Onko 250 € paljon 10 hengen
Kommentit (11)
Onko vai eikö olla, kas siinä sulla kysymys. Ja riippuu viekö punkut budjetista jo 150e.
Vierailija kirjoitti:
Onko vai eikö olla, kas siinä sulla kysymys. Ja riippuu viekö punkut budjetista jo 150e.
Niin mietin vaan, tuleeko halvemmaks tilata ravintolasta toi 250€ satsi, vai tehdä ite
Ei tuolla saa mitään jos meinaa että jokainen tulee kylläiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mietin vaan, tuleeko halvemmaks tilata ravintolasta toi 250€ satsi, vai tehdä ite
Ainahan se tulee halvemmaksi tehdä itse, milläs ravintolat muuten eläisivät jos ainesten hinnalla myisivät.
Jos siinä on juomat mukana niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tulee itse tehtynä halvemmaksi, kun ei tarvitse itselle maksaa palkkaa, lisätä veroja yms. Ravintolasta kun tilaa kakun 10 hengelle, se maksaa 50e ylöspäin. Itse tekee usemman kakun samalla hinnalla. Ja riippuu osaako kokata, jaksaako kokata. Onko tiloja säilyttää niitä jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos siinä on juomat mukana niin ei.
Ei oo juomat mukana
Annokset on kyllä laskettu pieniks, 2,5 kilon kinkku, 10 ihmiselle
No kerrohan sitten vielä mitä tuolla 250€:lla saat 10 hengelle. Sitähän sä varmaan halusit kysyttävän. Samalla hinnalla saat pizzat kymmenelle hengelle, että ravintolasta ei kannata tuolla summalla tilata. Tietenkään.
Jos ostaa kaupasta kaikki valmiina, niin voipi tulla sama hinta
Ei