Miten sähkömies tekee kolmessa tunnissa kuuden tunnin edestä töitä?
Sain juuri ilp-asennuslaskun, koko homma kesti kahdelta tyypiltä kolme tuntia ja vain toinen niistä teki sähkötöitä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jos työ kesti 3 tuntia kahdelta henkilöltä niin silloin se on 3 tuntia. Ei se ihmisten määrä vaan milloin aloittaa ja lopettaa. Olkoon vaikka 100 ihmistä tekemässä töitä.
Laskutus on per nuppi.
Älä enää hölmöile.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kövi kerran sähkömies. Laskutti sitten siitäkin kun rakastelimme asennuksen jälkeen 20 minuuttia sohvalla. Reklamoin.
Valuiko pepustasi spermaista kakkaliejua sohvalle?
Se toinenkin kyllä jeesasi niiden putkien ja kiinnitysten laitossa. Ja vaikka olisi seisonut kädet taskussa, työmaalla oli kaksi miestä ja niistä laskutetaan.
et sitten pyytänyt tarjousta etukäteen?
Tämähän on maan tapa,keitä vaikka makarooneja nii menee helposti 8 tuntia eikä ole vielä voita lisätty
Vierailija kirjoitti:
Jos työ kesti 3 tuntia kahdelta henkilöltä niin silloin se on 3 tuntia. Ei se ihmisten määrä vaan milloin aloittaa ja lopettaa. Olkoon vaikka 100 ihmistä tekemässä töitä.
Toivottavasti työnantajasi huomaa, ettei sinulle tarvi maksaa palkkaa kun teet töitä työkaverin kanssa. Työpäivä kesti 8h, niin maksetaan 8 tunnista, maksun saaja oli se työkaveri
Vierailija kirjoitti:
Eli jos mulla on pyramidia rakentamassa 10 000 kivenhakkaajaa niin maksan siitä yhden työmiehen palkan? Okei...
On ne ilmalämpöpumput sen verran isoja ja painavia laitteita, ettei työsuojelulain mukaan yksin sellaista edes saa nostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kövi kerran sähkömies. Laskutti sitten siitäkin kun rakastelimme asennuksen jälkeen 20 minuuttia sohvalla. Reklamoin.
Ihan liian pitkään, eikä sähkärit halua mitään rakastelua.
Max viis minuuttia rajua rynkytystä ja lopuksi namivatkulit naamallesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköhuora
Niin ,sähkömiehen vaimo on jakorasia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköhuora
Joo, sellaiseksi minä itseni tosiaan tunsin. Vieläkin pakottaa peppua kun noita hetkiä mietin.
T. Pasi 58 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköhuora
Niin ,sähkömiehen vaimo on jakorasia
Äitis oli kun sut sai. Ja isäs kun sua teki. Onneksi sinusta tuli sukupuuton kuiva oksantynkä, ns. INCEL
Miehet tekee aina töitä niin, että vain yksi tekee ja loput vain katsovat. Aina. Jos on naisia, niin kaikki tekevät.
Tuli molemmat tietty omilla firman autoillaan ja kilometriveloitus molemmista? Meille tuli taloyhtiönn p-paikan sammunutta led-lamppua vaihtamaan samalla tyylillä. Toinen asentaja seurasi sivusta kun toinen teki.