Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boozt.com ilmaiset toimituskulut ja palautus, kysyn täältä kun heidän sivuiltaan ei löytynyt tietoa!

Vierailija
10.11.2022 |

Tilasin 2 kpl tuotteita. Yhteenlaskettu hinta oikeutti ilmaisiin toimituskuluihin. Toinen tuotteista ei kuitenkaan vastannut odotuksia ja joudunkin sen nyt palauttamaan. Yritin etsiä boozt sivuilta tietoa, että pitääkö minun maksaa pitämäni tuotteen lisäksi toimituskulut mutta en löytänyt sellaista tietoa, joten siksi kysyn täällä jos joku tietäisi vastauksen.

Kiitos jo etukäteen jos joku tietää!!!
😊😊😊

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaan

Vierailija
2/4 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tilasin, mutten saanut tilaustani vielä. Mun mielestä siellä jossain kohtaa luki, että palautus maksaa 6,95. Itse uskalsin tilata, koska olen lähes satavarma, että tulen pitämään tilaamani tuotteet. Eikö paketissa ollut mukana mitään palautusohjeita? Ei hyvältä vaikuta. Vaikka nyt haksahdin, en yleensä tilaa mistään, missä ei hyvin avoimesti ja rehellisesti kerrota palautusohjeita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkosivuilla on kyllä palautusohjeet. Olen yhden tuotteen palauttanut ja onnistui hyvin. Ei maksanut mitään.

Vierailija
4/4 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tilasin, mutten saanut tilaustani vielä. Mun mielestä siellä jossain kohtaa luki, että palautus maksaa 6,95. Itse uskalsin tilata, koska olen lähes satavarma, että tulen pitämään tilaamani tuotteet. Eikö paketissa ollut mukana mitään palautusohjeita? Ei hyvältä vaikuta. Vaikka nyt haksahdin, en yleensä tilaa mistään, missä ei hyvin avoimesti ja rehellisesti kerrota palautusohjeita. 

Palautus on maksutonta kun käyttää palautustarraa. Budbeen palautuksiin ei tarvita palautustarraa.

https://www.boozt.com/fi/fi/customer-service/palautukset-takaisinmaksu/…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi