Pesin roskiskaapin vihdoinkin. Phuhhh. Pitkään vältelly sitä hommaa.
Lattiat ja seinät siellä kaapissa oli aivan paskaset. Nyt on hohtavan puhdasta. Laitoin sanomalehtiä kaapin lattialle niin seuraavan kerran tarvii vaan ne lehdet vaihtaa, eikä tarvi enää lattiaa puunata. Paitsi no,, seinät ehkä joskus. Jeeee hyvä fiilis. Näin kolmivitosena teki pahaa taipua sinne kaapin sisälle kun sitä taaimmaista seinää koitin pestä. Onkoha mulla paska kunto o.O
Hmm mitähän "inhokki" hommaa sitä tekis seuraavaksi. Pyykit on ainaski pesty tälle päivälle. Pitäs vielä miettii mitä sitä kokkais tännää.
Joo ei mulla muuta. Mitäs teidän päivään kuuluu?
Kommentit (31)
Moderni roskiskaappi ei paljon siivoamista tarvitse: lajitteluastiat ovat niitä varten tehdyissä koloissa ylimmässä isossa laatikossa tiskialtaan vieressä tason alla. Astioissa on muovipussit/biojätepussit.. Ne kun nostaa pois, jää jäljelle kiiltävät, yleensä täysin puhtaat metalliastiat ja pyyhittävää on ainoastaan valkoiset raamit niiden ympärillä. (Siis sangot ovat niiden raamien varassa).
Vierailija kirjoitti:
sanomalehdet värjää sen roskiskaapin lattian painomusteella ajan mittaan.
Niin just, saman meinasin sanoa. Aina tulee kosteutta jostain ja sitten se takertuu niin ettei lähde koskaan. Eli ei sanomalehteä. Ei sinne mitään tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Mä pesin toisen vessan ja haravoin pihasta loput haravoitavat. Vielä pitäis lämmittää ainakin toinen takka. Mullakin on mikro kaameessa kunnossa mutta ei nyt ole sitruunaa.
Mun pitäis putsata iso jääkaappi, siellä perukoilla vaan tuppaa olemaan joku kuukauden vanha, haiseva, raaka broilerisuikale paketti, mädäntynyt kaalinpää, tahmaista sinappia, homeinen jämä mustaa makkaraa, ja jotain, mitä en tunnista. En ymmärrä. Täytyy taaaaaaas se tehdä. Mut emmä tänään.
Vieläkös kilttinaiset ihmettelette, miksei mies halua ottaa Teidän sukunimeäne? Niinpä.
Mä käytän noihin hommiin höyrypesuria. Ei tarvi hinkata tai kumarrella
Mulla on pieni lapsi ja tekemistä enemmän kuin ehtii edes ajatella. Joku roskiskaapin siivous saa odottaa, olisi edes sellaista että sietää olla kotonaan. Olen muutenkin hajamielinen ja jätän tavaroita ympäriinsä, lapsi vielä lisäksi niin on aivan järkyttävä kaaos jatkuvasti.
Olet ollut reipas. Mulla ei ole enää roskiksia tiskipöydän alakaapissa vaan tuollaisessa linkin takana olevassa astiassa. Helppo pitää puhtaana.
Mä olen tehnyt tänään ensi töitä, sitten laittanut ruokaa, syönyt ja kohta pitäisi lähteä koiran kanssa iltalenkille.
https://cdn.bauhaus.fi/media/catalog/product/cache/33dd6bdb51e79caa30ba…
Hei, kiva että laitoit tän viestin. Päädyin itsekin tekemään listan pienistä ärsyttävistä hommista, joita voisi tehdä yhden päivässä!
Mulla on siivous- ja leipomisviikko. Tänään keräsin matot lattioilta ja pesin pyykkiä. Käyn koko talon läpi, myös mikron, jääkaapin, keittiön kaapit, kylppärin ja saunan. Teen joka päivä jotain. Leivon pullia, kakun ja lauantaina täytekakun isänpäiväksi. Löytyy monta puunattavaa paikkaa, kun tarkemmin miettii.