Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso sisko pikkusiskon häissä

Vierailija
07.11.2022 |

90% ihmisistä on tullut sanomaan minulle "Kyllä sä vielä joskus jonkun löydät.... laske tukkasi vaan alas"

En tiedä, pitäisikö vaan luovuttaa? Olen 35v ja haluan kaksi lasta. Haluan myös tasaisen suhteen ennenkuin alan lapsia harkita eli menee 40v koska tasaisen suhteen tavoite on minusta 5v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovin iso sisko, niin ehkä kannattaa hieman laihduttaa, ihan terveyssyistä.

Vierailija
2/5 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että miestä ei löydy? Eikö sulle kelpaa vai onko sulla jotain kommunikointivaikeuksia? Jos miehen pitää olla lapseton niin sun pitää alkaa katsella itseäsi nuorempia vähitellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet treffien eteen ?

Oletko tinderissä ? Käytkö ulkona ?

Vanha lause ei kukaan tule kotoa hakemaan -pitää paikkansa

Vierailija
4/5 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit ne lapset ensin itseksesi hedelmöityshoidoilla ja sitten vasta miehen. Lapset tulee painolastina parisuhteeseen joo, mutta ei ainakaan riitaisia ex-puolisoita mutkistamaan asioita. Isättömille lapsille on helpompi ruveta isä(puole)ksi, jos niikseen on.

Toki ainahan se oikea ydinperhe olisi parempi, että on kaksi vanhempaa, vaikka sitten myöhemmin eronneina, jos niikseen tulee, mutta tilanteessasi joko hankit puolison ja lapset pikapikaa, eli otat sian säkissä, koska ei ole aikaa tutustua kunnolla, tai sitten otat vain puolison ja riskin jäädä lapsettomaksi koska kello kolkuttaa vastaan, tai sitten lisäännyt suosiolla vain yksinäsi, jos lapset ovat mitä elämältäsi haluat.

Voin itse sanoa, että olin valmis jättämään 10 vuoden parisuhteen, kun mies jarrutteli lapsen tekoa, josta olin ikäni haaveillut. Olin 30v ja tuntui siltä, että nyt tai ei koskaan. Mies ei ensiksi ollut kauhean innoissaan, mutta valitsi lopulta minun ja lapset. Ihan realistisesti tarjosin vaihtoehtoa lähteä, koska ei tuosta mitään maailman parasta isää tullut. Miehen tarvitsisi itsekin kasvaa aikuiseksi noin 34-vuotiaana, mutta sitä taitaa joutua odottamaan vielä toiset 10 vuotta. Ehkä sitten kun lapset on aikuisia, isikin olisi jo aikuinen :D

Vierailija
5/5 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUNIS KIRJOITUS JA VASTAUKSET MYÖS

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän