Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Miksi lapsilukusi on nyt täynnä? Montako sinulla on?

Vierailija
06.11.2006 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kolme, 2+1

Vierailija
2/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen kunhan saisin lapset " kunnon" ihmisiksi ja neljässä on tarpeeksi haastetta siihen.

Eli en halua enempää,neljä riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti että lapsi luku jää yhteen. Saatiin vielä kaksi.

Miksi ei enempää? Nyt tämä äiti haluaa lähteä välillä töihin, nukkua välillä kokonaisia öitä. Jos enemmän lapsia vielä tulisi, jouduttaisiin vaihtamaan isompi asunto ja auto. Myös taloudellinen tilanne on otettava huomioon, että saisi joskus ostettua jotain, maksettua asuntolaina pois, että lapsetkin saisivat harrastaa ja että olisi rahaa tehdä koko perheen kanssa jotain kivaa ja erilaista, esimerkiksi lomailla tms.

Vierailija
4/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mielestäni sopiva määrä. Tuntuu että vois tehdä välillä jotain muutakin kun pestä kakkapyllyjä...

Vierailija
5/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää ei tarvitse tehdä. Lapsiluku on täynnä.

Vierailija
6/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on yksi syy siihen, että lapsiluku on täysi. Sain kuopukseni 42-vuotiaana, enkä hirvinnyt enää kuudetta alkaa yrittää. Ja vaikkei olisi ikääkään niin paljoa, niin en olisi kolmanteen sektioon ollut halukas, koska se minulla olisi kahden sektion jälkeen ollut edessä.

Vierailija
7/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5poikaa on, kuudes lapsi tulossa. Vielä yksi haluttaisiin tämän tulevan jälkeen jos luoja vaan suo.

Vierailija
8/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi tyttöä ja yksi poika. Enempää en halua, koska kolme on käytännössä hyvä määrä. Talokin on rakennettu niin, että jokaiselle ipanalle on oma huone. Lisäksi olen aika varma, että en jaksaisi enää vauvoja tämän jälkeen kun on niin pienet ikäerot lapsosilla.. Keskimmäisellä ja kuopuksella 1v3kk..

Vierailija
9/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuntuisi sopivan meille ja olevan helposti sovittavissa oleva yhteinen päätös ilman sen suurempia kompromisseja. Joskus olen ajatellut, että isompia lapsia saisi olla enemmänkin, että pelit ja leikit sujuisi omallakin porukalla tarvittaessa. Mutta nää pienet kaikessa ihanuudessaan riittää meille nyt, ja onneksi naapurustossa on ikätovereita vaikka jalkapallojoukkueeksi asti sitten myöhempää elämää silmällä pitäen.

Vierailija
10/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on itsekästä tehdä lapsia tähän maailmaan.

Vierailija
11/21 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio tehty, joten lapsiluku täynnä. 2 on hyvä määrä, enempää en jaksa hoitaa. olimme tästä harvianisen yksimielisiä.

Vierailija
12/21 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa on jo enemmän mitä ihminen voi toivoa!!

Ihania lapsosia(2 tyttöä, 1 poika) mutta työlästähän tää on kun lapset pieniä.

Vielä mahdutaan yhteen autoonkin.

Eli näin on hyvä.

Vierailija
13/21 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiluku täynnä koska en halua aloittaa koko rumbaa alusta, lisäksi olen joutunut uhrautumaan miehen ja lapsen takia, oma elämä on jäänyt aikatavalla sivuun. kropassakin alkaa olla kaikenlaista kremppaa jotka varmasti vain pahentuisi raskauden ja synnytyksen myötä (pukamat, napatyrä jne jne) juu ei kiitos enempää.

Vierailija
14/21 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varsinaisesti halunnut, yhden sain ja hyvä näin.

Vierailija
15/21 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu, että enempää muksuja en jaksaisi hoitaa. Vielä olisi kyllä viitisentoista vuotta aikaa hairahtua iltatähden yrittämiseen...

Vierailija
16/21 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta enkä oman terveydentilani takia enää saa tulla raskaaksi :(

Vierailija
17/21 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää emme saa, emmekä varmaan jaksaisikaan...

Vierailija
18/21 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän sanoo, että vielä kymmenen lisää... järki, että tämä on tässä nyt. Järkisyitä on oma terveys, molemmat raskaudet oli mulle fyysisesti aika rankkoja, toinen ekaa rankempi. Jaksaisinko enää kolmatta? Ja sitten raha, en jaksaisi koko ajan olla rahoja laskemassa, kahden lapsen kanssa pystyy meidän palkoilla mukavasti elämään. Asunto kävisi myös pieneksi kolmen kanssa. Molemmille lapsille jää nyt paljon aikaa, samoin parisuhteelle. Elämä on mukavaa. Vaikka vauvakuume on aina.

Vierailija
19/21 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume oli kova vielä kesällä mutta nyt töihin mentyäni olemme tulleet siihen tulokseen että 3 on hyvä, meille sopiva, riittää, emmekä todellakaan jaksaisi enempää!! Näissä 3ssa pienessäkin on työtä vuorokaudet ympäriinsä!!!

Pitäisiköhän mennä sterilisaatioon vai kaduttaisiko se joskus??

Vierailija
20/21 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt niitä on sen 2 ja riittää vallan mainiosti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan