~♥KesäHeinät vko45♥~
[color=FF3030][size=5]♥♥ [color=DC143C][size=4]KESÄHEINÄT07 [color=FF3030][size=5]♥♥
[size=3][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen
[color=FF3030][size=3]21.6.
[size=2][color=0000EE]Miiu77
[color=CD2990]ikä:29
monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=3]24.6.
[size=2][color=0000EE]Jarmiina
[color=CD2990]ikä:
[color=FF3030][size=3]26.6.
[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.
[color=FF3030][size=3]28.6.
[size=2][color=0000EE]koala-72
[color=CD2990]ikä:34
[color=FF3030][size=3]29.6.
[size=2][color=0000EE]S@nde
[color=CD2990]ikä:30
monesko: toinen, 06/04
[size=2][color=0000EE]Äp81
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 03/01
[color=FF3030][size=3]30.6.
[size=2][color=0000EE]Sannnis
[color=CD2990]ikä: 30
monesko: toinen, esikoinen 1v.
[size=2][color=0000EE]Adel11
[color=CD2990]ikä: 27
monesko: kolmas, tytöt -99 ja -02
[size=2][color=0000EE]Kihara
[color=CD2990]ikä: 32
[size=2][color=0000EE]Spaghetti
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, poika 10/04
[size=2][color=0000EE]Senniina
[color=CD2990]ikä: 38
monesko: toinen, poika 12/99
[size=2][color=0000EE]Peikkoäet
[color=CD2990]ikä: 36
monesko: kolmas, 09/02, 02/04
[color=FF3030][size=3]1.7.
[size=2][color=0000EE]Oona1975
[color=CD2990]ikä:
monesko: kolmas, 02/04, 08/06
[size=2][color=0000EE]punatintti
[color=CD2990]ikä:27
[color=FF3030][size=3]3.7.
[size=2][color=0000EE]nipsuli76
monesko: toinen, esikoinen 03/05
[color=FF3030][size=3]4.7.
[size=2][color=0000EE]Jushka
[color=CD2990]ikä: 28
[size=2][color=0000EE]anjuusa
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, tyttö 7/05
[color=FF3030][size=3]6.7.
[size=2][color=0000EE]joutur
[color=CD2990]ikä: 32
monesko: toinen, tyttö 07/05
[size=2][color=0000EE]S@ri@
[color=CD2990]ikä:
monesko:
[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel
monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta
[color=FF3030][size=3]7.7.
[size=2][color=0000EE]Omenana
[color=CD2990]ikä:
monesko:
[size=2][color=0000EE]Cityäippä
[color=CD2990]ikä: 36
monesko: toinen, poika 10/03
[size=2][color=0000EE]Sohvi@
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 07/05
[size=2][color=0000EE]Juska82
[color=CD2990]ikä: 23
[color=FF3030][size=3]8.7.
[size=2][color=0000EE]Sunshine24
[color=CD2990]ikä: 24
monesko: toinen, tyttö 7/05
[size=2][color=0000EE]Irene77
monesko: toinen, poika 2,5 v.
[color=FF3030][size=3]9.7.
[size=2][color=0000EE]elisabet73
[color=CD2990]ikä: 33
monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7
[color=FF3030][size=3]10.7.
[size=2][color=0000EE]annam_
[color=CD2990]ikä:
--------------------------------------------------------
Lisätään myöhemmin tietoja kun täydentelette:
[size=2][color=0000EE]rondonella
la:
[size=2][color=0000EE]maaaaria
[color=CD2990]ikä: 26
monesko: toinen, tyttö 05/06
la: kesäkuun puoliväli
[size=2][color=0000EE]Ruupikkuinen
[color=CD2990]ikä:
monesko:
la:
[size=2][color=0000EE]Mathures
[color=CD2990]ikä: 24
[size=2][color=0000EE]ihmejakumma1
[color=CD2990]ikä:25
monesko: neljäs
[size=2][color=0000EE]@nikki
[color=CD2990]ikä: 37
monesko: toinen, esikoinen 12/00
[color=FF3030][size=4]♥♥♥♥♥
Kommentit (68)
aattelisin, että kattele vähän aikaa, miltä tässä pinossa kirjoitteleminen tuntuu. Heinäkuisista saattaa löytyä enemmän porukkaa, jolla on la samoihin aikoihin. Heinäkuiset kai kirjoittelevat tällä hetkellä vielä tuon " eikö heinäkuisille ole vielä omaa pinoa" alla.
Taitaa olla aika liittyä joukkoonne mukaan, vaikka ei millään vielä meinaa uskoa todeksi... :) Ensimmäinen olisi tulossa ja häntä innolla odotamme, minä 30v ja mieheni saman ikäinen. Alustavasti odotellaan otustamme syntyväksi heti juhannusviikonlopun jälkeen 25.6.
Näyttää olevan muillakin kuin mulla tämä pahoinvointi iskeneen tällä viikolla. Eikä tosiaan mikään aamupahoinvointi vaan ympäri vuorokauden " keinuttaa" . Vissyn ja appelsiinimehun sekoitus on hyvä apu ja raikasta!
Tiistaina olisi sitten ultra ja aika paljon pelottaa. Jatkuvasti mielessä että mitä jos siellä ei ketään olekaan. Viikkoja pitäisi olla tänään 7+0, mutta kun mikään ei ole niin varmaa kun epävarma.
Kaikkea hyvää teille kaikille odotukseen, uskon että täällä me ensimmäistä odottavat saamme vielä monta kullanarvoista neuvoa!
Terveisin, Nona
Huomasin tossa, että meitähän yhistää jo muutama asia :D (tiiä, vaikka olemma sitte yhtäaikaa laitoksella). Eli km mullakin takana - heinäkuussa ja se oli melkosta shokkihoitoa, toivottavasti ei tuu enää koskaan kohalle...Eli hieman pelonsekaisin tuntein tässä mennään päivä kerrallaan eteenpäin :)
Ja sitten, meillä taitaa tulla sitte sama synnäri, ellen sitten synnytä Ruotsin puolella. LPKS:n synnäristä on kokemus 10 vuoden takaa, ko tein ensimmäisen siellä, mutta siellä on kuulemma tapahtunu muutoksia eli synnäri on yläkerrassa entisen alakerran sijaan ja mitä lie muuta.
Tuli tossa vaan sellanen asia mieleen, että eikait se nyt haittaa, vaikka meitä täällä pinoutujissa on sekä kesäkuisia että heinäkuisia? Mitä enemmän populaa, nii sen enemmän viisautta/kokemuksia/turinoita :)
jos tässä pinossa sekä kesä- että heinäkuisia. Kesäheiniähän sitä ollaan..Tuli vaan siinä alussa mieleen, että tällanen " välikausipinokin" on kiva. Moni halusi kirjoitella jonnekin, kun ei vielä tiennyt tarkentuuko la kesä- vai heinäkuulle. Sitten musta on myös mukavaa, että on monia, jolla la niin samoihin aikoihin. Ainakin tässä alussa tuntuu niin erilaiselta vaihtaa kuulumisia samoissa olevien kanssa, kuin niitten, jotka ovat 4 viikkoa edellä.
Soitin tänään sitten neuvola-ajankin ja olin ihan kauhuissani kun terkkari kyseli jo tiedänkö mihin sairaalaan menen synnyttämään...Kunnan tarjoamaa ultraakin käski varailla hyvissä ajoin ja antoi sitäkin varten puhelinnumeron. Vastahan mä olen plussannut eikä tässä ole vielä kerinnyt asioita noin pitkälle miettimään:)
Muutoin olossa ei ole mitään muutosta tapahtunut. Hassua ehkä, mutta mielelläni ottaisin teiltä huonovointisilta osan tännekin. Tuntuisi tämä raskaana olo ehkä hieman todellisemmalta! Näitä sanoja sitten varmaan kadun kun se pahaolo iskee vaiheessa tännekin:)
..koska olin aivan vakuuttunut että minulla on kohdunulkopuolinen raskaus. Takana on siis se tuulimuna ja keskenmeno, joten nerokkaasti päättelin, että " kupr" puuttuu vielä...
Raskausviikkoja on siis huimat 5+2 ja ultrassa näkyi, että sikiöpussi on kohdussa. JEEEEEE! Tämä helpotti jo paljon. Edelleen kaikki on mahdollista, mutta kahden viikon päästä on uudelleen ultra, jossa katsotaan näkyykö sikiötä ja sydemn sykettä.
Valittelin aikaisemmin niitä mahamöyryjä & muita alamahaoireita. Olin eilen jumpassa ja tänään ei ole ollut juuri mitään oireita. Toivottavasti ne loppuivat tähän ja ehkä liikunnalla on suotuisia vaikutuksia. Tähän asti on jomottanut oikeaa alavatasan puolta, nyt vasenta. Ehkä nämä ovat niitä kohdun kasvujuttuja.
Raskaana oleminen on välillä niin raskasta. Mutta olen päättänyt yrittää nauttia enemmän tästä suuresta tapahtumasta ja jättää ylenmääräisen kehon tarkkailun ja huolehtimisen vähemmälle.
Heti ekaks Senniinalle: Juu, olen naureskellut itselleni täs muutamana iltana, kun mies yrittää pupuiluja, niin minä kuvittelen keskenmenoa ja tällasia että siittiöt jotenkin aukasis tota kohdunsuuta ja hyvä etten pistäny kioskilta hakeen kumeja. Että nolottaa, mut kuuluukohan tää ylireagointi jotenkin tähän raskauteen. Mene ja tiedä.
Toinen asia mikä mua on ylihuolettanu on toi hiustenvärjäys ja rakennekynnet. Olen lueskellu muita pinoja, kun miettivät voiko hiuksia värjätä. No, minä otan paniikit, kun olen kampaaja ja pitelen värejä kaiket päivät. Varsinkin, kun pesen värin asiakkaalta pois, en osaa käyttää kumihanskoja, vaan olen ihan paljain käsin. Ja sit mietin, että mitä myrkkyjä voi imeytyä noista rakennekynsi-aineista. Sanokaa, että olen ylipöhkö :)
Mulla on muuten eka neuvola jo maanantaina ja ens viikon perjantaina pääsen alkuraskauden ultraan ja mieskin on luvannu lähtee mukaan. Mua kyl kovasti jännittää se ultra, että onko kaikki kunnossa. Otin sen perjantain jo töistäkin vapaaks, kun ajattelin, että jos saan huonoja uutisia, niin ei tarvitse mennä asiakkaille itkeen putiikille. Että menee tääkin jo tohon ylireagointiin.
Olisko täällä joku rauhallinen ja järkevä joukossa ja takois vähän järkeä munkin päähän ;)
t.kihara 6+5
Tätä minä olen ihmetellyt kuinka äitiys alkaa heti, kun tulee ensimmäinen ajatuksen vilahdus että voisi olla raskaana. Sitten alkaa heti pelot ja huolehtiminen. Toiset pelkää ruoka-aineita, toiset murehtii tupakkaa ja toiset hiusvärejä! Kuka mitäkin : ) Äitiyden riemuja!
Eikös ole niin, että jos ammatti on vaarallinen vauvan kehitykselle siitä saa lähteä äitiyslomalle varsin varhain? Kampaajan töistä ei taida päästä, joten ei kai värjäys ja muut myrkyt voi kovin vaarallisia olla. Mulla oli viimeksi sairaalassa huonekaverina maalari ja hän oli ollut pitkään äityslomalla. Ymmärrettävästi kyllä.
Itse olen ihan pihalla näistä ruoka-aineista. Edellinen terkkani ei ollut kovin innokas jakamaan kielletty-ruokalistoja, joten otin aika lunkisti minäkin. Isommat lapset ovat allergisia ja atoopikkoja ja nyt olen jättänyt pois kaikki keinomakeat ja yritän muutenkin karsia lisäainepommeja pois ruokavaliosta.
Joku ei ollut syönyt graavia kalaa. Onko kaikki graavi kala kielletty? Minä luulin, että vakuumiin pakatussa vain on se listeria vaara. Vai miten on jos itse graavaa kalan? Tietääkö joku?
Niin, tsemppiä tupakasta luopujille ja meille muille, jotka joudumme luopumaan jostain herkusta! Itselleni tekee tiukkaa punaviini ja herkkujuustot.
terv peikkoäet, joka on väsynyt.
Sain kuin sainkin rekisteröinnin suoritettua ja voin ilmoittautua mukaan Kesäheinät odottajiin. Raskautta takana 7+1 (jee) ja vauvalaskurin mukainen la 27.6. Hätäinen kun olen, kävin eilen yksityisellä ultrassa ja sydämen pomppinen näkyi. Nyt olen onnellinen. Eka neuvola ensi viikolla (46). Ja ekaa odotan ja ikää 29 v. niinkuin nimimerkistä saattaa päätellä
mitäpäs kesäheiniin kuuluu? Itsellä ei tässä ihmeitä. Saamattomuutta ja janoa, eipä sen kummempaa. Ja pelkoa tietysti edelleen. Jospa se maanantain ultra kertoisi jotain suuntaan tai toiseen.
Pitäiskö teidän mielestä kesäheinät rajata jollakin päivämäärillä, kun tuntuu tämä " välikausipino" aiheuttavan hämmennystä kesä- ja heinäkuisissa? Jos joku kesä tai heinäkuisiin ilmoittautunut haluaa itsensä poistettavaski tältä listalta, niin kertoisitteko!
Senniina 6+5
Moikka vaan. Jos jonkinlaista aikarajaa tähän kaipaillaan, niin olisiko joku 10 päivää puoleen ja toiseen passeli? Tai sitten jos tuo tuntuu liian isolta haarukalta, niin sitten viikko molempien kuukausien puolelta? Tuolla tavalla varmaankin laskettujen aikojen (ja synnytysten?!) keskiarvo osunee juuri siihen kuun vaihteeseen? Itselle tämä porukka tuntuu jotenkin läheisemmältä, vaikka noita heinäkuistenkin juttuja olen käynyt lukemassa silloin tällöin.
Poika pistettiin unille ja kone käteen soffan nurkkaan, jee! Onkin ollut hulinata ja vieraita eilenkin koko päivän. Olipahan vaikeaa olla seurallinen kun väsytti niin vietävästi, ei päiväunia *nyyh*.
Gravista kalasta, meillä ainakin kielletty jo esikon odotuksen aikana ja niin tuli nytkin kirje kotiin että saapi syödä vain kypsää, oikeasti kuumennettu ja kypsennetty. Ei siis kylmäsavustettua eikä graavia. Eikä muutenkaan mitään raakaa, kuten esim. medium pihviä. Niissä kaikissa raaoissa jutuissa piilee vaaransa. Samoin tietty ne pastöroimattomat maitotuotteet ja pehmeät juustot. Pakastevihannekset kuumennettava kunnolla ja kasvikset yms pestävä huolellisesti. Onhan näitä kaikkia peikkoja joista saa huolehtia... mutta mutta, en mä ainakaan mitään stressiä näistä ottanut esikoisestakaan tuossa reilu vuosi sitten, niin tuskin sitä tarttee sen enempää mietiä nytkään. Tuttua aitoa oikeaa Aurajuustoa olen vyönyt ruuassa jos se on kunnolla kumennettua eli yli 70 astetta ollut, mutta ihan tuosta vaan en sitäkään vetele suoraan kaapista.
Eilisestä vierailusta vielä, olipa mukava odottaa vieraita aamusella istuen vessan pytyn kaverina. Eli ensimmäinen oksennusaamu on koettu. Ja muutenkin sit illalla öklötti. Mites on, mitä vinkkejä teillä on pahan olon helpottamiseksi? Onko se tuoremehua vai kuituja vai mitä se on?
Voimia oloihin ja iloa odotukselle!
t. me joilla nyt 6+5 menossa ipanan kanssa :))
Mulle on oikeestaan ihan sama, tuo tuollainen +/- 10 päviää kuulostaa ihan hyvältä, tai sit ihan luonnollisen muodostumisen kautta katsotaan ketä haluaa olla mukana? Pääsääntöisestihän me ollaan näitä juhannuksesta Heinäkuun ekalle viikolle olijoita, ja jos joku haluaa olla tässä mukana niin ihan ok :).
Edellisestä raskaudesta oltiin tietyn kk:n listalla kaikki, ja osalla LA ihan edellisen kuun lopussa. Synnytykset alkoivatkin siinä sitten edellisen kk puolen välin paikkeilla ja joskus tietysti tuntui että heillä kellä oli kokonainen kuukausi eroa odotuksessa, oli ihan eri ajatukset. Itse oli kuun puolivälin sakkia, joten molempien päiden kokemukset oli enesin mielenkiintoisia ja sitten tuttuja...
Niin että tervetuloa mukaan mun puolesta kaikki jotka haluavat, ollaan silti sellaisia kesä-heiniä kuun vaihtajia, ja jokainen tuntee tähän kuuluvansa ja mukaan haluavansa sopii sakkiin :D!
Korjailen vaikka ensi viikon esittelyviestiin jonkun " rajauksen" . Eipä ole pyttyä tullut halailtua täällä. En tiiä onko se hyvä vai huono. En kyllä esikoiseltakaan oksentanut yhtään kertaa. Eikun kerran, kun piti syödä säkillinen apteekin salmiakkia=) Pitäis nyt yrittää nauttia tästä hyvästä olosta, kun ne hetkellisen pahanolonaavistuksetkin ovat olleet aika ikäviä.
Sain tauluja laitettua seinille. Eipä ne olekaan lojuneet tuossa kuin reilun kuukauden..Muutettiin siis silloin.
Mä saatoin tosta ekastakin oksentaa kesken iltalenkin. Muutama kerta tuli sekin koettua... Ihmiset hiukkasen katseli ihmeissään kun koirat seistä toljottavat oksentavaa mammaa tien vieressä. Lakihan käskee korjata koiran jätökset mutta omista on turha tulla nipttaan :O hih.
Ei se tosin niin tavanomaista ollut, ennemminkin päänsäryt, tämä sama kuvotus ja kurkun päällä seisova köntti... Hyi hirvitys. Nyt keitän tuolle pojalle perunoita niin voitteko kuvitella että nekin haisee pahalle!!!! Pelkät perunat!!!
Tervehdys kanssasisaret!
Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani - kiva kun joukko kasvaa eivätkä kaikki ole vielä loikanneet omiin kuukausipinoihinsa. Itse jatkaisin mieluiten keskustelua täällä KesäHeinissä, kun tänne ensimmäisenä ilmoittauduinkin. Olette jo vähän niin kuin tuttuja :).
Rajaus on mun mielestäni myös ihan ok ja joku 10 päivää kuunvaihteen molemmin puolin - eli esim. 20.6. - 10.7. Miltä kuullostaisi? Tietysti jos joku tuon ajan ulkopuolella haluaa ehdottomasti pinoutua täällä niin ei kai häntä " pois potkita" . Kaikillahan ei kai vielä edes tarkkaa la. ole - itselläkin se tarkentuu vasta kun menemme yksityiselle ultraan kuun lopussa.
Haluan käydä katsomassa että onko siellä kohdussa oikeasti ketään! Kun ei vieläkään ole minkäänlaisia oloja suuntaan tai toiseen! Ainoa on tuo vatsan turvotus, josta taisinkin jo aiemmin kirjoitella. Rinnat eivät enää arista, väsymys on laantunut ja ei edo ei. Hullua, jos en olisi testiä tehnyt niin en kyllä uskoisi olotilaa. Pääkään ei ole yhtään " odotusmoodilla" - ainakaan samalla tavalla kuin esikoisen kanssa jolle toivottelin hyvät yöt masua silittelemällä heti plussasta lähtien. Nyt ne hyvänyön toivotukset saa edelleen vain esikoinen.
Saikulla olen nyt pari päivää kovan lentsun takia. Parempi varmaan vähän lepäillä vaikka töissä olisi tarvetta olla myös. Kaiken lisäksi käymme juuri keskusteluja toimenkuvani muuttamisesta - lisää vastuuta ja sillä lailla. Pomo perää motivoituneisuutta ja sitoutumista ja siinä minä sitten nyökyttelen. Tunnen oloni vähän halpamaiseksi, mutta en todellakaan halua raskaudesta hiiskua ennen sitä ultraa...
Olitte jutelleet seksistä ja sen maistuvuudesta. Itseäni ei voisi juuri nyt vähempää kiinnostaa, onneksi mieskään ei ole erityisemmin hormoonien vallassa juuri nyt tai ei ainakaan sano :). Jos käy niin kuin edellisessä raskaudessa, niin pari-kolme viimeistä kuukautta se olenkin sitten minä kun olen hihasta nykimässä makkarin puolelle ;). Taisi testostreronit tarttua mammaankin...
Nyt täytyy alkaa huutelemaan poikia sisälle iltapalalle!
Ai niin, minkäänlaista odotusnimeäkään ei täällä ole vauvalle keksittynä...ehkä sitten sen ultran jälkeen.
-Cityäippä 5+5-
cityäipän ehdotusta aikarajauksesta. Olen itsekin ihmetellyt, mihin ryhmään oikein kuulun LA olisi ilmeisesti 9.7. Tässä pinossa olisi mukava jatkaa, koska täällä olen aktiivisesti ollut mukana.
Koskahan maha alkaa kasvaa? Odotan innoissani sitä vaihetta, kun voi alkaa hankkimaan äitiysvaatteita. Tosin siihen taitaa vielä olla aikaa...
Rinnat alkavat olla todella kipeät, mahallaan nukkuminen ei enää tahdo onnistua. Toisaalta näin pienemmällä rintavarastuksella varusteltuna rintojen kasvu on ollut mukavaa bonusta...varsinkin miehestäni.
Aikaisemmin oli keskustelua sekstailusta. Halut eivät varsinaisesti ole menneet mutta näin alussa itse pöhköilee " jos se kuitenkin tökkii alkiota" ...
Elisabet73 rv 5+3
Nyt olen kertonut raskaudesta jo muutamalle sukulaiselle, yhdelle ystävälle, työpaikalla... jotenkin ihanaa, kuinka he eivät pelkää keskenmenoriskiä ollenkaan, vaan alkavat heti odottaa kesän lasta! No, minä silti jännitän, vaikkakin ehkä vähemmän nyt muiden tuen ansiosta. On tämä kertominen keventänyt oloa - varsinkin töissä, kun se vaikuttaa budjettiin ja koko ensi vuoden suunnitelmiin sielläkin.
Oireet ovat nyt jatkuva kuvotus ja tauoton nälkä. Yhtä aikaa. Välillä syön vähän, välillä paljon - eikä se vaikuta juurikaan olooni.
Synnytän Hämeenlinnassa (KHKS, vai?)- kukaan muu ei vielä ole tainnut " tunnustaa" synnyttävänsä siellä?
Onko meissä muita tänhetkisiä imettäjiä kuin minä? Mietin kovasti parasta vierottamisaikaa... tai voisihan sitä imettää molempiakin, mutta siihen eivät ehkä voimani riitä. Mutta juuri nyt tissi tuntuu olevan niin tärkeä esikoiselle, varsinkin työpäivien jälkeen, että en todellakaan voi ajatella jättäväni imettämistä ihan äkkinäisesti.
Juu ja ei sitä kai kannattais vielä tässä vaiheessa, mutta äidille olen jo kertonut ja parille kaverille. Mutta onhan tää pakko saada jollekin jakaa. Toivottavasti nyt vaan ei tulis pettymyksiä matkalla.
Onks muilla kamala jano koko ajan. Mä voisin juoda vaikka ämpärillisen kerralla. Koiran kanssa kun lähtee lenkille ja unohtuu vesipullo, niin matkalla ajatus lumensyönnistäkin tuntuu järkevältä: Syötiinhän tota kakaranakin, on kylmää ja auttaa janoon ;)
Huono olo on vaivannu töissä ja keskittymiskyky ei oo ihan parhaasta päästä. Hommat tulee hoidettua, siitä yli mistä aita on matalin, kun ei oikeen jaksa. Vasta sunnuntaina vapaata ja sillonkin olis molempien isät ja vaarit kierros. Eli yhtä lentoa tiedossa.
kihara 6+6
Mietin ensin, että kuulunko tänne ollenkaan, kun otsikon alla on että tässä pinoutuvat he, joilla la:t kesä-heinäkuun vaihteessa. No, ajakaa pois, jos olen väärässä paikassa :) Meidän pienen la on 13.7, perjantaina. Auts!
Faktaa meistä: Minä 29, mies 33, poika 10/04. Toista siis odotan, tosin vielä varovaisesti, sillä sain keskenmenon syyskuussa. Elämäni kamalimpia kokemuksia. Toivonkin, että niin meidän pieni kuin muutkin pienet pysyvät menossa mukana.
Täällä oli jo pari muutakin pohjoisen odottajaa, meidän synnytyssairaalamme tulee olemaan Kemi, siis Länsi-Pohjan keskussairaala.
Tutut vatsanpohja- ja alaselkäkivut vaivaavat, muita oireita ei juuri ole. Ennen joulua tulee vielä väsymys ja etominen ja saavat kyllä tullakin, jos pienellä on kaikki vain hyvin. Mikäli vanhoihin merkkeihin on uskominen.
Mukavaa keskiviikkoa pinoutujille!
karkki