Mitä halusitte pienenä ja saitte?
Täällä kysyttiin hetki sitten, mitä halusitte, mutta ette ikinä saaneet. Entäs toisin päin? Varmaankin moni toive on toteutunut, mutta mikä oli ikimuistoinen toteutuminen? Itse en ikinä unohda sitä, että sain Donkey Kong I -pelin. Toivoin sitä kuin kuuta nousevaa, mutten uskonut, että toiveeni menisi läpi. Kun se löytyi joululahjapaketista olin aivan onnesta sekaisin.
Kommentit (5)
littlest pet shop kissa pehmolelu. Olin silloin erittäin kova lps fani ja toivoin pukilta lps pehmolelua ja sain kissan mikä oli silloinen lempi eläimeni.
Olin noin 7v. Toivoin kovasti joululahjaksi kissanpentua. Tutulla pariskunnalla oli kissanpentuja luovutusiässä. Jouluaattoiltana oveen koputettiin ja yksi suloinen neiti-kissa tuotiin meille kauniissa korissa. Rakastin sydämestäni sitä pientä nöpönenää. Hän on siirtynyt jo aikoja sitten "sateenkaaren taakse, vihreiämmille niityille". Silti muistelen lämmöllä meidän karvapalloa.
Ihan paras joulu ikinä.
Löysin 80-luvulla joulun alla lelukirjasta (kuvakatalogi) Polly Pocket minifiguurit ja niille oli koti siinä mukana, jotain esineitäkin. Sain sen lahjaksi ja olin innoissani.
Toivoin huopatossuja monena vuonna. Sain ne ollessani 14 v. ja mulla on ne edelleen kaapissa, hyvin kuluneina tosin, olen nyt 73 v. Mökillä olivat tarpeen talvella sisäkenkinä ennen mökin lämpenemistä.
Hevostakin toivoin, mutta en koskaan saanut.
Sukset. Olin niin onnessani ja odotin lunta. Sinä talvena ei lunta tullut. Hiihtelin sitten nurmikolla.