Citymarket kauppiailla miljoonatulot!
Tuottajat saa roposia ja tavallinen asiakas itkee ja maksaa nousseista hinnoista.
Ahne kauppias pankittaa miljoonan. V i t mitä paskaa.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Ison yrityksen omistajalla on hyvät tulot jos osaa hoitaa asiansa oikein ja isot riskit. Turha se on nillittää, alkakaa itse kauppiaksi.
Kaikki muu edellämainitusta on totta paitsi riski. Ei ole käytännössä mitenkään mahdollista että Citymarket-kauppiaan yritys menisi konkurssiin, ellei tämä ala tuhlata holtittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ison yrityksen omistajalla on hyvät tulot jos osaa hoitaa asiansa oikein ja isot riskit. Turha se on nillittää, alkakaa itse kauppiaksi.
Ison kauppaketjun ruokakauppiaalla hyvällä kauppapaikalla on riskit kyllä aika pienet.
Juu jos joskus sinne asti pääsee. Sitä ennen on pitänyt ottaa aika suuriakin riskejä ja tehdä helkkaristi töitä.
Ryhtykää itse K-kauppiaaksi sen sijaan, että olette kateellisia ja valitatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu edellämainitusta on totta paitsi riski. Ei ole käytännössä mitenkään mahdollista että Citymarket-kauppiaan yritys menisi konkurssiin, ellei tämä ala tuhlata holtittomasti.
Hän ottanut ne riskit aikoinaan kun alkoi kauppiaaksi, ja kyllä siinä saa töitä tehdä että rahaa tulee, sitä myös menee melkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kesko avittaa K-ryhmän kauppiaita ja lainaa mm. rahaa. Ei ne Cittarit ilman Keskoa pärjäisi.
Oikeastaan Citymarketit ovat Keskon tavarataloja, joiden ruokaosaston pitäminen on ulkoistettu kauppiaalle. Käyttötavarapuoli on suoraan Keskon omaa bisnestä eikä se näy kauppiaiden tuloissa. Myöskin henkilöstöstä suurin osa on Citymarketin henkilöstöä ja kauppiaan palveluksessa ovat lähinnä ne, jotka hyllyttävät elintarvikkeita.
Ihan turha ruikuttaa kauppiaan tuloista, jokainen kauppias on lähtenyt nollasta kouluttamaan itseään ja edennyt kauppiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ottanut ne riskit aikoinaan kun alkoi kauppiaaksi, ja kyllä siinä saa töitä tehdä että rahaa tulee, sitä myös menee melkoisesti.
Keskon kauppiaan ei tarvitse luoda kauppaa tyhjästä, hän tulee vuokralaiseksi valmiiseen kiinteistöön, jossa on käytännössä kaikki mietitty valmiiksi. Usein pakettiin kuuluu myös osaava ja kokenut henkilökunta. Kovinkaan suurta taloudellista riskiä sellaisessa toiminnassa ei ole.
Tämä! Uskomatonta ihmisten hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä isot riskit Citymarket-kauppiaalla muka?
Vaikka jos kaavoituslahjonnat on mennyt pieleen ja Prisma tulee liian lähelle :D
Ainahan nämä vierekkäin on.
No eikä ole.
No mammat voi perustaa ihan itse oman Cittarin, jossa maksetaan erityisen hyvää palkkaa ja kaikilla on kivaa.
Cittarien kauppapaikat annetaan "hyville jätkille", jotka omassa pikkupiirissään hommaa pyörittävät. Ja hyvine jätkien pojille, vaikka ei varsinaisesti kukaan kauppapaikkaa peri, mutta esim. Turun Aaltosen poika sai nopeasti hienot kauppapaikat jos vertaa moneen muuhun ns. nobody-kauppiaaseen, jolla ei ole suvun perinteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskon kauppiaan ei tarvitse luoda kauppaa tyhjästä, hän tulee vuokralaiseksi valmiiseen kiinteistöön, jossa on käytännössä kaikki mietitty valmiiksi. Usein pakettiin kuuluu myös osaava ja kokenut henkilökunta. Kovinkaan suurta taloudellista riskiä sellaisessa toiminnassa ei ole.
Ai je ku saat asian kuulostamaan ihanan helpolta, rahakaan ei varmaan tarvita yhtään
Kauppa se joka kannattaa. Ei muuta kuin haette kesken kauppiaskoulutykseen ja 30 vuoden päästä teistä voi tulla miljonäärejä. Töitä tosin pitää tehdä 100 tuntia viikossa sen 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ison kauppaketjun ruokakauppiaalla hyvällä kauppapaikalla on riskit kyllä aika pienet.
Sillä ei ole riskejä!
Vierailija kirjoitti:
Cittarien kauppapaikat annetaan "hyville jätkille", jotka omassa pikkupiirissään hommaa pyörittävät. Ja hyvine jätkien pojille, vaikka ei varsinaisesti kukaan kauppapaikkaa peri, mutta esim. Turun Aaltosen poika sai nopeasti hienot kauppapaikat jos vertaa moneen muuhun ns. nobody-kauppiaaseen, jolla ei ole suvun perinteitä.
Jep, ja Turun kauppiaan poika on aika nuoresta asti töitä siellä kaupalla tehnyt. Ja kauppa ei kauppiaalla pysy jos et osaa sitä tarpeeksi hyvin hoitaa.
Ketä hölmöläistä kiinnostaa toisten tulot,voihan sen jo päätellä mitä joku tienaa,noin suurinpiirteen,mutta mitä sekään kuuluu kellekään. Vain joutava viitsii päätään vaivata sillä,mitä se ja se tienaa ja pahoittaa sitten mielensä ja suuttua jollekin..rupea citymarketin kauppiaaksi,jos kiinnostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole riskejä!
Ei oo ei, näin sanoo ihminen joka ei päivääkään ole kauppiaana töitä tehnyt. Isoilla kaupoilla on isot menot, koko ajan pitää kehittää kauppaa ja pysyä ajan hermolla. Ei se kauppa itsestään pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu jos joskus sinne asti pääsee. Sitä ennen on pitänyt ottaa aika suuriakin riskejä ja tehdä helkkaristi töitä.
Töitä on varmasti painettu ja henkilökohtaisia taloudellisia riskejäkin otettu, mutta yhteiskunnallisesti on pienistä riskeistä kyse.
Hoitajilla on käsissään ihmisten terveys. Kaivurin kuljettaja on vastuussa jos osuu vahingossa vaikkapa vesiputkeen. Poliisilla harteillaan ihmisten turvallisuus. Maanviljelijät ja elintarviketyöläiset vastuussa ruoan laadusta ja turvallisuudesta jne.
Kauppias voi mennä väsyneenä töihin ilman, että sillä olisi kohtalokkaita seurauksia. Nämä duunarit sen sijaan kantavat hemmetinmoista vastuuta, tekevät niska limassa töitä ja sitten kuluttavat pienet palkkansa siellä cittarissa koska syödäkin pitää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä on varmasti painettu ja henkilökohtaisia taloudellisia riskejäkin otettu, mutta yhteiskunnallisesti on pienistä riskeistä kyse.
Hoitajilla on käsissään ihmisten terveys. Kaivurin kuljettaja on vastuussa jos osuu vahingossa vaikkapa vesiputkeen. Poliisilla harteillaan ihmisten turvallisuus. Maanviljelijät ja elintarviketyöläiset vastuussa ruoan laadusta ja turvallisuudesta jne.
Kauppias voi mennä väsyneenä töihin ilman, että sillä olisi kohtalokkaita seurauksia. Nämä duunarit sen sijaan kantavat hemmetinmoista vastuuta, tekevät niska limassa töitä ja sitten kuluttavat pienet palkkansa siellä cittarissa koska syödäkin pitää...
Eli kauppiaita ei pitäisi olla olemassa? Hyvä,että on kaikille aloille osaajansa.
Kesko avittaa K-ryhmän kauppiaita ja lainaa mm. rahaa. Ei ne Cittarit ilman Keskoa pärjäisi.