Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuo kuukautisalushousut on hirveän kalliita. Onko sen arvoisia?

Vierailija
10.11.2022 |

Olen käyttänyt kuukuppia aiemmin, mutta kotona voisi olla helppo käyttää noita alushousuja, mikäli ovat hyviä siis. Pitäisi varmaan ostaa kahdet, mutta hinta hirvittää. Vuotoni on käsittääkseni keskivahvaa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy kokemusta joltain?

Vierailija
2/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että olisi kiva, kun veri valuu kummiskin housuihin. Kuukautiskupissa on juuri parasta ettei vuoto valu.

Vierailija
4/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thinx?

Vierailija
5/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hyvä kun muistutitte näiden olemassaolosta! Voisivat olla juuri sopiva ratkaisu itselleni. Kärsin vuotohäiriöstä ja olen nyt melkein 5 viikkoa vuotanut putkeen. Side on liikaa, pikkuhousunsuoja liian vähän ja vaikka miten ovat ihoystävällisimpiä, niin silti hautoo.

Vierailija
6/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ihan Prismasta sellaiset edulliset Dorina-merkkiset. Ne toimii, eli ei ole tullut vuotoa läpi tai yli koskaan. Mutta ovat mukavat vain niukan tai keskimääräisen vuodon aikana - mulla oon 1-2. päivänä todella runsas ja hyytymäinen vuoto ja se inhottava "pulpahtelu" housuun tuntuu yhtä lailla menkkapikkarien kuin siteenkin kanssa, eikä hyytymät imeydy housuun heti ja jää lillulmaan inhottavan märäksi sinne. Mutta jos ei ole kovin runsas vuoto niin oikein mukavat.

Vierailija
7/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein muistan, niin noissa on pesuohjeena 40 asteen pesu. Aika epähygieenistä.

Vierailija
8/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on olleet hyvät. Käytä. Yleensä ennen kuukautisia kun tiedän että on alkamassa, öisin ja jos pelkään ohivuotoja. Mulla yhdet mutta ostan varmasti jossain vaiheessa lisää kun taaskin. En ole koskaan tosin käyttänyt niin että alkkarit olisivat ihan täynnä verta vaan ennemmin ne on sellaiset tuplavarmistukset.

Vierailija
9/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein muistan, niin noissa on pesuohjeena 40 asteen pesu. Aika epähygieenistä.

Joo tämä. Pitäisi pystyä pesemään vähintään 60 asteessa, varsinkin jos niitä ei pysty pesemään välittömästi käytön jälkeen ja ne muhii jossain pyykkikorissa päiväkausia. 🤮

Vierailija
10/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa epäselvä viesti, kiitos autocorrect :D 785

Vierailija
11/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä. Pitäisi pystyä pesemään vähintään 60 asteessa, varsinkin jos niitä ei pysty pesemään välittömästi käytön jälkeen ja ne muhii jossain pyykkikorissa päiväkausia. 🤮

Mihinhän tuo lämpötilaohje perustuu? Materiaalin joka ei kestä kuin 40 astetta?? Tästä syystä jätän ostamatta.

Vierailija
12/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pitää pestä heti kun riisuu ensin käsipyykkinä kylmällä vedellä. Lähtee jo siinä suurin osa vuodosta. Sitten vielä koneeseen myöhemmin. Ei ne mulla ainakaan ole esim. haisemaan alkanut tai mitään vaikka on ollut pitkään jo käytössä joten ilmeisesti ihan ok:sti puhdistuu.

Vierailija
13/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libressekin on nykyään alkanut valmistaa noita, ja niissä pesuohje tosiaan neuvoo pesemään neljässäkympissä. Pesen kaikki pyykkini aina 60 c, joten menevätköhän kuukautisalushousut pilalle, jos nekin myös pesee korkeammassa lämpötilassa? Olen itse miettinyt noiden hankkimista viimeiselle parille vuotopäivälle, kun etenkin öisin vuoto on jo ihan minimaalista.

Vierailija
14/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokkarilta ostin jotkut M & S -merkkiset. Niistä vuodan ohi ja yli, ei jatkoon. Libressen housut vähän paremmat mutta ei yllä täydelliseen. Housujen huuhtominen kylmällä vedellä ennen pesua on ällöttävää ja saa huuhtoa moneen kertaan ennen kuin vesi on edes melkein kirkasta.

Vierailija
15/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pitää pestä heti kun riisuu ensin käsipyykkinä kylmällä vedellä. Lähtee jo siinä suurin osa vuodosta. Sitten vielä koneeseen myöhemmin. Ei ne mulla ainakaan ole esim. haisemaan alkanut tai mitään vaikka on ollut pitkään jo käytössä joten ilmeisesti ihan ok:sti puhdistuu.

Aika ällöä pestä käsipyykkinä.

Vierailija
16/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt kuudessakympissä. Eivät ole vielä ottaneet nokkiinsa.

Vierailija
17/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinhän tuo lämpötilaohje perustuu? Materiaalin joka ei kestä kuin 40 astetta?? Tästä syystä jätän ostamatta.

Imukykyinen tekninen kangas menettää imukykynsä ja kovettuu isommissa lämpötiloissa, jolloin housut ei enää tunnu niin kuivilta ja ime heti vuotoa sisään.

Vierailija
18/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ällöä pestä käsipyykkinä.

Se on sun omaa kuukautisverta? Miten jengi on näin heikkoa tekoa nykyään

Vierailija
19/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Olen pessyt kuudessakympissä. Eivät ole vielä ottaneet nokkiinsa.

Mitäköhän materiaalia ne oikein ovat? Polyesterin ja elastaanin sekoitusta? Irtoaako pesussa mikromuovia vesistöihin?

Puuvillahan kestää vaikka 90 astetta, eli tuskin sitä ovat.

Vierailija
20/42 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imukykyinen tekninen kangas menettää imukykynsä ja kovettuu isommissa lämpötiloissa, jolloin housut ei enää tunnu niin kuivilta ja ime heti vuotoa sisään.

Mutta siitä huolimatta pesu 40 asteessa ja käsinpesu ensin. Yääkk!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi