Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsette yli siitä, että tuttavaperheen tulot ovat...

Vierailija
09.11.2022 |

Miten pääsette yli siitä, että tuntemanne perheen tulot ovat yhteensä 600 000 euroa vuodessa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen tottunut, kun ovat vetäneet pari milliä vuodessa jo kohta kymmenen vuotta.

Vierailija
2/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain iloinen veljen puolesta. Meillä tulot on hieman alle tuon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pääsis mitenkään. Tää on aina mielenkiintoinen ja toisaalta pelottava pvä. meidän perheellekin.

Siskoni on joka vuosi suorastaan kiukkuinen minulle, kun verotiedot julkaistaan. Joskus soittanut kiukuspäissään ja lähes haukkunut minut tuosta hyvästä. Huh, huh.

Vierailija
4/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ylipäästävää tuossa on? Hyvä heille.

Vierailija
5/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväperheellä tulot yli miljoona euroa vuodessa, mutta eipä se mihinkään meidän välillä vaikuta.

Vierailija
6/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan onnellinen heidän puolestaan eli positiivisuutta kehiin. 

Vierailija
7/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain, meidän naapureista useampikin kuuluu uskoakseni miljoonakerhoon. Kyllä oman perheen 200 000 + tulot piisaavat meille kahdelle. 

Vierailija
8/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on minun tulot ja hyvä elämä. Ei jonkun toisen tulot ole minulta pois. Hyvä vaan, että on ihmisiä, joilla on parempi bisnesvainu kuin minulla.

Vierailija
9/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele tuttavaperheiden tuloja.

10/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas mun tuttu noin hyvin tienaa? 😂

Vierailija
11/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein saunan lauteilla istuessani tai syödessäni itse ongittuja voissa paistettuja ahvenia ja itse viljeltyjä uusia perunoita sekä metsästä poimituista tuoreista sienistä tehtyä kastiketta tai rakasteltuani rakkaani kanssa tai hyvin sujuneen lenkin jälkeen tai katsellessani lasteni leikkiä tai unta tai minkä tahansa itselleni suurta iloa tuottavan tapahtuman jälkeen ajattelen, voiko olla ihanampaa elämää. Kyllä siinä naapurin tulot ovat entisten nuorten tapaan evvk.

Vierailija
12/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No problem, eihän se ole minulta pois! Hienoa, että Suomessakin voi rikastua.

Vierailija
13/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pääsen yli siitä. Pullataikina on nousemassa ja kohta alan leipomaan sitä. Sen jälkeen kuuntelen eduskunnan välikysymyskeskustelun. Kyllä siinä naapurin tulot unohtuu.

Vierailija
14/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

En pääse yli siitä että itse en tienaa.

Vierailija
15/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten jonkun toisen tulot on jollekin toiselle ylitsepääsemätön asia. Tämä verotietojen julkistamispäivä on täyttä tuskaa kun joutuu töissä kuuntelemaan uteliaiden päivittelyä toisten tuloista.

Minä tienaan duunarina näihin verrattuna "vain" 50 000€/ vuosi. Toisten tulotiedot ei kiinnosta vähääkään, yritän siis parhaani mukaan olla avaamatta Iltalehteä jne. kun seuraavan parin päivän uutisotsikot on vain tätä tulotietojen jauhamista.

Vierailija
16/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pääsee yli, kun ei ole kavereita eikä tuttavia.

Vierailija
17/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kadehtisin jotain, mihin mulla ei ole itsellä mitään mahiksia. Kadehtisin, jos multa otetaan jotain pois tyyliin palkkaani alennetaan ja sen sijaan annetaan palkankorotus työkaverilleni. Sitten kahdehtisin ja alkais vähän kyrsiä. 

Vierailija
18/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tekee ongelmaa toisten tuloista?

Ei ole mitään mistä pitäisi päästä yli

Vierailija
19/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä mä tietäisin tuon? Kun ei yhtään asia kiinnosta.

Vierailija
20/32 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katsele noita verotilastoja. En halua elämääni turhaa kateutta. Asun pienipalkkaisena alueella, jossa joka toinen ajaa Teslaa, Mersua tai Bemaria ja asuu hulppeissa kivitaloissa. Ei ne varmaan köyhiä siis ole, mutta en myöskään kaipaa tarkempaa tietoa. Itsellä on tarpeeksi kaikkea ja elämäni on ihan kivaa ja hyvää. Riittäköön se minulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän