Minkälaisissa paketeissa tulee kaalimadon paketit?
Lukeeko siinä paketissa kaalimato, vai onko se ihan normaali laatikko ilman mitään merkkiä?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Tilaa kotiinkuljetuksella ja kun se paketintuoja tulee ovellesi, isket silmää ja kysyt, että onko sulla kiire.
Ja kuski iskee silmää takaisin ja toteaa että "luulin ettet koskaan kysykään".
Vierailija kirjoitti:
Kaalimato kirjoitti:
Meillä on käytössä huomaamaton toimitus, eli paketissa ei lue kaalimadon nimeä, vaan Kentonec Oy.
Eli nyt kaikki tietää että Kentonec Oy on Kaalimato
Voi helvetti, miten mä nyt haen paketin?
Aargh
Jätäntäkö postiin
Rohkeasti vain tiskiltä kysymään onko Minna Meikäläisen nimellä tilattu CuntDestroyer 3000 tullut jo.
Äitini on ollut postissa töissä. Kertoo, että postissa kyllä opitaan tietämään nuo yritykset, jotka lähettävät lähetyksen jollain peitenimellä. Paketti muuten on kyllä huomaamaton, ruskea ja ilman logoja. Jos mahdollista, niin paketin voi nykyisin pyytää toimittamaan pakettiautomaattiin.
Siellä kaalimadon paketissa voi olla ihan "vaniljatuotteitakin" eikä jotain jynkkyä ja paksua korkkiruuvia. Välineet voidaan laskea tavalliseen apuvälinelistaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hie**masauvat ovat ihanan voimaannuttavia, mutta katsotte kieroon miestä jolla tekopim**ro yöpöydällä?
Täytyy sanoa etten ikinä ole törmännyt tuollaiseen luuseriin joka ensinnäkin joutuu käyttämään tekovaginaa ja toiseksi pitää sitä yöpöydällä.
Kaveri näytti, joten kyllä niitä joku ostaa. Itse vierastan, mutta toisaalta oon suhteessa.
Miten se edes pidetään puhtaana?
Jotenkin luulisi, että oma käsi silti parempi, ei se naisen reikä siellä sisältä niin ihmeelliseltä tunnu, enemmänkin siinä on se koko kokemus ja ajatus siitä kuinka oot sonni kun saat aitoo naista.
Ehkä dildo sitten helpompi kokea ainoksi, kylmiähän ne molemmat taitaa vielä olla... Ehkä tlevaisuudessa 37*C asteisia niin aidompi kokemus. Mielikuvitukseen ne kuitenkin perustuu. En mä tekopimpistä pysty kiihottuun ellei mielikuvitus toimi.
Mies kantaa edellä punaista lippua, perässä marssii soittokunta ja taaimmaisena postimies kantaa isoa punaista pakettia toistellen kovaan ääneen iskulauseitta "*nimesi^ on tilannut dildon. *nimesi* on tilannut DILDON!"-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa pakettiautomaattiin
Aina kun tilaan sinne niin se uudelleenohjataan postiin, ehkä kerran on mennyt pakettiautomaattiin. Ap
Tilaa kerralla enemmän niin ei tarvitse joka viikko hakea postin tiskiltä Kentonecin paketteja.
Paketti on muuten ihan normi, mutta siihen on kiinnitetty pieni sireeni, joka huutaa koko ajan "KAALIMADON DILDOTILAUS! KAALIMADON DILDOTILAUS! KAALIMADON DILDOTILAUS!"
Läpinäkyvä pussi, siinä lukee isolla kaalimato, sekä kuvat tuotteista mitkä tilasit. Siinä on myös sireeni joka soittaa kaalimadon tunnaria uudestaan ja uudestaan.
Ihan tavallinen ruskealaatikko mikä on teipattu firman omalla teipillä joka kohdasta.
Paketin päältä ei näy mitä se sisältää. Kaalimato myy muutakin kuin dildoja tai keinovaginoita.
Eikä ketään kiinnosta mitä paketti sisältää!
Vierailija kirjoitti:
Kaalimato kirjoitti:
Meillä on käytössä huomaamaton toimitus, eli paketissa ei lue kaalimadon nimeä, vaan Kentonec Oy.
Eli nyt kaikki tietää että Kentonec Oy on Kaalimato
Voi helvetti, miten mä nyt haen paketin?
Aargh
Jätäntäkö postiin
Jätä postiin ja jää vaivihkaa sivusta seuraamaan hakeeko joku.
Huomaamattomissa pahvilootissa tulee. Just siitä tietää, että jahas, sisältää dildoja, tekoanuksia sun muita.. Kyllä kaikki postilla työskentelevät tietää nää keinot :D'
t.postiukko
Vierailija kirjoitti:
Huomaamattomissa pahvilootissa tulee. Just siitä tietää, että jahas, sisältää dildoja, tekoanuksia sun muita.. Kyllä kaikki postilla työskentelevät tietää nää keinot :D'
t.postiukko
Itse olen lähettänyt tori.fi tavaraa huomaamattomassa paketissa. Ei niissä ollut dildoja tai muita patukoita 😉
Mulla tulee aina isossa läpinäkyvässä paketissa ja siinä lukee vielä isoilla hoitavilla kirjaimilla "KAALIMATO". Postikusti jättää sen paketin vielä tahallaan tuohon pihalle ja mummot siinä sitten siinä juoruilee.
Joulun alla kuulemma niissä paketeissa on oikein näkyvät vilkkuvat valot ja sinne sisään on pistetty pieni laite joka päästä semmosen flirttailevan vihellys äänen 7 sekunnin välein. Ja siinä päällä on iso kaalimato logo, jolla on tontunhattu päässä.
Aika kauan säilyy kaali, ennen kuin siihen matoja tulee, ne on sitten kaalimatoja.
Ne on sitten niitä kaalimatoja ja ne voi laittaa sen kaalimadon sellaiseen pakettiin, kuin haluaa.
Itse voi paketin näön valita, millaisessa paketissa haluaa pitää kaalimatoa,
tosin se kaali on on jo pilaantunutta.
Vierailija kirjoitti:
Kaalimato kirjoitti:
Ja ainakin kaikki postimiehet tietää, että tekopenistähän tässä rouvalle viedään, kun paketissa lukee tuo.
Todellakin.
Me jaksetaan olla paketeista yhtä kiinnostuneita kuin kaupan kassatytöt niistä jotka ostaa samalla kertaa kortsuja ja kurkun hih hih...
Valtaosa nykysuomalaisista postinjakajista ei osaa edes lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hie**masauvat ovat ihanan voimaannuttavia, mutta katsotte kieroon miestä jolla tekopim**ro yöpöydällä?
Täytyy sanoa etten ikinä ole törmännyt tuollaiseen luuseriin joka ensinnäkin joutuu käyttämään tekovaginaa ja toiseksi pitää sitä yöpöydällä.
Edelleen se on silti hämmentävää, miten dildoa yöpöydällä pitävä nainen on "voimaantunut, itsensä kanssa sinut oleva, seksistä nauttiva, aikuinen nainen" ja tekovaginaa yöpöydällä pitävä mies on "surkea luuseri-runkkari-spede".
Postin palveluunhan kuuluu että se postineiti (61v) selittää sinulle siinä pakettia vastaanotettaessa tuotteen parhaat käyttötavat isoon ääneen ja varmistaa että esim. olet muistanut ostaa oikeita liukuvoiteita ja osaat pitää tuotteen puhtaana ja huoltaa sen käytön jälkeen.
Vähän kuten apteekissa joskus varmistetaan että potilas ymmärtää miten lääkettä pitää käyttää.