Tilasin kaalimadon paketin pakettiautomaattiin, mutta se uudelleenohjattiin postiin :O
En kehtaa hakea sitä sieltä, mitä teen? Lähettäisivät sinne pakettiautomaattiin kerran kun sinne sen on tilannut, mutta ei. Maksoi 120€, en haluaisi sitä sinnekkään jättää, ja jos laitan jonkun toisen hakemaan sen, niin sitten se saa tietää mitä olen tilaillut.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä lukee lähettäjänä jotain tyyliin Akvavitiks Oy - ei niissä ikinä lue lähettävän firman nimeä.
lähettävät kuitenkin ne paketit aina samoilla feikkiformojen nimillä, joten jos postissa on kokeneempi työntekijä hän kyllä tietää mistä paketti on tullut
Miksi postin työntekijä olisi kiinnostunut mun paketin sisällöstä? Kai hänellä on mahdollisuus itsekin tilata mieleisiään leluja.
Älä huoli, paketissa lukee "BBC", niin ne luulee sitä siksi uutiskanavaksi.
Tuli mieleen kun itse työskentelin määräaikaisena eräässä kaupassa ja hoidin myös asiamiespostia. Joku oli tilannut Jollyroomista ja mulle tuli siitä mielikuva aikuisten lelukauppana,kun en vielä tiennyt mikä liike se on. No joku äiti lapsen kanssa tuli hakemaan jotain isohkoa pakettia. Ja minä hymyillen mielessäni kuvittelin,mikähän vehje sieltä on tilattu :D :D
älä suurentele asiaa mielessäsi. Mene hakemaan se paketti reippaasti ja yhtä reippaasti paketin kanssa kotiin.
Jos olet liian häveliäs, niin otat yhteyttä postin asikaspalveluun (netistä löytyy chatti) ja selitä heille vaikka, että tilasit paketin automaattiin, teidän toimipiste on minulle liian kaukana enkä mitenkään voi hakea pakettia sieltä, juuri sen vuoksi tilasin sen nimenomaan automaattiin. He sitten sanovat jonkun nikottelun jälkeen, että uudelleenohjaavat sen siihen automaattiin, johon tilasit. Sitten odottelet muutaman päivän ja paketti tulee (no pun intended)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä lukee lähettäjänä jotain tyyliin Akvavitiks Oy - ei niissä ikinä lue lähettävän firman nimeä.
lähettävät kuitenkin ne paketit aina samoilla feikkiformojen nimillä, joten jos postissa on kokeneempi työntekijä hän kyllä tietää mistä paketti on tullut
Miksi postin työntekijä olisi kiinnostunut mun paketin sisällöstä? Kai hänellä on mahdollisuus itsekin tilata mieleisiään leluja.
tää on vähän sama,kun joku kyttäilee kassalla(kassa tai asiakas takana),mitä joku on ostanut :D itseä ei vois vähempää kiinnostaa muiden ostokset,kaikki kuitenkin joutuu kaupassakin käymään jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen kun itse työskentelin määräaikaisena eräässä kaupassa ja hoidin myös asiamiespostia. Joku oli tilannut Jollyroomista ja mulle tuli siitä mielikuva aikuisten lelukauppana,kun en vielä tiennyt mikä liike se on. No joku äiti lapsen kanssa tuli hakemaan jotain isohkoa pakettia. Ja minä hymyillen mielessäni kuvittelin,mikähän vehje sieltä on tilattu :D :D
piti sitten heti kotiin päästyä googlettaa jollyroom ja tulihan se selväksi,mikä nettikauppa se on :)
Ei kukaan ymmärrä mistä paketti on, siinähän vain lukee päällä PLASTIC DICK
Vierailija kirjoitti:
Mikä meni väärin tässä provossa?
Minäpä kerron: ei pakettia postiin viedä, koska a) sitä ei enää ole tai b) siellä on niin pienet säilytystilat, että ei sinne sovi tai c) siellä on liian vähän henkilökuntaa. Sen sijaan paketit viedään automaattiin, vaikka olisi tilattu asiamiespostiin.
Mulle ainakin on käynyt ihan päinvastoin kolmesti. Kenkiä ja kirjoja tilasin, piti tulla automaattiin, mutta jouduin hakemaan tiskiltä. Helvetin ärsyttävää. Entä jos mulla ei olis ollut voimassa olevia henkkareita?
Ja ymmärrän kyllä tuon ap:nkin huolen, kun itse asun pienellä paikkakunnalla. Ehkä en halua, että kaikki tietää mitä harrastan tai mistä tilaan tavaraa. Missä yksityisyys? Paketin lähettämisessä sama. Ärsyttää, ettei enää voi vain maksaa ja jättää sitä nimettömästi. Piti oikein kertoa omat tiedot ja vastaanottajankin kirjasivat koneelle ja tulostivat jonkun tarran siihen. Se siitä yllätyksestä!
kaikilla akoilla on nykyään suristimet, ihan sama.
Lukee toki, eivät ne nimet mitään feikkifirmoja ole. Se kansalle tunnetumpi nimi vain on aputoiminimi tai vastaava.