Mikä muu vartalotyyppi lihoaa vatsasta kuin omena?
En mielestäni ole omenavartaloinen, vaan sopusuhtainen kaikin puolin, mutta olen sokerin ja alkoholin takia onnistunut kasvattamaan vatsan sellaiseksi palloksi.
Nyttemmin lopetin alkoholin, vielä pitäisi päästä sokerista eli karkista eroon.
Kommentit (14)
Ihan mikä vaan voi lihoa noin. Riippuu esim. stressihormonien määrästäkin kun lihoo, liikunnan määrästä jne. Itse olin tiimalasi ennen, mutta vastoinkäymisiä, stressiä, alkoholilla lääkitsemistä, pikaruokaa niin kunnon omenapallero minusta tuli. Nyt taas laihduttanut jo suurimman osan liikakiloista pois ja tiimalasimuoto on palannut.
Mitä jos opettelisit kirjoittamaan ensin.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeetä työtä mitä sä teet. Hyvä hyvä tapu tapu
Alkoholi ja sokeri kerryttää juurikin vatsaan tulevaa viskeraalista rasvaa, oli vartalotyyppi mikä hyvänsä.
Mulla on ollut ns uimarin vartalotyyppi, leveät hartiat, ei erottuvaa vyötäröä. Kapea lantio. Kun tuli burn-out ja stressi sekä premenopaussi niin sain jalkapallovatsan. Olen edelleen hoikahko, niin vatsa näytää oudolta raskausvatsamaiselta +50v tädillä. Myös allit tulit samaan kauppaan, mutta ne saisin pois jos viitsisin nostaa pieniä painoja. Vatsasta en tiedä, millä tynnyrin saa pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut ns uimarin vartalotyyppi, leveät hartiat, ei erottuvaa vyötäröä. Kapea lantio. Kun tuli burn-out ja stressi sekä premenopaussi niin sain jalkapallovatsan. Olen edelleen hoikahko, niin vatsa näytää oudolta raskausvatsamaiselta +50v tädillä. Myös allit tulit samaan kauppaan, mutta ne saisin pois jos viitsisin nostaa pieniä painoja. Vatsasta en tiedä, millä tynnyrin saa pois.
Juotko alkoholia, syötkö sokeria ja urheiletko? Itsellä myös burn outista (+huono ruokavalio, makoilu sohvalla) kasvoi vatsa eikä meinaa lähteä millään!
Vierailija kirjoitti:
https://fi.m.wiktionary.org/wiki/lihota#Suomi
Verbi
lihota (74) (taivutus)
tulla lihava(mma)ksi, saada lisää rasvaa kehoonsa
Olet tainnut hieman lihota.
(kuvaannollisesti) hyötyä toisesta
Energiayhtiöt lihoavat kansalaisten kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juotko alkoholia, syötkö sokeria ja urheiletko? Itsellä myös burn outista (+huono ruokavalio, makoilu sohvalla) kasvoi vatsa eikä meinaa lähteä millään!
Ennen urheilin 6x viikossa ja sieltä romahdin nollaan, enkä pääse ylös enää. En juo ja sokeria en ole tottunut syömään. Suklaa on kyllä paheeni. En vaan saa muutosta liikkumiseen :(
Miten joku voi olla noin pikkumainen, ettei pysty mitenkään ohittamaan jos joku on väärässä internetissä :D Varmaan joku tosi tärkeä ja elämässään menestynyt toiminnanjohtaja, joka on työssään vastuussa suurista tekijöistä ja jonka harteilla lepää monen ihmisen elinkeino ja hyvinvointi :D JUST JOO :D Joku räkänokka paskaisessa itsemurhayksiössä nukkumalähiössä. Kunpa hän joskus saisi elämässään jotain merkityksellistä aikaan, ettei tarvitsisi etsiä merkitystä KIELIOPIN KORHAAMISESTA NETISSÄ VOI JEESUS. :D:D:D
Rasvamaksa vartalotyypistä riippumatta.
Perunavartalo. Vatsan lisäksi rasvaa kertyy hartioihin, rintakehälle, kainalotisseihin ja selän puolelkle vyötäröön. Kaikki kurvit katoavat, myös kaula ja näyttää kuin pää olisi suoraan kiinni muhkuraisessa ja tasaisen soikeassa perunassa. Raajat ovat kuin neljä hammastikkua. Kiva figuuri.
Porkkanalle kertyy usein vatsaan ekana, koska on juuri tasapaksu eli ei erottuvaa kapeaa vyötäröä vaikka olisi hoikka.