Pikkujouluihin pukeutuminen
Millaiset vaatteet olisi hyvät naisella?
Kiva paikka ja juhlien jälkeen ehkä baariin.
Kommentit (23)
Itse olen pukeutunut aina tontuksi. Sellainen karvainen mekko, punainen ja siinä on sellaiset valkoiset reunat hihoissa, kaulassa ja helmassa. Karvainen tonttulakki. Ja hymy. :] Nainen25V
Tiukka pikkumusta avaralla kaula-aukolla ja piikkarit.
Ehjät, siistit ja kantajalleen sopivat. Väreinä voi olla muutakin kuin mustaa.
Marimekon hemulimekko ehdottomasti!
Vierailija kirjoitti:
Marimekon hemulimekko ehdottomasti!
+1
Myös Nansolla sopivia asuja.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pukeutunut aina tontuksi. Sellainen karvainen mekko, punainen ja siinä on sellaiset valkoiset reunat hihoissa, kaulassa ja helmassa. Karvainen tonttulakki. Ja hymy. :] Nainen25V
Ihana! Mulla on aina sellainen punainen, huovutettu ja korkea tonttuhattu. Pari punaista huovutettua palloa roikkuu sitten siitä lakin päästä. Punainen liivihame ja jossa on iso etutasku. Punaiset sukkahousut ja mustat huopatossut, joissa kilisee kulkusia. Värjään poskiin omenat.
N 58
Minulla on epäsuosittu tapa pukeutua mahdollisimman mukavasti. Piikkareilla ei hortoilla baarissa, eikä joulukuuseksi pukeutuminen ole kovin käytännöllistä. Matalakorkoiset nilkkurit, pitkä hame ja pitkä tunika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana! Mulla on aina sellainen punainen, huovutettu ja korkea tonttuhattu. Pari punaista huovutettua palloa roikkuu sitten siitä lakin päästä. Punainen liivihame ja jossa on iso etutasku. Punaiset sukkahousut ja mustat huopatossut, joissa kilisee kulkusia. Värjään poskiin omenat.
N 58
Uuh, nyt kyllä varastan tuon omenaidean, vaikka ironisesti olenkin niille allerginen. :D Huopatossut olisi kivat, mutta itse käytän saappaita, niin tiedän, että niille ei kuitenkaan tulisi käyttöä kuin kerran vuoteen. Nainen25V
Jouluvillapaita, jouluvaloja hiuksiin koristukseksi.
Olen mies ja laitan pikkujouluihin frakin.
Jos tavoitteena 'korkkarit kattoon' sanonnan varsinaisessa merkityksessä eli sääret miehen olkapäille niin sukat ja sukkanauhat pikkumustan alle ja saapikkaat. ; )
Farkut ja villapaita tai neule. Sanomattakin selvää, että tulee olla siistikuntoiset.
Todellinen pikkujoulujen ystävätär menee juhlii kumihaalarissa.
t. joulupukki
Jotain sellaista, minkä saa nopeasti riisuttua pois!
Vierailija kirjoitti:
Jos tavoitteena 'korkkarit kattoon' sanonnan varsinaisessa merkityksessä eli sääret miehen olkapäille niin sukat ja sukkanauhat pikkumustan alle ja saapikkaat. ; )
No vähän tekis mieli päästää kaikki estot irti, eli tuokin on mahdollista jos oikeaa seuraa löytyy 😉
-AP-
Vierailija kirjoitti:
Keskiaikaisuuden puolueen vanhapiikajaoston kehopositiivisuusryhmän mielensäpahoittajat pääsevät purkamaan tuntojaan kera alapeukkujen. ; )
Aika ympäripyöreä kysymys 😄 Sanoisin että ehjät ja pikkujouluun sopivat vaatteet.