Onko kukaan teistä joutunut M1 lähetteellä sairaalaan
Minä jouduin kun menin päivystykseen ja kyseenalaistin asioita. Niin kohta olin ambulansissa matkalla kohti pöpilää.
Kommentit (9)
Mitä kyseenalaisti?
Jotkut täällä on kyselleet miten pääsee mielisairaalaan. Nyt vinkit jakoon!
Onko sitä paitsi oikeasti helppoa todeta, kuka on hullu ja kuka ei?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kyseenalaisti?
Jotkut täällä on kyselleet miten pääsee mielisairaalaan. Nyt vinkit jakoon!
Onko sitä paitsi oikeasti helppoa todeta, kuka on hullu ja kuka ei?
Kyseenalaistin poliisien väitteen, etteikö minun asunnossa ole rikollisia jotka ampuvat minut. Näin heidät ja kuulin heidän sanansa. Poliisit eivät löytäneet ketään asunnostani.
Olen saattanut M1-lähetteen saaneen sukulaisen hoitoon, yritti hirttaytyä jonka seurauksena toimitettiin päivystykseen lähetteen saamista varten.
Psykoosissa noin käy kenelle tahansa. Jos on todellisuudentajua hiukan jäljellä niin voi ehkä pohtia mitä kyseenalaistaa ja miten.
Vierailija kirjoitti:
Olen saattanut M1-lähetteen saaneen sukulaisen hoitoon, yritti hirttaytyä jonka seurauksena toimitettiin päivystykseen lähetteen saamista varten.
Itsemurha yritys ei ole syy m1 lähetteelle. Itselläni muutamia itsemurha yrityksiä taustalla ja aina sama tulos ei osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsemurha yritys ei ole syy m1 lähetteelle. Itselläni muutamia itsemurha yrityksiä taustalla ja aina sama tulos ei osastolle.
Aikaa tapahtuneesta on n. 20 vuotta, sukulainen oli sen kuluneen päivän aikana tapahtuneiden muiden sekoiluidensa ja lopulta rattijuoppouden vuoksi putkassa jossa sitten yritti hirttaytyä.
Hyvää matkaa!