Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujouluihin pukeutuminen

Vierailija
08.11.2022 |

Millaiset vaatteet olisi hyvät naisella?
Kiva paikka ja juhlien jälkeen ehkä baariin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ympäripyöreä kysymys 😄 Sanoisin että ehjät ja pikkujouluun sopivat vaatteet.

Vierailija
2/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pukeutunut aina tontuksi. Sellainen karvainen mekko, punainen ja siinä on sellaiset valkoiset reunat hihoissa, kaulassa ja helmassa. Karvainen tonttulakki. Ja hymy. :] Nainen25V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka pikkumusta avaralla kaula-aukolla ja piikkarit. 

Vierailija
4/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjät, siistit ja kantajalleen sopivat. Väreinä voi olla muutakin kuin mustaa. 

Vierailija
5/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon hemulimekko ehdottomasti!

Vierailija
6/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekon hemulimekko ehdottomasti!

+1

Myös Nansolla sopivia asuja.

Vierailija
7/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pukeutunut aina tontuksi. Sellainen karvainen mekko, punainen ja siinä on sellaiset valkoiset reunat hihoissa, kaulassa ja helmassa. Karvainen tonttulakki. Ja hymy. :] Nainen25V

Ihana! Mulla on aina sellainen punainen, huovutettu ja korkea tonttuhattu. Pari punaista huovutettua palloa roikkuu sitten siitä lakin päästä. Punainen liivihame ja jossa on iso etutasku. Punaiset sukkahousut ja mustat huopatossut, joissa kilisee kulkusia. Värjään poskiin omenat.

N 58 

Vierailija
8/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on epäsuosittu tapa pukeutua mahdollisimman mukavasti. Piikkareilla ei hortoilla baarissa, eikä joulukuuseksi pukeutuminen ole kovin käytännöllistä. Matalakorkoiset nilkkurit, pitkä hame ja pitkä tunika.

Vierailija
9/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana! Mulla on aina sellainen punainen, huovutettu ja korkea tonttuhattu. Pari punaista huovutettua palloa roikkuu sitten siitä lakin päästä. Punainen liivihame ja jossa on iso etutasku. Punaiset sukkahousut ja mustat huopatossut, joissa kilisee kulkusia. Värjään poskiin omenat.

N 58 

Uuh, nyt kyllä varastan tuon omenaidean, vaikka ironisesti olenkin niille allerginen. :D Huopatossut olisi kivat, mutta itse käytän saappaita, niin tiedän, että niille ei kuitenkaan tulisi käyttöä kuin kerran vuoteen. Nainen25V

Vierailija
10/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pikkumusta jne tuolla lisää https://vuodenmies.com/cocktailasu/

Vierailija
11/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessamekko.

Vierailija
12/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvillapaita, jouluvaloja hiuksiin koristukseksi.

Vierailija
13/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja laitan pikkujouluihin frakin.

Vierailija
14/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavoitteena 'korkkarit kattoon' sanonnan varsinaisessa merkityksessä eli sääret miehen olkapäille niin sukat ja sukkanauhat pikkumustan alle ja saapikkaat. ; )

Vierailija
15/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja villapaita tai neule. Sanomattakin selvää, että tulee olla siistikuntoiset.

Vierailija
16/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen pikkujoulujen ystävätär menee juhlii kumihaalarissa.

t. joulupukki

Vierailija
17/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sellaista, minkä saa nopeasti riisuttua pois!

Vierailija
19/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tavoitteena 'korkkarit kattoon' sanonnan varsinaisessa merkityksessä eli sääret miehen olkapäille niin sukat ja sukkanauhat pikkumustan alle ja saapikkaat. ; )

No vähän tekis mieli päästää kaikki estot irti, eli tuokin on mahdollista jos oikeaa seuraa löytyy 😉

-AP-

Vierailija
20/23 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiaikaisuuden puolueen vanhapiikajaoston kehopositiivisuusryhmän mielensäpahoittajat pääsevät purkamaan tuntojaan kera alapeukkujen. ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi