Pesin roskiskaapin vihdoinkin. Phuhhh. Pitkään vältelly sitä hommaa.
Lattiat ja seinät siellä kaapissa oli aivan paskaset. Nyt on hohtavan puhdasta. Laitoin sanomalehtiä kaapin lattialle niin seuraavan kerran tarvii vaan ne lehdet vaihtaa, eikä tarvi enää lattiaa puunata. Paitsi no,, seinät ehkä joskus. Jeeee hyvä fiilis. Näin kolmivitosena teki pahaa taipua sinne kaapin sisälle kun sitä taaimmaista seinää koitin pestä. Onkoha mulla paska kunto o.O
Hmm mitähän "inhokki" hommaa sitä tekis seuraavaksi. Pyykit on ainaski pesty tälle päivälle. Pitäs vielä miettii mitä sitä kokkais tännää.
Joo ei mulla muuta. Mitäs teidän päivään kuuluu?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Pesin mikron, sekin on odottanut pitkään vuoroaan. Jääkaapissa oli puolikas sitruuna, niin käytin sitä. Pestessä huomasin, että mies ei käytä mikrokupua. Siinä katossa suorastaan roikkui rasvaklönttejä, yöks. Mies saa tuosta palautetta.
Hui. Minunki pitäs se pestä. Nykyään käytän kupua mutta siellä on hieman shaissea vanhoilta ajoilta jolloin en vielä kupua käyttäny. Äh en jaksa nyt, ku se mikro on korkeella niin vaikia ylettyä sinne. Pitäs jokupäivä tässä koittaa muistaa pestä se. Laitampa muistilapun jääkaapin oveen johon kirjotan: Jos on tylsää, pese mikro! 😬
Ap
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin!
Kokoajan etin. Ei oo löytyny vielä.
Ap
Pese vielä vessa, siinä toinen inhokkihomma...tai isompi inhokki olis suihkun/saunan pesu koska niin iso homma.
Tähän päivään kuuluu vielä lisää työpaikan töitä (inhokkihommaa sekin) koska nyt vasta oon myöhäisellä ruokatauolla.
Hyvä Sinä kun sait sen kaapin pestyä!👍
Vierailija kirjoitti:
Pese vielä vessa, siinä toinen inhokkihomma...tai isompi inhokki olis suihkun/saunan pesu koska niin iso homma.
Tähän päivään kuuluu vielä lisää työpaikan töitä (inhokkihommaa sekin) koska nyt vasta oon myöhäisellä ruokatauolla.
Pesin sen jo aika vasta. Muuten hyvä idea😊
Ap
Mä pesin toisen vessan ja haravoin pihasta loput haravoitavat. Vielä pitäis lämmittää ainakin toinen takka. Mullakin on mikro kaameessa kunnossa mutta ei nyt ole sitruunaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin!
Lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin!
Vapaalla.
JA oikeestaan mitä hittoa asia sulle edes kuuluu jos olen kotona.
Ei mitään.
Tee seuraavaksi suihkun lattiakaivon siivous tai imuroi jääkaapin takaa.
Hmm. Itse tässä äskettäin siivosin pyykinpesukoneen taustan, tyhjensin suihkun lattiakaivon, tyhjensin ilmastointikanavat.
Suihkun puunaan viimeistään jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vessan/kylppärin pesuhan on helppoa kun voi suihkusta vaan työntää kuumaa vettä joka paikkaan ja läträtä kemikaaleilla melkeen rajatta.
Hmm, meillä nuo kaikki luetellut hommat hoitaa siivooja.
Minä sain siivottua huonekasveista kuivuneet lehdet pois ja pyyhittyä enimmät pölyt lehdistä. Nyt näyttää taas kivalta. Pitää välillä itseään käskyttää, että teen edes kerran päivässä jonkun pienen roikkumassa olevan homman. Kun tätä jaksaa muutaman viikon, niin alkaa jo näyttää kotona paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hmm? Ihmetelkö sitä, että kaikilla ei tee vai sitä, että teillä tekee? Vai oliko kyse tavanomaisimmasta, eli leuhkimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olin siivoaja kusin aina ja hieroin persettäni asiakkaiden hammasharjoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olin siivoaja kusin aina ja hieroin persettäni asiakkaiden hammasharjoihin
huaaaaaaaaah
sanomalehdet värjää sen roskiskaapin lattian painomusteella ajan mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Tee seuraavaksi suihkun lattiakaivon siivous tai imuroi jääkaapin takaa.
Jostain syystä mulla harvoin sinne kertyy likaa/hiuksia. Vissiin nii hyvä ritilä siinä. Hiustuppo joskus kerääntyy siihe ritilän päälle, sen kerään heti samantien suihkun jälkeen pois. Jääkaapin takaa pitäis imuroida mutta mutta, tuo jääkaappi on iso ja upotettu semmoseen onkaloon, kaikenlisäksi se on korotteen päällä. En sitä uskalla ite yksin vetää pois, pitäisi olla 2 riskiä miestä. Keittiöni on lisäksi erittäin ahdas, en oikein tiiä miten sen kaapin edes mahtuisi sieltä pois vetämään, ja sitten vielä mahtua sinne taakse imuroimaan :O. Monesti kyllä hirvittää että missähän kunnossa se kaapin takamus on ja miten palovaarallinen. Kaappi on vielä vanha, varmaan 80-luvulta. Vuokrakämppä on tämä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
sanomalehdet värjää sen roskiskaapin lattian painomusteella ajan mittaan.
Eikö se kloorilla lähe pois sitte? Ja haitanneeko tuo, vanha kaappi ja siinä on ennestään kaikenlaisia naarmuja.. Toki kait pitää ne lehdet usein vaihtaa että pysyy kuivina ja fresheinä.
ap
Pesin mikron, sekin on odottanut pitkään vuoroaan. Jääkaapissa oli puolikas sitruuna, niin käytin sitä. Pestessä huomasin, että mies ei käytä mikrokupua. Siinä katossa suorastaan roikkui rasvaklönttejä, yöks. Mies saa tuosta palautetta.