Eikö ole ärsyttävää kun
Ihmiset luulee tietävänsä syyt, miksi joku on vihainen tai ei niin iloinen, ja sitten otetaan syyksi se jokin syy, mikä mukamas löydetään ja voi näyttää siltä että olisikin syy, mutta totuus on, että todelliset syyt on ihan muut.
Hössötetään parisuhteesta, perhe-elämästä, sun muista tavallisesta pas.. kasta, ihmetellään mitä se nyt tavallisista elämän jutuista niin murehtii, tai loukkaantuu, vaikka oikea syy on sellainen, että joku toinen olisi tuhat kertaa vihaisempi ja muutkin ihmettelijät eivät ihmettelisi enää mitään jos tietäisivät. Eli sille on oikeasti tehty törkeyksiä, mutta niistäpä nuo äimistelijät ei tiedä. No koko juju on siinä, että annetaan ymmärtää muille, että mitään ihmeellistä ei mukamas ole.
Kommentit (3)
Enemmän ihmetyttää se kun ihmiset olettaa että minulla on jotain tunteita asioita kohtaan. Viimeksi ex yritti väittää minulle wa keskustelussa että olen ylikiihtynyt ja minun pitäisi rauhoittua. Olin pari tuntia siinä makoillut ja join kahvia ihan rauhassa. Lukisi jumalauta ne viestit hitaammin jos niin kiihdyttää. Helvetti mitä törppöjä oikeasti.
Siinäpä onkin hieno filosofia. Hanki seuraajia!