Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään nuoret miehet eivät ole mustasukkaisia tyttöystävistään

Vierailija
08.11.2022 |

Minun nuoruudessa riitti jos toinen mies katseli omaa tyttöä niin heti oli "sanomista"

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet tietää että jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, eikä se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
22/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska teistä harva painaa alle 100 kiloa nykyään.

Totta. Painamme yli 100 kiloa. Tiesitkö että lihakset painaa enemmän kuin läski?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nuoretkin ymmärtää, että ei ketään voi pitää vastoin tahtoaan, jos se tyttöystävä todella haluaa jonkun toisen niin se lähtee kuitenkin (tai jää tyytymättmöänä nykysuhteeseen vastoin tahtoaan, mikä ei sekään ole hyvä), ja jos se ei halua vaihtaa niin ei se vaihda. Rakkaus on vapaaehtoista, ei sellaista että toista täytyy väkisin pitää siinä.

Miksi sitten palstamammat ovat huolissaan jos mies lähtee "poikien kanssa" reissuun tai mökille? Kyselevät muilta antaisitko miehesi mennä? Niin kuin mies olisi omaisuutta.

Vierailija
24/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mustasukkainen, koska oletan naisen olevan kyvykäs päättämään mitä haluaa. Jos ei ole, olen vain valinnut väärin. Ymmärrän myös etten voi pakolla ja ulkopuolisia "uhkia" karsimalla elää mukavaa elämää. Se nainen on vain ns ylimääräinen bonus mun oman hyvän elämän päälle. Jos lähtee, niin sitten jollain aikajänteellä uusi tilalle. En lähde keskenkasvuisten miesten enkä naisten peleihin mukaan.

Vierailija
25/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmen kimppa kiihottaa. Yhdessä pannaan kaverin tyttöystävää viikonloppuisin.

Kaveri tykkää kun pääsee mun jäljiltä liukkaille ja muijansaki on tyytyväinen kun saa kahta alfaa kunnolla. 

Mikä teistä kahdesta tekee "alfan"?

tarkoitun beetan en oikeen oon kovin hyvää valua

alfa ei jaa naista

Kuka sanoo että jakaminen tekisi vähempiarvoiseksi? Sinäkö? Mielipiteesi on yhtä tyhjän kanssa, pelkkää ilmaa. Jaettu ilo on paras ilo.

Tällä logiikalla myös sinun mielipiteesi on yhtä tyhjän kanssa. Pelkkää ilmaa.

Vierailija
26/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteettomiksi kasvatettuja.

Vierailija
27/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri tykkää kun pääsee mun jäljiltä liukkaille ja muijansaki on tyytyväinen kun saa kahta alfaa kunnolla. 

Mun isä vainaa anto semmoset elämänohjeet jotta: Varo poika liukkahia

Sitä olen noudattanut

Vierailija
28/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälläni on vaikea tulla seksin aikana ja en itse pysty pidättelemään kauaa joten toinen kaveri jeesaa niin on silloin on hyvä

Vierailija
29/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Painamme yli 100 kiloa. Tiesitkö että lihakset painaa enemmän kuin läski?

Aaahhhahaha, ymmärrän tietysti jos ole 200cm pitkä, niin 100 kiloa voi olla ihan hoikassa kunnossa. Mutta jos olet esim 180 pitkä ja painaa sata kiloa, on joko 20 kiloa ylipainoa tai vetänyt muutakin kuin kaurapuuroa. Tiesitkö että läski ei ole lihasta? T. 180/80, 120kg penkistä.

Vierailija
30/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiteeeee kirjoitti:

Tunteettomiksi kasvatettuja.

Eli ei-mustasukkainen = tunteeton? :D

Vierailija
31/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo läskiä painaa kilon, samoin kilo lihasta painaa kilon. Ei enempää, ei vähempää.

Vierailija
32/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaahhhahaha, ymmärrän tietysti jos ole 200cm pitkä, niin 100 kiloa voi olla ihan hoikassa kunnossa. Mutta jos olet esim 180 pitkä ja painaa sata kiloa, on joko 20 kiloa ylipainoa tai vetänyt muutakin kuin kaurapuuroa. Tiesitkö että läski ei ole lihasta? T. 180/80, 120kg penkistä.

Ai ymmärrät? Sun ois kannattanut kysyä suoraan meidän pituus sen sijaan että siellä mietit pienen pääsi puhki eri vaihtoehtoja. Ahhahhah

Vierailija
33/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy, jos nainen on OnlyFans-h u o r a. Naisen täytyy osata kunnioittaa miestään ja olla uskollinen. M27

Alfa. Hear, hear! Alfa pitää naisen ojennuksessa. Jos nainen ei ole uskollinen, niin se nainen tulee dumpata.

Vierailija
34/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilo läskiä painaa kilon, samoin kilo lihasta painaa kilon. Ei enempää, ei vähempää.

Litra lihasta painaa enemmän kuin litra läskiä. Ei enempää, ei vähempää.

Vierailija
35/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan nuoruus oli siellä 1600-luvulla.

Vierailija
36/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teistä kahdesta tekee "alfan"?

tarkoitun beetan en oikeen oon kovin hyvää valua

alfa ei jaa naista

Alfan ei tartte ees miettiä tämmöistä, koska se alfan nainen ei jouda muita miehiä vilkuilemaan kun sillä on kiire hätistellä muita naisia pois siitä miehensä kimpusta.

Vierailija
37/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Low testo soya boys

Vierailija
38/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nuoretkin ymmärtää, että ei ketään voi pitää vastoin tahtoaan, jos se tyttöystävä todella haluaa jonkun toisen niin se lähtee kuitenkin (tai jää tyytymättmöänä nykysuhteeseen vastoin tahtoaan, mikä ei sekään ole hyvä), ja jos se ei halua vaihtaa niin ei se vaihda. Rakkaus on vapaaehtoista, ei sellaista että toista täytyy väkisin pitää siinä.

Miksi sitten palstamammat ovat huolissaan jos mies lähtee "poikien kanssa" reissuun tai mökille? Kyselevät muilta antaisitko miehesi mennä? Niin kuin mies olisi omaisuutta.

Naisilla on vähän ristiriitoja näiden asioiden kanssa. Toisaalla halutaan tasa-arvoa ja toisaalla erityiskohtelua pyritään verhoamaan esim herrasmiesmäisyyteen. Apua pyydetään kyllä vaikka mihin arjen askareisiin, esim laittamaan lamppuja, kiinnittämään hyllyjä jne, mutta auta armias jos mies pyytää vastapalveluksena naiselta tiskausta tai imurointia, niin se ei yllättäen käy päinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän