen useinkaan saa siinä tavan yhdynnässä kuitenkaan.
No sellaiset parin yhteiskäytössä olevat heitin pois. Esim. vibraava dildo mikä kiinnitettiin miehen kaluun jolloin pystyi naimaan molempiin reikiin samanaikaisesti. En kehdannut ehdottaa uudelle poikaystävälle että käyttäisi tuota. Samoin suupallot heitin pois vaikka pääasiassa minä niitä käytän, mutta välillä "dominoin" myös poikaystävääni, joten poistoon meni.
Ei ole sellaisia juurikaan. Jos olisi vaikka yksi, joko se tököttäisi laatikossa huomaamattomana tai pois, jos mies saisi liikaa huumoria jonkin esineen näkemisestä.