Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kibbe vartalotyypit, voiko vyötärölihava olla romanttinen tyyppi?

Vierailija
08.11.2022 |

Tiedättekö kibbe vartalotyypit, dramaattinen, klassinen, gamine, romanttinen jne? Ihmettelen kun yks tuttu jonka kanssa näistä juttelin sanoo olevansa kibbetyypiltään romanttinen, mutta hänellä ei ole tiimalasi kroppaa kuten romanttisilla. Hänellä on kyllä romanttisen tyypin vartalo muuten koska on pehmeyttä raajoissakin sekä on lyhyehkö mutta hän on vyötäröltä kaikkein isoin eli on ns. omena vartalomuodoltaan. Voiko kibbe romanttinen olla omppu? Olen itse romanttinen ja mulla on kapea vyötärö ja lyhyet paksut raajat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusto ja pään koko suhteessa vartalon kokoon ymmätääkseni ratkaisee, eli voi olla.

Vierailija
2/3 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulen olevani klassinen tyyppi, oon ylipainoinen ja kaikki kertyy vatsaan tosin muuallekin. Oon 170cm pitkä.

Kasvot timantti, silmät manteli, nenä suora mutta hieman leveä, korkeat ja leveät poskipäät. Hoikkana olin suora vartalotyyppi tai pehmeän suora. Kuitenkin aina näyttänyt pidemmältä kuin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavartaloinen voi olla romanttinen vain silloin, kun ylipainoa on äärimmäisen paljon. Romanttinen ja TR (theatrical romantic) keräävät massaa reisiin, takapuoleen sekä rintoihin, käsiin ja kasvoihin. Ylipainoisenakin vyötärölinja erottuu.

Ylipaino tietenkin lisää pehmeyttä kenessä tahansa, jolloin on varmaankin helppo mieltää itsensä romanttiseksi tyypiksi. Pitkät ihmiset eivät voi olla tyypiltään romanttisia tai gamine -tyyppisiä, mutta kaikki tyypit voivat olla vaikka kuinka lyhyitä. Usein kuitenkin lyhyt varsi tarkoittaa joko romanttista tyyppiä tai gaminea, tai jotain näistä alalajeista: TR, FG,SG

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi