Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi ja suorituspaineet

Vierailija
09.11.2022 |

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä hieman yli viisi vuotta. Parisuhde on molemmille ensimmäinen, eikä seksikokemuksiakaan juurikaan ole ennen tätä suhdetta.

Minulle on aina ollut hieman haastavaa saada orgasmia. Ensimmäiseen neljään vuoteen en saanut sitä koskaan miehen kanssa, mutta leluihin tutustuttuamme aloin saada orgasmin jos en joka kerta, niin ainakin aika usein. Silloinkin orgasmin saaminen oli kuitenkin "työn takana", sen tavoitteluun piti aina jotenkin asennoitua.

Alkuvuosina en juuri osannut edes ihmetellä että en koskaan saa orgasmia, seksi oli mukavaa ja ajattelin sen riittävän. Mies välillä yritti sormin ja joskus suullakin hoitaa minut, mutta koin sen lähinnä hankalaksi. Mulle on ihan todella tarkkaa mistä koskee ja miten, ja tuntui lähinnä tunnelmaa latistavalta kokoajan ohjailla miehen toimintaa ja sitten yrittää jotenkin nauttia ei onnistu.

Yksinkin saan orgasmin käytännössä vain vibraattorin avulla niin, että makaan paikoillani sängyllä silmät kiinni ja keskityn vain lelun tuomaan tunteeseen. Paikoillaan täytyy olla helposti yli kymmenen minuuttia. Miehen kanssa en jotenkin pysty tehdä näin, en pysty keskittymään kunnolla kun toinen ihminen on läsnä. Hyvältä tuntuva kosketus on tehtävä myös niin tarkasti ja sen on pysyttävä aloillaan, että yhdynnän aikanakin vibraattorin käyttäminen on aika hankalaa.

Nyt viime aikoina seksistä on alkanut tulla minulle jotenkin suorituksenomainen juttu. Ajattelen että pitäisi nyt vaan saada se orgasmi, ja sittenhän se ei toki ainakaan onnistu jos alkaa oikein yrittämällä yrittää. Olen koittanut lopettaa orgasmin ajattelemisen ja silloin seksiin heittäytyminen onnistuukin paremmin samalla on kuitenkin vähän inhottava olo siitä että no niin, taas jäin ilman. Seksin määrä on tämän myötä myös vähentynyt jonkin verran, ehkä kerran viikkoon on nykyään.

Samalla kun seksi on alkanut tuntua hankalalta, suhde mieheen on muuten kuitenkin syventynyt ja koen vielä syvempää rakkautta kuin aikaisemmin. Tulemme hyvin toimeen, emme riitele ja arjessa on paljon muuta läheisyyttä. Arvot osuu yksiin ja suhde on muutenkin hyvällä tolalla.

Mikä neuvoksi? Toivoisin että ei heti ehdotettaisi eroa, haluan yrittää kun mies on kuitenkin muuten niin ihana ja sopiva.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet sitä, että masturboitte yhdessä eli mies katselee sinua, kun saat orgasmin? Kun suhde on hyvä, niin mitään estettä orgasmille henkisellä puolella ei pitäisi olla, mutta silti voi olla tottuminen siihen, että paljastaa itsensä kuten orgasmissa tapahtuu eli sen miten nauttii ja antautuu katsottavaksi. Tämä auttoi omalla kohdalla. 

Toinen on se, että teette paljon erilaisia juttuja seksissä, missä kokeilette uusia nautintoja. Silloin häpeät ja estot karisevat. Näin aikoinaan olen löytänyt ne asiat, jotka minua eniten seksissä kiihottavat ja joiden avulla saan orgasmin helposti ja liiankin nopeasti. Koen, ettei toista voi kovin hyvin näissä neuvoa muuten käytännön tasolla kuin siten, että kokeilee, etsii ja nauttii yhdessä toinen toisistaan.

Vierailija
22/23 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin virhe miehellekin on keskittyä liikaa naisen klitorikseen. Iso riski puutumiselle ja sille, että nainen alkaa jännittämään orgasmin tuloa. Paljon tuloksellisempaa on hyväillä koko pillun aluetta sisältä ja ulkoa ja luoda naiselle turvallinen haluttu olotila, jossa nauttia kosketuksista. Orgasmi tulee sitten viipyen hitaasti yllättäen silloin kun nainen ei sitä osaa edes odottaa. Pahinta on naisen odotus ja jännitys ja vielä parempaa,  jos nainen haluaa itse kontrolloida miehen tekemisiä. 

Niinhän tämä taas meni: mies tietää paremmin kuin nainen miten sen orgasmin saa.

Ja sinä tiedät sen parhaiten tässä universumissa. Mee nyt vaan hinkkaamaan itteäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kokeilleet sitä, että masturboitte yhdessä eli mies katselee sinua, kun saat orgasmin? Kun suhde on hyvä, niin mitään estettä orgasmille henkisellä puolella ei pitäisi olla, mutta silti voi olla tottuminen siihen, että paljastaa itsensä kuten orgasmissa tapahtuu eli sen miten nauttii ja antautuu katsottavaksi. Tämä auttoi omalla kohdalla. 

Toinen on se, että teette paljon erilaisia juttuja seksissä, missä kokeilette uusia nautintoja. Silloin häpeät ja estot karisevat. Näin aikoinaan olen löytänyt ne asiat, jotka minua eniten seksissä kiihottavat ja joiden avulla saan orgasmin helposti ja liiankin nopeasti. Koen, ettei toista voi kovin hyvin näissä neuvoa muuten käytännön tasolla kuin siten, että kokeilee, etsii ja nauttii yhdessä toinen toisistaan.

Me hyvin usein tyydytämme toinen toisemme vierekkäin, erittäin ihanaa! Kun tunnemme tarpeemme läpikotaisin, se on helppoa. Mies tuntuu tulevan hyvin kovaa aina, ja sen myös sanookin. Ja kuin myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi