Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONNEKSI Mira tipahti (kovaa ja korkealta)

Vierailija
06.11.2006 |

Mitä kukaan teistä jotka " itkee" täällä sen Miran perään näki siinä?

Sehän oli kiero kuin korkkiruuvi ja ilkeä kuin mikä!

WannaBeBi vielä kaiken lisäksi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirahan nimenomaan oli aito. Oma aito äkkipikainen, mariseva, mutta myös innostuva, sydämellinen jne. itsensä. Sitähän se yhtenä iltana haastateltu tsykologikin sanoi.

Ja mulla on aika hyvä arvostelukyky vaikka itse sanonkin. Ihan samaan lopputulokseen olin tullut kuin psykologi muistakin kilpailijoista. Kun ennen sen haastattelun näkemistä ihmettelin, että olenko ainoa joka ajattelee näistä ihmisistä tällä lailla.

Vierailija
2/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita talossa. Esim. se maskijuttu. Janin unessa Mira oli ainoa, joka kieltäytyi laittamasta maskia naamalleen. BB-talon logiikan mukaan selitys oli tietysti että Mira on ikävä ihminen ja vastarannan kiiski (mistä Mirakin heti kävi syyttelemään itseään), mutta minusta se asia kyllä oli nimenomaan just niin, että Miralla ei oikeasti ollut maskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole sattunut huomaamaan, Mira ei ihan ensimmäistä kertaa ollut häätöäänestyksessä. Jenni tippui korkealta ja Kaki olis tippunut korkealta, jos olis tippunut.

Vierailija
4/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli olevinaan voittamaon kun kerran niin monesta äänestyksestä pääsi jatkoon.

Mira puhui muista pahaa selän takana, mutta kasvotusten myötäili jotta itse pelastuisi tilanteesta.

Mira eli ihan ala-aste meiningillä: jos sä oot ton kaa, mä en oo sun kaa! Kun Jani ei lämmennyt Miralle,Mira äänesti Jania ulos.

Ja sekin Miran naurettava meuhkaminen silloin kun " linssit silmällä MELKEIN hajosi" *hohHoijaa* ei ollut edes lähellä!

Tai kun Mira SOTURIPRINSESSA otti armollisesti vähemmän sitä viiniä (pitikö siitäkin nostaa halooa yrittäen saada itselleen sääliä?)

Onneksi putosi, sai mitä ansaitsikin!

Vierailija
5/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on käyttäytyi kuin tyranni, hyvä että Mira lähti.

Kaki on ihana sekä hanne, tsemppiä...

Vierailija
6/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miran käytös on aiheuttanut niin hirveitä ärsytyksen ja myötähäpeän tunteita, että ihmetellä täytyy miksi hänet pidettiin näin kauan talossa.

Esim. se " lintukammo" . Mira näki SISÄLTÄ ulkona olevan lintuja ja veti todella teennäisen säikähdysilmeen päälle yrittäessään taas kerran hakea huomiota. Tämän kauhun jälkeen hän vielä meni ulos katsomaan niitä lintuja! :):):) Jos hän oikeasti olisi pelännyt lintuja ja oikeasti jo sisällä säikähtänyt lintuja niin paljon kuin esitti, ei hän todellakaan olisi mennyt ulos niitä katselemaan. Aivan käsittämätöntä.

Suunnattomasti Mirassa ärsytti myös jatkuva pätemisen tarve ja ylireagointi asioihin. Esim. viimeisimmässä viikkotehtävässä, kun varastohuone aukesi ja siellä oli kaljatölkkejä. Ei kukaan täysjärkinen ihminen oikeasti voi reagoida tuolla tavalla nähdessään kaljatölkkejä. Toinen esim: Tanssikilpailun yhteydessä Olli halusi säästää viiniä muille kilpailijoillekin mutta Mira oli toista mieltä: EI!!! Järkyttävää katsottavaa.

Sitten vielä se paskanpuhuminen. Mira kehtasi vielä Marin haastattelussakin väittää, että ei tykkää selän takana puhumisesta. Kannattaisi tosiaan katsoa peiliin. Viime viikolla Mira puhui Miasta paskaa tämän selän takana niin paljon, että oikein oksetti. Sitten yritti vielä paikata tilannetta pyytämällä anteeksi ja halaamalla. Mutta kohta ulkona tupakalla ollessaan taas aloitti paskanpuhumisen Miasta.

Täysin sokea ihminen omalle käytökselleen.

Vierailija
7/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ei tykkää BB-Mirasta, on miss täydellinen, katkera ja lisäksi YH? :)

Vierailija
8/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomionhakuinen. Oikea draamaqueen, heti syntyy soppa kun kaikki ei pyörikään hänen ympärillään. Ja täysin kykenemätön tarkastelemaan omaa käytöstään.

Vierailija
9/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan talossa kysy sen kokemuksista naisten kanssa, eikä tää osannu oikeen vastata vaan kiemurteli ja puhu ihan outoja.

Vierailija
10/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti ilmapiiri vapautui kun neiti komentaja lähti. Itsekin oon helpottunut kun ei tarvitse enää katsoa sitä pärstää. Huh, varsinainen noita-akka. En kyllä tykkää Kakistakaan, että sikäli sama kuka sieltä ois lähtenyt, hyvä kuitenkin huomata ettei Mirkun akti enää tehoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä