Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~♥KesäHeinät vko45♥~

06.11.2006 |

[color=FF3030][size=5]♥♥ [color=DC143C][size=4]KESÄHEINÄT07 [color=FF3030][size=5]♥♥

[size=3][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen

[color=FF3030][size=3]21.6.

[size=2][color=0000EE]Miiu77

[color=CD2990]ikä:29

monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=3]24.6.

[size=2][color=0000EE]Jarmiina

[color=CD2990]ikä:

[color=FF3030][size=3]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[color=FF3030][size=3]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72

[color=CD2990]ikä:34

[color=FF3030][size=3]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde

[color=CD2990]ikä:30

monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 03/01

[color=FF3030][size=3]30.6.

[size=2][color=0000EE]Sannnis

[color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, esikoinen 1v.

[size=2][color=0000EE]Adel11

[color=CD2990]ikä: 27

monesko: kolmas, tytöt -99 ja -02

[size=2][color=0000EE]Kihara

[color=CD2990]ikä: 32

[size=2][color=0000EE]Spaghetti

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Senniina

[color=CD2990]ikä: 38

monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]Peikkoäet

[color=CD2990]ikä: 36

monesko: kolmas, 09/02, 02/04

[color=FF3030][size=3]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975

[color=CD2990]ikä:

monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti

[color=CD2990]ikä:27

[color=FF3030][size=3]3.7.

[size=2][color=0000EE]nipsuli76

monesko: toinen, esikoinen 03/05

[color=FF3030][size=3]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka

[color=CD2990]ikä: 28

[size=2][color=0000EE]anjuusa

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, tyttö 7/05

[color=FF3030][size=3]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur

[color=CD2990]ikä: 32

monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@

[color=CD2990]ikä:

monesko:

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel

monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[color=FF3030][size=3]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana

[color=CD2990]ikä:

monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä

[color=CD2990]ikä: 36

monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82

[color=CD2990]ikä: 23

[color=FF3030][size=3]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24

[color=CD2990]ikä: 24

monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77

monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=3]9.7.

[size=2][color=0000EE]elisabet73

[color=CD2990]ikä: 33

monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=3]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_

[color=CD2990]ikä:

--------------------------------------------------------

Lisätään myöhemmin tietoja kun täydentelette:

[size=2][color=0000EE]rondonella

la:

[size=2][color=0000EE]maaaaria

[color=CD2990]ikä: 26

monesko: toinen, tyttö 05/06

la: kesäkuun puoliväli

[size=2][color=0000EE]Ruupikkuinen

[color=CD2990]ikä:

monesko:

la:

[size=2][color=0000EE]Mathures

[color=CD2990]ikä: 24

[size=2][color=0000EE]ihmejakumma1

[color=CD2990]ikä:25

monesko: neljäs

[size=2][color=0000EE]@nikki

[color=CD2990]ikä: 37

monesko: toinen, esikoinen 12/00

[color=FF3030][size=4]♥♥♥♥♥

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kertonut jo muutamalle kaverille. Ei sitä pysty salaamaan ihmisiltä joiden kanssa on tekemisissä päivittäin.

Punatintille tiedoksi että olen myös Hämeenlinnasta eli sama on synnytyssairaala ja sama näyttää olevan ikämmekin. Itsellä tosin jo kaksi lasta ennestään.

Vierailija
62/68 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille! Minulle ainakin sopii,että kaikki halukkaat saavat jatkaa tässä ryhmässä ;D Kun on tottunut johonkin, niin eihän sitä osaa muualle siirtyä!? Minulla laskurista riippuen 27-29.6 laskettuaika. Toi ero minusta johtuu siitä,että kysytäänkö kierron pituutta vai ei. Olisi kiva jos tähän listaan lisättäisiin linkki päivien laskemiseen,kuten jossain listassa näin... Mulla noin viikot nyt ihan hukassa??

Pahaolo on löytänyt tännekin,vaikkakaan en ole vielä pyttyä halaillut kertaakaan!! Eipä silti en oksentanut esikostakaan kertaakaan vaan etovastaolosta kärsein liki KYMMENEN VIIKKOA!!! Toivottavasti tämä ei kestä niin kauaa!? Voimia ei siis ole ollut tänne nyt hetkeen kirjoitella,kun työ,esikko,raksa ja etominen on vienyt kaiken ajan! Mitenhän jaksan koko rakennusajan tämän raskauden ja esikon uhmailut???? No,positiivinen olen ja TODELLA ONNELLINEN tästä raskaudesta,että enköhän selviä ;D Hassua miten kokoajan puhun raskaudesta kaikille uusille ihmisille ja samalla kuitenkin pelkään jotakin sattuvan! Ultra mulla on varattuna 22.11. joskos sen jälkeen saan jonkinlaisen mielenrauhan?

Sänkypuuhat on meilläkin olleet aikas vähissä,johtuen molempien pelosta ja raksastakin tietty. Onko joku muu, joka vieläkin kurkkii vessa käynnillä, onko housuihin tullut jotakin,kun tuntui et jotakin ois tullu? Mä kurkin kyllä,mutta valkovuotoa on vaan tullut jos jotakin. Meillä siis rakennusprojekti just aluillaan täällä Porissa. Pohjat siis saatiin juuri valmiiksi ja pakettia aletaan pystyttämään viikolla 46 tai 47. Puuhaa siis riittää =D Synnytys sairaala mul on siis SatKS.

Ahkeria kirjoittajia olette olleet,kun aina olen etusivulta teidät ponganneet,kun koneelle olen kerennyt. Koitan olla nyt aktiivisempi, kun vapaapäiviä pukkaa huomisen aamuvuoron jälkeen onnekseni kolme päivää =)) Nautin olostani kotona ja millään en töihin nyt jaksaisi mennä,mutta kun töihin pääsen, niin viihdyn oikein hyvin siellä. Eilenkin juttelin yhden asiakkaan kanssa raskaudesta aika kauankin,kun oli rauhallinen väli. Hän kertoi kuinka häneltä oli toisessa raskaudessa mennyt lapsivasi jo viikolla 12!! Ollut sen jälkeen pakko vuode levossa ja rv24 synnyttänyt terveen hiukan reilun kilon painavan pojan Turussa,kun Porissa ei ollut tarvittavia laitteita ainakaan silloin. Siis miettikää mikä onni ollut matkassa!!??? Näin tuon pojankin ja aivan normaali villi oli ;D

Mutta nyt menen nukkumaan,että pääsen aamulla töihinkin taas!

Öisin terveisin S@nde La 29.6. ja esikko 29.6.2004

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän kaikkeen pitikään kommentoida...

Jano, ON! Eipä juuri muuta olekaan. Täyshedelmäpillimehu pitää aina olla kassissa, muuten saattaa jopa paha olo yllättää.

Cityäipän kanssa jaan samat fiilikset. On päästävä katsomaan, onko mahassa ketään. Olot ovat niiiin vähäiset ja tuntuu, että vähenemään päin vaan.

En ole kertonut raskaudesta kenellekään. En usko, että kerron ennenkuin on pakko = pikkujoulut 8.12. Silloin on kuitenkin jo eka neuvolakin ohi (28.11.) Sit jos maanantaina tulee huonoja uutisia, niin jää kertomatta kenellekään. Äidille kerron vasta joskus vko 12 ultran jälkeen, jos kerrottavaa vielä on. Meillä on sellainen " ongelma" , että äitini ei hyväksy ulkomaalaista miestäni ja voi olla aika riemun paikka kertoa perheenlisäyksestä. Kuvitelkaa, olen 38 enkä uskalla kertoa äidille..

Tänään tuli huikeat vuorottelukorvaukset, taidan lähteä kylille pörräämään. Tekis mieli ostaa jotain mammavaatetta, mutta mitäs sitä nyt suotta vielä. Tekisi mieli joku pitkä paita, kun inhottaa nuo kiikkanat. Joku pohti masun näkymistä. Mulla esikoisesta alkoi näkyä joskus vko 18 tienoossa, vaikka vaatteilla pystyi piilottamaan vielä hyvin. Se " pullahdus" tapahtui n. vko 20 ja samoihin aikoihin alkoi tissit valua. Nämä varmaan yksilöllisiä asioita. Mulla on kohtu vahvasti eteenpäin kallellaan ja sen vuoksi pömpötin niin ajoissa. Nyt pömpötän jo iltaisin ihan älyttömästi.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Senniina, huomenna virallisesti 38 v. ja rv7.

Vierailija
64/68 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli iloista synttäripäivää, perässä tullaan aikas pian. No alkuvuonna vasta, mutta nopeestihan tää menee, kun on nyt niin paljon kaikenlaista ajateltavaa.

Itsekin olen kovasti taikauskoinen ja ajattelen, jos oikein hekutan tätä alkuraskautta, kaikki meneekin pieleen tai jotain tapahtuu. Niinpä olen ajatellut pitää kiinni salaisuudestani niin kauan kuin se vain on mahdollista. Toki pari luottoystävää ovat jo nyt " hengessä mukana" , koska en kestäisi tätä jännitystä aivan ilman juttuseuraa. Tästä syystä varmaan tällä verkossakin roikun, että voin jakaa tunteita ja kokemuksia toisten odottajien kanssa. Vielä siis en tiedä tarkkaa laskettua aikaani, joten sounette anteeksi, kun lähes samat jutut toistuu osaltani molemmissa " kerhoissa" .

Aurinkoista viikonloppua täältä sinne!

Vierailija
65/68 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, ettei tiputa kovin kauas.

Vierailija
66/68 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaan ettei jaksa mitään tehdä niin on sit parina päivänä jäänyt täällä käyminen...Väsyttää ja olo on huono. Eilen kävin ekassa neuvolassa..piti jo tietää synnytyspaikkakin. No Kätilöopitolle mennään. Vantaalla asutellaan... Nyt 8+1 menossa. Uskomaton kasa tuli tavaraa sielt neuvolasta...täti oli yllättävän mukava mutta samalla vähän jännä...

Mutta kaikille iloa odotukseen. =)

Vierailija
67/68 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille!

Ukkeli on baarissa ja tytöt nukkuu....

Täällä on keskusteltu siitä kenelle on kerrottu. Minä en ole kertonut vielä kenellekkään paitsi TEILLE! Erikoista, että läheiset ei tiedä, mutta täällä sitä vaan kertoillaan kaikenlaisia vieraille ihmisille. Viime viikonloppuna olimme vanhempieni luona ja ajattelimme että jos vaan vielä voi salata niin ei kyllä vielä kerrota. Jos tälle vauvalle jotain sattuu olisi tietysti kiva jos joku läheinen tietäsi. Olisi sitten olkapäitä joita vasten nyyhkyttää.

Joku kyseli sänkykamarielämästä. Se on meillä nolla. Minun ei tee mieli ja nyt on menossa toinen hiiva-kuuri kolmen viikon sisällä. Ei paljon nappaa, kun kokoajan on kihisevän kutiseva olo jalkovälissä. Neuvolan täti lohdutteli, että tämä on voi olla sitkeä seuralainen raskaana olessa. Saas nähdä.

Joku kyseli vinkkejä pahoinvointiin. Minä en ole keksinyt kahden edellisen oksuni aikana mitää tosi hyvää vinkkiä. Joskus söin heti aamusta jäisiä mansikoita, ne oli sopivan happamia. Ja kiva sitten oksentaa. Heh. Lopulta lääkäri määräsi minulle pahoinvointiin matkapahoinvointi lääkettä jota sitten söinkin. Oksu ei loppunut, mutta siitä katosi hullumaisin terä. Ei tarvinnut enää illlasta halailla arabiaa. Äklötys säilyi kyllä tosi pitkään.

Kiitos jollekulle (en muista kuka) raaka kala -infosta!

Nyt meen syömään suklaata!

terv peikkoäet

Vierailija
68/68 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille!

Täällä ollaan taas paljon kirjoteltu, kun en eilen käynyt kurkkaamassa , tosi kiva !!

Nyt olen käynyt kuikkimassa massuun =) Siis kävin ne mun viikot ultrassa tarkistamassa, ja eipä sitä hirveen pitkällä oltukaan. Viikkoja siis kasassa nyt 7+2 ja siis la 26.6., voipi siis lisäillä pinoon.

On se ihmeellinen se ihmisen alku, kun nyt jo sydämen lyönnit kuultiin ja päänkin se lääkäri erotti vaikka " mini-ihminen" oli vasta n 1 cm pituinen..ajatelkaa...Kyllä se herkistää vain..Sain ajan np-ultraan joulukuulle, kun eihän sitä vielä pysty " tutkailemaan" . Neuvolassakin kävin jo ensimmäisen kerran.

Meille kävi hassusti....kun oli tarkotus että kerrotaan tulokkaasta vasta seuraavan ultran jälkeen, mutta kun olimme odottelemassa ultraan, niin kappas mun pomoni ja yksi kaveri astelivat samaan aikaan ultraan =). No siinä sitten paljastu kaikkien meidän " salaisuus" ...Oli siinä nauramista kun tavattiin1

PUNATINTTI : täällä myös yksi hämeenlinnassa synnyttävä!Tykkäsin kyllä kovasti henkilökunnasta ym. Niin senkin siis voi lisätä tietoihini. Minä lopetin ( tai siis tyttö vierottui ) tissittelystä n kuukausi sitten. Minulta maidon tulo loppui pikkuhiljaa ja tyttö alkoi myös vieroksua tissiä kun ilm huomasin pullosta saavan paremmin ( jouduin siis antamaan lisämaitoa )

Mitäpä muuta...Niin SENNIINALLE onnittelut!

Omaa napaa.... Pahaolo velloo edelleen tasasesti koko päivän...aamulla oli käytävä pöntöllä..hyi muutenkin inhoan oksentamista....No toivotaan että ei ainakaan pahene kovin...

Vähän jännittää miten mun hemoglobiini taas laskee, kun oli esikoiseltakin aika ajoin todella alhaalla ja voimat aivan loppu. kun kuulemma synnytyksen jälkeen kestää kaksi vuotta ennenkun " varastot" on taas " täynnä" ...No rautaa vaan naamaan.

Nyt nukkumaan !

maaaaria 7+2 vautsi vau!!