Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeksi ottanut aamukaljan ja miksi?

Vierailija
08.11.2022 |

Eli ennen klo 10.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Minulla on sellainen erikoistaito että jos ahdistaa paljon jatkan vain unia.

Vierailija
22/27 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen, mutta kello oli jo 10.04 niin ilmeisesti sitä ei sitten lasketa.

Jep, valitettavasti ei lasketa, mutta luultavasti kalja oli siitä riippumatta yhtä hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niitä vahtimaan. Toisinaan otan. Ei se syytä tarvitse.

Vierailija
24/27 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, sillä en pidä oluesta. Viime viikonloppuna tosin otin lasin viiniä jo klo 11 maissa, lasketaanko se. Laitettiin aamiainen pidemmän ja paremman kaavan mukaan, kun yleensä otetaan vain kahvi ja sämpylä.

Vierailija
25/27 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Olen siitä erikoinen tapaus, että minulle ei tule minkäänlaista krapulaa ja oloni on aina seuraavana aamuna ihan yhtä hyvä kuin minä tahansa muunakin, vaikka olisi mennyt ihan överiksi. Muistan hämmästelleeni, kun joskus menimme miesystäväni ja yhteisen ystävän kanssa tämän miesystäväni luo nukkumaan illanvieton jälkeen, ja aamulla ukot sitten tasoittelivat ja taivastelivat kilpaa hirveää oloaan. Minulle ei koskaan aikaisemmin ollut tullut edes mieleen, että joku voisi aamulla haluta kaljan muustakin syysyä kuin siitä, että on ihan rappiolla ja aloittaa ryyppäämisen jo aamusta.

Vierailija
26/27 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks just ennen kello kymmentä? Itse heräsin tänään yhden jälkeen ja join ekan kaljan vartin yli.

Klo 13 ei ole enää aamu. Tässä yhteiskunnassa aamulla kaljan juomista pidetään paheksuttavampana vaikka heräisitkin päivällä ja joisit heti silloin.

No kyllä minulla on aamu silloin kun herään, eikä sillä ole väliä paljonko kello on silloin.

Vierailija
27/27 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks just ennen kello kymmentä? Itse heräsin tänään yhden jälkeen ja join ekan kaljan vartin yli.

Klo 13 ei ole enää aamu. Tässä yhteiskunnassa aamulla kaljan juomista pidetään paheksuttavampana vaikka heräisitkin päivällä ja joisit heti silloin.

No kyllä minulla on aamu silloin kun herään, eikä sillä ole väliä paljonko kello on silloin.

Aamu on ennen keskipäivää. Ei meitä kiinnosta milloin heräät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi