~Vilttiketju vko45~
[size=3][color=FF69B4]♥ [size=4]♥ [size=5]♥ [color=CD2990] Vilttiketju [size=5][color=FF69B4]♥ [size=4]♥ [size=3]♥
[size=3][color=FF3030]Pino siis meille pitkään lasta yrittäneille, [color=DC143C] jotka odotamme vilttiketjussa omaa vuoroamme päästä " peliin" . [size=3][color=CD5B45]Jaetaan yhdessä tunteita lapsen saamisen toivosta, tuskasta ja pettymyksistä. Sekä kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.
[color=lime]♥ [color=green]♥ [color=00FF7F]♥ [color=4EEE94]♥ [color=00FFFF]♥ [color=00CDCD]♥
[size=2][color=0000EE]Anna-liisa
[color=green]
Ikä:toukokuussa 30v., Miehen ikä:Ensi kuussa 38v
Lapsia entuudestaan:2 poikaa,kesällä vanhempi täyttää 9v. ja nuorempi ensi kuussa 4v.
Kauanko ollut yritystä:Nyt kolmatta yritetty kohta 2 vuotta.
[color=0000EE]Haavemaa[color=green]
Ikää mulla 28, miehellä 33.
Ensimmäistä toivottu 10/02 alkaen.
Eteläisessä Suomessa asustellaan koirun kanssa maaseudulla.
[color=0000EE]Katri72[color=00CD66]
Ikä: vm -72, Miehen ikä: vm -72
Lapsia: ei lapsia ennestään
Yritystä takana: Yritys aloitettu 02/03, toistaiseksi saldona kaksi km (07/05 ja 12/05).
[color=0000EE]Käärö[color=green]
Ikää 23, miehellä muutama vuos enemmän. Yritys aloitettu 04/06. 06/05 endo epäily, 01/06 todettu ovuloimattomuus ja endo epäily vahvistettu. Clomit oottaa kaapissa.
[color=0000EE]Majita[color=00CD66]
Ikä: 25 Miehen ikä: 32
Ei lapsia. Yritystä takana 4 v 6kk. 1 kemiallinen raskaus -03.
Diagnoosi: lievä endometrioosi. Laparoskopia tehty 04/06. Odottelemme luomuihmettä omien opiskelujeni lomassa.
[color=0000EE]Naksu[color=lime]
Oma ikä 26 v.ja miehen ikä 25 v.
Lapsia: Ensimmäisestä haaveilemme
Yritys alkanut syyskuussa 05, nyt 05/06 toinen tero-kierto menossa.
[color=0000EE]-ninnuli1-[color=00CD66]
Ollaan miehen kanssa molemmat 27v ja asustellaan kaakkoissuomessa. Yritys aloitettu 04/05 ja ensimmäistä toivotaan tulevaksi.
[color=0000EE]Pömppö79[color=green]
Ikä: vm -79, Miehen ikä: vm -79
Lapsia: Tytär 01/03
Yritystä takana: Yritys aloitettu 04/04, tähän mennessä saldona kaksi km (tuulimuna + alkuraskauden km), nyt taas clomit käyttöön!
[color=0000EE]Ria73[color=lime]
Ikä : 33, Miehen ikä: 29
Lapsia ennestään: 1 Poika 4,5vuotias. Km 4/06, kohdunulkoinen.
Yritys aloitettu: En oikeesti muista miten kauan, mutta jos nyt lasken tosta kohdunulkoisen jälkeen yrityksestä ni vuoden.
[color=0000EE]Senniina[color=4EEE94]
Ikä: 37, Miehen ikä: 32
Lapsia entuudestaan: clomipoika 12/99 ex-liitosta, nyk.miehellä ennestään kaksi lasta. Ehkäisyä ei käytössä -93 jälkeen. " Kunnolla" yritystä 09/05, clomit 01/06-05/06. Tutkimuksiin 08/06. Inssi mahd. 9/06.
[color=0000EE]siili-sipinen[color=green]
Ikä: 23, mies 25. Ensimmäistä yritetään. Yritys aloitettu 9/04.
[color=0000EE]Shannon75[color=00CD66]
mun ikä 30 sekä miehen ikä 30.
Lapsia: ent.liitoista: pojat 9 ja 7 v., miehellä 7 v. tytär, yhteinen poika 2v. Yritys aloitettu 7/05. Km 04/06, kohdunulk. 08/06
[color=0000EE]Stiipiliina[color=green]
ikää 36 ja miehellä 38
Lapsia: mulla yksi (11-vuotias), miehellä ei yhtään
yritystä 2/05 alkaen.
[color=0000EE]Sätky[color=4EE94]
Ikä: itse olen vm -75, mies on -74
Lapsia entuudestaan: tyttö 12/03 (Clomeja käytin silloinkin)
Yritys aloitettu: 06/05. Tällä hetkellä käytössä Clomit ja Luget. Metut tulee vielä kesäkuussa mukaan.
[color=0000EE]Taina[color=00FF7F]
Ikä: 28, Miehen ikä: 30
Lapsia entuudestaan:-
Kauanko ollut yritystä: suurinpiirtein 5kk
[color=0000EE]Tyytikki[color=4EE94]
Vuosirenkaita kertynyt itselle 31, miehelle 35.
Pääkaupunkiseudulla asustetaan.
Ensimmäistä toivottu 07/2005 lähtien.
[color=0000EE]viivi82[color=4EEE94]
Ikä: -vm82, Miehen ikä:-vm77
Ei lapsia aiemmin.
Yritystä takana n.10kk.
[color=0000EE]-viltsu-[color=00CD66]
Ikä: 35, Miehen ikä: 30
Lapsia entuudestaan: pojat 08/01 ja 06/04
Yritystä 11/04 alkaen.
[color=0000EE]BB76[color=4EEE94]
lasta yritetty 03/05 lähtien, ei entuudestaan lapsia.
Olemme molemmat 29 vuotta.
[color=0000EE]Kääryle[color=4EEE94]
Vuosi takana pikkukakkosen yritystä. Minä 34v. mies 32v ja tyttö 3v. Menkat kesti kesäkuussa kaksi viikkoa (kyseessä ei ollut km). Tuon pitkittyneen vuodon johdosta kävin lääkärillä ja nyt kai tutkitaan muutekin tarkemmin olisiko joku oikeasti vialla.
[color=FF3030][size=5]♥ [color=DC143C][size=4]Onnellisesti plussanneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=5]♥
[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]plussaa 20.3.06, LA 27.11.06, yrityistä 03/05 alk. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]suuma [color=CD2990]plussaa 10.4.06, LA 16.12.06, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Selmiina [color=CD2990]plussaa 30.4.06, LA 9.1.07, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Beijaflor [color=CD2990]plussaa 1.5.06, LA 8.1.07, yrityistä reilu 1v. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Bien [color=CD2990]plussaa 2.5.06, LA 7.1.07, yritystä: tytär 06/03, sen jälkeen ei ehkäisyä [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Isabelluska [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 21.1.07, yritystä 2.5v.[color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Limonadi [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 4.2.07, yrityistä vajaa 1v. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]KJ25 [color=CD2990]plussaa 29.5.06, LA 8.2.07, yrityistä 01/05 alk. [color=deeppink]♥
[/quote]
[color=CD5B45]anzq79 [color=CD2990]plussaa 2.7.06, LA 7.3.07, yritystä vajaa 1v. [color=deeppink]♥
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[color=CD5B45]kantri80 [color=CD2990]plussaa 13.7.06, LA 19.3.07, yritystä 06/04 alk. [color=deeppink]♥
[/quote]
[/quote]
[color=CD5B45]Senniina [color=CD2990]plussaa 25.10.06, LA 30.6.07, yritystä reilu vuosi [color=deeppink]♥
[/quote]
[/quote]
Kommentit (23)
PMS:ssä terkuin täältäkin. Ketuttaa, ketuttaa ja ketuttaa! Kp:t 24 nyt ja eiköhän viimeistään loppuviikosta(pe-la) lirahda jos ei jo ennemmin.
Samat oireet täälläkin kuin aiemmissa negakierroissa eli ketutuksen lisäksi, tekee mieli makeaa ja suolaista sekaisin, vatsaa turvottaa ja hikoiluttaa ja kuumottaa.
Lunta vaan tupruttaa jote lenkillekään ei viitsi lähteä, vaikka se saattais auttaa tähän hermostuneeseen olotilaan. Että tämmöistä täälläkin :)
Tänään taitaa olla kp23/30-32. Eipäs tässä ihmeitä, tutut vihlomiset on on jo alkanut. Pelottaa vaan että menkkakivut on taas yhtä kovat kuin viimeeksi. Silloin meinasin pyörtyä töihin.
Mitäpä muille kuuluu?
Ja täältähän löytyi iloisia uutisia. Paljon onnea Senniinalle. Toivotaan et pikkuinen pysyy kyydissä loppuun saakka.
Mä oon pitänyt palstataukoa ja yrittänyt toipua kohdunulkoisesta. Mä jouduin sit loppujen lopuksi monien mutkien kautta leikkaukseen ennenkuin helvetilliset kivut loppuivat ja raskausmateriaali saatiin pois munatorvesta. Oon ollut aika loppu kokemuksen jälkeen ja vaan välttämättömimmän oon jaksanut tehdä. Nyt on taas normaalikierto päällä. Loppukiertoa mennään. Yrittää ei olla kauheesti jaksettu tässä kuussa. Vauvaa kyllä kovasti vielä toivotaan. Uusi raskaus on varmaan ainut parannuskeino tähän epätoivoon, mikä on mielessä jatkuvasti.
Varmaan aina silloin tällöin käyn täällä ainakin lukemassa kuulumisianne. Mukavaa viikkoa kaikille ja plussasäteitä++++++++
Shannon
kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa - lämmin rutistus - Kovia olet joutunut kokemaan, toivottavasti uusi raskaus alkaisi pian, vaikka senkin yrittäminen vaatii varmasti kaiken jälkeen vahvuutta.
kuulla sinusta, Shannon! Upeaa, että olet jo toipumaan päin. Kiitokset myös onnitteluista. Meillä tosiaan tärppäsi ekasta inssistä, joka tehtiin 5.10. Kovin alkutaipaleella ollaan vielä ja yritin juuri soittaa aikaa ultraan. Ei kuitenkaan vastannut vastaanotto jostain syystä. Yritän kohta uudestaan. Haluan tosiaan sen alkuraskauden ultran, kun pelottaa niin pirusti. Onko elämää vai ei ja missä..Mitään vuotoja tms. epämääräistä ei ole ollut, mutta ei juuri muutakaan. Kovin vähäisin oirein tässä edetään, mutta niin se meni ainokaisenkin raskausaika.
Viltsulle ja Stiipiliinalle muistutukseksi, että voi ne pms:t tulla, vaikka olis tärppi käynytkin. t. nimim. kokemusta on;-)
Kiva kuulla Shannon, susta! Voimia ja onnea uuteen yritykseen. Toivotaan, ettei uutta raskautta tarvitse kovin kauaa odottaa!
).(Samoissa tunnelmissa täällä mennään kuin suurin osa Vilttiketjusta, eli PMS jyllää ja kovaa. Eilen oisin voinu vaikka kuristaa ekan vastaantulijan, otti niin pahasti kaikki pattiin. Ukon kanssa ei mee yhtään sen paremmin kuin ennenkään eikä se helpota mun v...tusta yhtään! Koira ei tottele, kun sillä on uhmaikä ja nartuilla juoksuaika...
No, oli viikonloppu sentään mukava, käväisin pikkujoulureissulla laivalla. Oli todella onnistunut ja mukava reissu!
Tosin reissun jälkeen ei miestä kiinnostanut miten matka meni. Kysäisi muodon vuoksi oliko kivaa ja ostitko mitään, ai et ostanu, oho.
Kai tässä pitäis ottaa hatkat hetkeksi, mut kun ei sekään tunnu hyvälle ratkasulle. Puhumisesta ei viime aikoina ole tullut mitään, kun mies suuttuu samantien ja saa mut puolestaan mököttämään.
Mut, kyl tää olo taas helpottuu, kun mennään viikko eteenpäin. Menkat on sillon alkanu ja PMS-masennus ohi. Sitä tää nyt vaan taitaa olla.
Tulipas purnattua taas kerran. Ja nyt kahville, saa aivot hetkisen tuulettua ja jaksaa taas jatkaa töitä.
Parempaa viikon jatkoa!
-Haavis-
kuuluu vilttiin? Pms:ien kourissako kaikki?
Ei kuulu sen kummempaa, eli aivan oikein Senniina, pms jyllää. Vuoroin kuuma-vuoroin kylmä. Ja lonkat jomottelee tuttuun tapaan. Tosin nokkakin on tukossa ja hiukan muutenkion flunssaa enteilevä olo. Töissä on muutama jo flunssan sairastanut niin eiköhän se tännekin tiensä löydä. tosin en kyllä kovin herkästi sairastu.
Pitkä työpäivä vielä edessä, joten pakko jatkaa töitä, pääsen kotiin vasta 19 maissa. Mut onneksi on ihan mukava ilta tulossa, hiukan erilaista työtä.
Siispä päivän jatkoja!
Senniina - VALTAVAT ONNITTELUT TEILLE! Hieno juttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nyt ei muuta ku nautit!!!!!!!!!! Voi, ihan kädet tärisee..!!!!
On niin vähälle jäänyt tää palstailu nykyään, ei oo koskaan mukamas aikaa... Höh!
Maanantaina on aukiolotutk. ja sitten sen perään kai inssi, mikäli on putket auki. Mutta kattellaan sitä sitten ku on ajankohtaista!
Kaikille vilttisläisille kovasti heilutuksia ja plussatuulahduksia!
Täällä valitettavasti kp 2 ja toivo heitetty siis jo tässä kierrossa. No, eipä ollu ylläri tädin tulo. No, onneks toi kierto oli taas normaalimitoissa eli pidempi kuin esim. kesällä. On jotenkin sellanen olo, et mulla noi hormonit ei käy ihan täysillä joka kierrossa, koska viikkokin saattoi olla heittoa kierron pituuksissa tuossa muutamia kuukausia sitten.
Kiva, että Shannon ja Naksukin käytte kurkkailemassa välillä. Shannonille jaksamista ja tsemppiä ja toivottavasti Naksulle operaatiot tuottaa positiivisia tuloksia jatkossa :)
Haavemaa: Täällä kans flunssa yrittää painaa kurkkukivun muodossa päälle. Rupesin napsimaan vahvaa C-vitamiinia, josko sais sen pöpön talttumaan.
Mitä mieltä muuten ootte tuosta meidän listasta? Katselin tuossa,että taitaa olla aikas paljon niitä , jotka eivät ole sen kirjautumisensa jälkeen ilmoitelleet itsestään mitään tai vain silloin alussa . Olisko aiheellista siivota joskus listaa, silleen että jos ei ole ilmoitellut itsestään mitään muutamaan kuukauteen tai ei ole ilmoittanut taustailevansa, niin nimi voitais poistaa listalta. Joissain ketjuissa näin näköjään toimitaan. Ymmärrän kyllä jos välillä todellakin haluaa vain taustailla, sillä todellakin elämäntilanteet muuttuu ja ikäviäkin asioita tapahtuu, eikä silloin todellakaan halua varmaan ilmoitella itsestään(tauko on varmaan silloin paikallaan) . Mutta ajattelin, että listalla saattaa olla sellaisiakin jotka todellakin " eivät ole enää paikalla" tai ovat lopettaneet tässä ketjussa.
Eli " HUHUU" !! ne jotka ovat listalla ja eivät ole antaneet mitään merkkiä itsestään, oletteko vielä täällä :) ?
Mites Viltsu? Onko vielä kiertoa jäljellä? Onkos Senniinalla jo enempi " raskausoireita" pikkuisesta?
Joko teillä muilla jouluaskareet on mielessä? Itse ajattelin rynnätä tänään Tiimariin hakemaan joulukorrtitarvikkeita, jos pojan kanssa askarreltais hyvissä ajoin kortit valmiiksi. Juu, onpa vähän aikaista kyllä, mutta tykkään räpeltää kaikkea askartelujuttuja. Aattelin myös, että vois yrittää taas tänä vuonna tehdä jotain pikkulahjoja itse. Tuossa yhdessä ketjussa oli tosi paljon noita joululahjavinkkejä itsetehtyihin lahjoihin. Vois yrittää jotain niiden pohjalta tehdä.
PUUH-puuh plussapölyä vielä niille, joilla tässä kierrossa toivoa on ja oikein ihanaa viikonloppua kaikille ja isänpäiväiloa!!
ajattelin heti näin aamusta kirjoitella sillä töissä on nyt niin kiire aika ettei paljon jää taukoa omille jutuille...ja iltaisin kotona olen ollut niin uupunut etten ole jaksanut katsoa konetta päinkään - saapi sitä täällä töissäkin jo 8 tuntia toljottaa...
Stiipiliinalle iso lohtuhali tädin tulo jyrää aina lakoon vaikka siihen olisi koittanut henkisesti valmistautua.
Haavemaa iso voimarutistus sullekin noihin parisuhdekiemuroihin. Meillä mies ei tee mitään kotitöitä ja suuttuu jos yritän ehdottaa, että osallistuisi edes vähän, miehen mielestä ne on akkojen hommia eikä auta vaikka koitan selittää, että minä(kin) käyn töissä.. Mies ei myöskään vie eikä hae lapsia hoidosta, joskus silloin tällöin on suvainnut lapset hakea, mutta se vaatii aikamoisen suostuttelun. Enää en jaksa naputtaa kotitöistä vaan teen sen minkä jaksan ja pystyn. Välillä mies vinoilee villakoirista tai pyykki- tai tiskivuorista, mutta vinoilu loppuu kun sanon, että osaat sinäkin niitä koneita käyttää. Mutta en minä sitä toiseen vaihtais.
Naksulle tsempitystä tutkimuksiin - toivottavasti kaikki on hyvin :o)
Omanapa: täällä mennään jo kp25, mutta onhan mulla ollut noita 38 päivän kiertojakin eli eipä tässä auta kuin odotella...Tiistaina tai keskiviikkona pitäisi kait menkkojen alkaa, jos on normaalikierto. Tässä kierrossa lämmöt huitelee taas missä sattuu - aamuisin olen kellottanut 37,6 mutta tämä lämpöily on tuttua aiemmistakin kierroista, joten siitäkään ei voi mitään päätellä..
Jouluaskarteluista: meillä ei vielä olla aloitettu. Tämä viikko on mennyt isänpäiväaskarteluissa, tehtiin poikain kanssa tekstiiliväreillä vaareille ja iskälle yöpaidat. Ostin valkoiset t-paidat, joihin kirjoitin: Se ei tiedä hyvän päälle mitään, joka ei meidän vaarista/isästä tykkää! ja sitten pojat saivat piirtää mitä halusivat - tuli iloisen värikkäät paidat. Joulukortteja pitää kyllä kohta alkaa väsäillä poikien kanssa. Varmaan jotain tonttujuttuja. Viime vuonna pojat painelivat sormivärillä valkoisia " naamoja" ja niihin isompi leikkeli punaisia kolmioita tonttulakeiksi ja tiimarista ostettiin niitä silmiä. Oli ihan veikeät tontut.
Nyt pitää aloittaa taas arkinen aherrus, mukavaa viikonloppua kaikille, jollen enää tänne ehdi tänään kurkkimaan :o)
Kiva kuulla Naksun kuulumisia. Olen vähän seuraillutkin tuota lapsettomuuspuolta ja sieltä bongannut Naksunkin. Tsemppiä vaan tutkimuksiin. On helpottavaa tietää, onko vikaa oikeesti jossain. Monet jututhan ovat aika helposti nykyään hoidettavissa.
Stiipiliinalle halaukset tädin hyökkäyksestä. Vieläkö ajattelitte pitää " yritysrajaa" tässä vuodessa? Olen myös katsellut tuota listaa ja voin sitä " putsausta" tehdä. Tunnistan kyllä sieltä ne, jotka eivät ole ilmoittautumisen jälkeen kirjoitelleet. Pääseehän sitä sitten takaisin, jos siltä tuntuu!
Viltsulle vielä peukut pystyssä tähän kiertoon!
Omaa elämää. Eipä oireita juuri ollenkaan. Häivähdys pahasta olosta saattaa välillä tulla, jos ruokailusta on liian pitkä aika. Janottaa kovasti ja nestetasapainosta täytyy huolehtia kokoajan. Illalla olen aika turvoksissa ja voisi kuvitella viikkoja olevan jo paljon enemmän. Maanantaina sitten tuomiolle. Älkää ihmetelkö, jos en ilmoittele heti kuulumisia. Miehellä on vapaapäivä maanantaina enkä palstaile hänen seurassaan..Meillä mies kyllä tekee kotitöitä ja tykkäämme puuhata yhdessä. Hän on vaan töissä melkein aina, niin jää siivoukset meikäläisen kontolle.
Askartelut olen aloittanut minäkin. Näin vuorotteluvapaalla sitä ehtii eikä mun mielestä ole yhtään aikaista aloittaa korttitouhuja ym. Mulla on kokeilussa huopanen-lanka ja olen neulonut siitä pieniä joulukuusia, jotka sitten koristelen. Saa nähdä, kuinka se koneessa käyttäytyy.
Kaunis päivä tulossa, mukavaa viikonloppua kaikille!
Senniina, huomenna 38v ja rv7
Senniina: Onnea synttärien johdosta tosiaan!Ja vastauksena kysymykseesi..kyllä juu lopettelemme (helpommin sanottu kuin tehty) " aktiiviyrityksen" vauvan suhteen tämän vuoden loppuun.Mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että 1.Siivoan varastosta kaikki esikoiselta säästyneet " vauva-ajan tarvikkeet" ,kuten rattaat , vaatteet, rintapumput jne.pois. Niitähän on säästelty juuri siinä toivossa, että vielä vauva saataisiin 2. Keskityn uuden työpaikan metsästykseen tai lähden opiskelemaan 3. Lopetan tämän aktiivipalstailun 4. Lakkaan vahtaamasta kalenteria ja otollisia päiviä :)) ja jos ystävät kysyvät ollaanko vielä yrittämässä perheenlisäystä , niin sanomme, että " emme ole" .
Saas nähdä, ei varmaan tule olemaan helppoa, mutta johonkin se raja nyt on vedettävä. Nyt on kaksi vuotta kaikki tulevaisuuden suunnitelmat jne. tehty vähän sitä silmällä pitäen, että jos se vauva vaikka tulee, mutta ei näin kai loputtomiinkaan voi jatkaa. Jätetään kuitenkin vielä " vauvalle pieni ovi raolleen" , koska en aio kuitenkaan ottaa mitään ehkäisyä jatkossakaan käyttöön.
Vielä kuitenkin roikun kahden kierron verran teidän ihanassa seurassa. Katselin tuossa, että näillä minun kiertopäivillä saisin vielä kaksi kiertoa jännätä ja jättää sitten teille kenties haikeat hyvästit, tuossa heti uuden vuoden tienoilla.Vaikken sitä kyllä mielelläni tulekaan tekemään, tiedän sen jo nyt :(((
Olipa surkeaa vuodatusta mutta kai se on vähitellen tosiaan luovutettava... mutta ei ihan vielä kuitenkaan ;0)
Viikonloppuja toivotellen
Stiipiliina * joka rämpii näissä alkukierron tympeissä päivissä*
Onnea Senniina synttäreiden johdosta!
Minulle tuli sitten flunssa. Ärsyttävää.
Täälläkin loppukiertoa elellään kp 27/30-32. Toivotaan ettei iske kauheat menkkakivut taas. Ainakin lupaavalta näyttää kun ei vielä ole ollut mitään tuntemuksia. Välillä tosiaan alkaa jo viikkoa aikaisemmin kovat menkkakivut, mistähän sekin johtuu. Ihanaa kun ei koske.
Ei muuta kuin hyvät viikonloput kaikille!
Viiville pikaista paranemista flunssasta ja tsemppiä piinailuun :o)
Flunssassa minäkin täällä istuskelen kipeän kakkosen kanssa sisällä vaikka ulkona olisi mitä parhain ulkoiluilma. Harmittaa... Mutta kp26 täälläkin, vielä muutama päivä tätä piinailua jäljellä...
Stiipiliina: sun ajatukset olivat ihan kuin mun päästäni :o) itsekin olen alkanut ajatella, ettei meille taida enää vauvaa tulla. Pikku hiljaa on vauvatarvikkeet alkaneet siirtyä varastoon laatikoihin, osan haluan säilyttää ja osan olen pakannut lahjoitettaviin... veljen vauvallehan lahjoitin ison osan, mutta palauttivat ne sitten kun vauva kuoli..nyt ne kassit ovat kodinhoitohuoneessa enkä pysty koskemaan niihin - alkaa heti itkettää, muistan sen miten onnellisena pakkailin niitä tulevalle veljenpojalleni ja miten raskaalta ne tuntuivatkaan kantaa kun toin ne sitten parin viikon päästä takaisin... - sori - olen taas vähän apealla päällä... Mutta siis jotenkin tuntuu, että se vauvakuume, joka oli silloin 2 vuotta sitten on muuttanut muotoaan, on sellainen tyhjä tunne..
Aurinkoista lauantain jatkoa kaikille!
haikeita kirjoituksia:( Ymmärrän kyllä hyvin Stiipiliinan ja Viltsun ajatukset ja tunteet. Niitä samoja mietteitä olen itsekin niin monesti läpikäynyt. En kuitenkaan " surutyössäni" vielä päässyt siihen asti, että olisin pystynyt lopettamaan yrittämistä ja kalenterin kyttäilyä. Jos inssi olis epäonnistunut, niin olisimme yrittäneet vielä uudestaan ja ehkä myös jotakin rankempaa hoitoa. Ja eihän sitä vielä tiedä. Huomenna on tuomiopäivä ja pelkään aivan hirveästi. En tiedä, miten kestän jos tämä raskaus osoittautuu epäkelvoksi. Huomennahan sen tietää.
Viiville paljon tsemppiä! Flunssa ja muu oireettomuus saattaa olla oire jostakin muustakin..;-)
t.listan nestori
[size=3][color=FF69B4]♥ [size=4]♥ [size=5]♥ [color=CD2990] Vilttiketju [size=5][color=FF69B4]♥ [size=4]♥ [size=3]♥
[size=3][color=FF3030]Pino siis meille pitkään lasta yrittäneille, [color=DC143C] jotka odotamme vilttiketjussa omaa vuoroamme päästä " peliin" . [size=3][color=CD5B45]Jaetaan yhdessä tunteita lapsen saamisen toivosta, tuskasta ja pettymyksistä. Sekä kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.
[color=lime]♥ [color=green]♥ [color=00FF7F]♥ [color=4EEE94]♥ [color=00FFFF]♥ [color=00CDCD]♥
[color=0000EE]Haavemaa[color=green]
Ikää mulla 28, miehellä 33.
Ensimmäistä toivottu 10/02 alkaen.
Eteläisessä Suomessa asustellaan koirun kanssa maaseudulla.
[color=0000EE]Käärö[color=green]
Ikää 23, miehellä muutama vuos enemmän. Yritys aloitettu 04/06. 06/05 endo epäily, 01/06 todettu ovuloimattomuus ja endo epäily vahvistettu. Clomit oottaa kaapissa.
[color=0000EE]Majita[color=00CD66]
Ikä: 25 Miehen ikä: 32
Ei lapsia. Yritystä takana 4 v 6kk. 1 kemiallinen raskaus -03.
Diagnoosi: lievä endometrioosi. Laparoskopia tehty 04/06. Odottelemme luomuihmettä omien opiskelujeni lomassa.
[color=0000EE]Naksu[color=lime]
Oma ikä 26 v.ja miehen ikä 25 v.
Lapsia: Ensimmäisestä haaveilemme
Yritys alkanut syyskuussa 05, nyt 05/06 toinen tero-kierto menossa.
[color=0000EE]-ninnuli1-[color=00CD66]
Ollaan miehen kanssa molemmat 27v ja asustellaan kaakkoissuomessa. Yritys aloitettu 04/05 ja ensimmäistä toivotaan tulevaksi.
[color=0000EE]Pömppö79[color=green]
Ikä: vm -79, Miehen ikä: vm -79
Lapsia: Tytär 01/03
Yritystä takana: Yritys aloitettu 04/04, tähän mennessä saldona kaksi km (tuulimuna + alkuraskauden km), nyt taas clomit käyttöön!
[color=0000EE]Ria73[color=lime]
Ikä : 33, Miehen ikä: 29
Lapsia ennestään: 1 Poika 4,5vuotias. Km 4/06, kohdunulkoinen.
Yritys aloitettu: En oikeesti muista miten kauan, mutta jos nyt lasken tosta kohdunulkoisen jälkeen yrityksestä ni vuoden.
[color=0000EE]Shannon75[color=00CD66]
mun ikä 30 sekä miehen ikä 30.
Lapsia: ent.liitoista: pojat 9 ja 7 v., miehellä 7 v. tytär, yhteinen poika 2v. Yritys aloitettu 7/05. Km 04/06, kohdunulk. 08/06
[color=0000EE]Stiipiliina[color=green]
ikää 36 ja miehellä 38
Lapsia: mulla yksi (11-vuotias), miehellä ei yhtään
yritystä 2/05 alkaen.
[color=0000EE]Tyytikki[color=4EE94]
Vuosirenkaita kertynyt itselle 31, miehelle 35.
Pääkaupunkiseudulla asustetaan.
Ensimmäistä toivottu 07/2005 lähtien.
[color=0000EE]viivi82[color=4EEE94]
Ikä: -vm82, Miehen ikä:-vm77
Ei lapsia aiemmin.
Yritystä takana n.10kk.
[color=0000EE]-viltsu-[color=00CD66]
Ikä: 35, Miehen ikä: 30
Lapsia entuudestaan: pojat 08/01 ja 06/04
Yritystä 11/04 alkaen.
[color=0000EE]Kääryle[color=4EEE94]
Vuosi takana pikkukakkosen yritystä. Minä 34v. mies 32v ja tyttö 3v. Menkat kesti kesäkuussa kaksi viikkoa (kyseessä ei ollut km). Tuon pitkittyneen vuodon johdosta kävin lääkärillä ja nyt kai tutkitaan muutekin tarkemmin olisiko joku oikeasti vialla.
[color=FF3030][size=5]♥ [color=DC143C][size=4]Onnellisesti plussanneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=5]♥
[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]plussaa 20.3.06, LA 27.11.06, yrityistä 03/05 alk. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]suuma [color=CD2990]plussaa 10.4.06, LA 16.12.06, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Selmiina [color=CD2990]plussaa 30.4.06, LA 9.1.07, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Beijaflor [color=CD2990]plussaa 1.5.06, LA 8.1.07, yrityistä reilu 1v. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Bien [color=CD2990]plussaa 2.5.06, LA 7.1.07, yritystä: tytär 06/03, sen jälkeen ei ehkäisyä [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Isabelluska [color=CD2990]plussaa 18.5.06, LA 21.1.07, yritystä 2.5v.[color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Limonadi [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 4.2.07, yrityistä vajaa 1v. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]KJ25 [color=CD2990]plussaa 29.5.06, LA 8.2.07, yrityistä 01/05 alk. [color=deeppink]♥
[/quote]
[color=CD5B45]anzq79 [color=CD2990]plussaa 2.7.06, LA 7.3.07, yritystä vajaa 1v. [color=deeppink]♥
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[color=CD5B45]kantri80 [color=CD2990]plussaa 13.7.06, LA 19.3.07, yritystä 06/04 alk. [color=deeppink]♥
[/quote]
[/quote]
[color=CD5B45]Sätky[color=CD2990]plussaa .10.06, LA .6.07 [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Senniina [color=CD2990]plussaa 25.10.06, LA 30.6.07, yritystä reilu vuosi [color=deeppink]♥
[/quote]
[/quote]
[/quote]
korjauksia listaan. Huomauttakaa, jos joku " aktiivi" poistettiin listalta. Tai joku joka ei ole pitkiin aikoihin kirjoitellut jäi listalle.
hyvin siellä masussa varmasti kaikki on.
Harmi stipliina ja viltsu että noin kurjia uutisia. Se on kyllä todella raastavaa että toivoo ja toivoo muttei mitään tapahdu. Tuntuu kyllä että olisin valmis mihin vain että saisin edes yhden lapsen.
Kyllähän sitä toivoo että taas ja uskaltaa miettiä et jos vaikka nyt olisi tärpännyt. Tiedän vaan että jos/kun täti tulee, olen taas ihan maassa.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Plussaonnea kaikille!
-Viivi-
missäs muut ovat?
Täällä mennään kohti loppukiertoa tutuin olotiloin eikä tarvitse edes sen kummempia tutkiskeluja tehdä = itkuisuutta, kärttyisyyttä, väsymystä, rinnat aristaa vain nänneistä, raudan makua suussa, repäisykipuja ja alaselkäjomotusta eli sama setti kuin aina ennenkin. Hetki sitten ynnätyt kp:t 21 eli viikko vielä ainakin jäljellä tätä kiertoa.
Mitäpä muille kuuluu? Olikos muita piinassa eläviä?