Ensitreffit alttarilla 2.0
Osallistujat esiteltynä
Kommentit (4175)
Christiiina kirjoitti:
Tilalla on ikäisekseen raskaat silmäluomet, mutta sehän on geneettistä, ettei sille itse oikein mitään voi, muuta kuin käydä silmäluomileikkauksessa, mutta siihen ei monellakaan ole varaa. Minunkin eräs naispuolinen työkaveri kävinsilmäluomileikkauksessa alle 50-vuotiaana, kun hän sanoi, että hänen suvun naisilla on raskaat silmäluomet nuoresta lähtien.
Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin olen tilanteen hahmottanut. Todella paljon epävarmuutta ja puolensa pitämistä Veralla. Ei ole häntä aina kuultu. Matti saa väistämättä sympatiat puolelleen, vaikka ei persoonaansa mitenkään tuo esille eikä siitä minkäänlaista otetta saa ja vähän tuntuu olevan hakusessa hänenkin haluamansa ohjelman suhteen.
Ja Matti voi pitää ihan rauhassa Kämpissä kulahtanutta T-paitaa, roikkuvia shortseja ja valuvia nilkkasukkia... Onhan se niin symppis ja sivistynyt.
Moi Vera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sanooko tuo Vera tosissaan kymppijakson loppusanoina "Miehen pitää olla sellainen, että heittää tuohon pöydälle ja p*nee"?
kyllä, mutta epäselväksi jäi, tarkoittiko hän, että näin miehen pitää tehdä, jos miestä alkaa panettaa (=ra*iskata) vai että jos Veraa itseään alkaa panettaa.
Sanoi kyllä, että jos hänellä itsellään tekee mieli. Miten yllättävää, että miehen on siihenkin oltava heti valmis
Kenellä ei olisi kanki kovana 24/7 Veran seurassa?
Miehillä, jotka EIVÄT välitä naisdominasta eli tosimiehillä.
Moneen kyllä jatkuva mollaaminen vaikuttaa seksielämää hiljentävästi. Kokeile vaikka oman ukon kanssa.
Yksin Veran hiukset tappavat halut.
Kyllähän Vera on noista kuumin kissa, jos miehenä ajattelen yhden yön seuraa. Ihan hyvän näköinen kireissä shortseissa ja puserossa. Eikä haittaa, vaikkei näkisi yhteistä tulevaisuutta.
Paras panostaa laadukkaisiin kondomeihin ettei sitä yhteistä tulevaisuutta tule.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Japelle ollaan nyt ihan liian ankaria.
Japen ja Emman olisi pitänyt asua tuolla missä muutkin ja käydä asiantuntijaistunnot läpi kaikesta huolimatta. Epäreilua että Emma eväsi Japelta koko kokemuksen.
Jos Jape olisi edes hakenut tohon ohjelmaan, eikä tullut kun pyydettiin, niin voisin olla vähän samaa mieltä. Mutta tullut pyydettynä.
Mua henk koht hävettäisi niissä piireissä missä hän liikkuu, enkä toivoisi että yksikään kaverini treffailisi häntä. Mun mielestä todella rohkea veto Emmalta laittaa heti peli poikki. Miksi hukata kummankaan aikaa sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin olen tilanteen hahmottanut. Todella paljon epävarmuutta ja puolensa pitämistä Veralla. Ei ole häntä aina kuultu. Matti saa väistämättä sympatiat puolelleen, vaikka ei persoonaansa mitenkään tuo esille eikä siitä minkäänlaista otetta saa ja vähän tuntuu olevan hakusessa hänenkin haluamansa ohjelman suhteen.
Ja Matti voi pitää ihan rauhassa Kämpissä kulahtanutta T-paitaa, roikkuvia shortseja ja valuvia nilkkasukkia... Onhan se niin symppis ja sivistynyt.
Mä olen sun kanssa samaa mieltä. Matti on myötäilijä eikä ostanut Jees -päivänä ottaa ohjia käteen vaikka hänelle siitä sanottu todella monta kertaa.
Jos haluaa palvelusväkeä, niin Matti sopii siihen.
Ihmettelijä222 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti on liian tasokas Veeralle.
Petri on liian tasokas Tiialle.
Jarkko on liian tasokas Emmalle.
Janne on liian tasokas Einolle.
Tilda ja Rene ovat keskenään samalla tasolla, mutta Tildan kiukuttelu ja vaatimukset tuhoavat suhteen.
Olen kyllä samaa mieltä.
Harmittaa etenkin Matin ja Petrin puolesta. Matille olisi sopinut ehkäpä Emma. Petrille joku nuorempi, koska lapsia haluaa. Tiia näyttää noin 20 vuotta vanhemmalta mitä on. Ja paljon vanhemmalta kuin Petri.Anteeks mitä. Tiia näyttää 10v nuoremmalta kun mitä oikeasti on. Et joko ole tavannut muita 40 vuotiaita tai sitten olet sokea jos mielestäsi Tiia näyttää 60 vuotiaalta. Tai sitten olet kateellinen.
No ei kyllä todellakaan näytä Tiia 30-vuotiaalta!
Vähintään ikäiseltään näyttää.
Matti on kuin pikkupoika. Ei käytöstapoja. Porhaltaa aina Veran edellä joka paikkaan. Ikävä tilanne molemmille. Eivät sovi yhteen, eivätkä televisio-ohjelmaan alkuunkaan. Myötähäpeä on suuri heitä katsoessa. Miten ns. asiantuntijat ovat heidät edes valinneet. Jotenkin hyväksikäytön makua. Onko tämä hyvää tositv:tä vai sekä katsojien että osallistujien aliarviointia?
Katsoja kirjoitti:
Matti on kuin pikkupoika. Ei käytöstapoja. Porhaltaa aina Veran edellä joka paikkaan. Ikävä tilanne molemmille. Eivät sovi yhteen, eivätkä televisio-ohjelmaan alkuunkaan. Myötähäpeä on suuri heitä katsoessa. Miten ns. asiantuntijat ovat heidät edes valinneet. Jotenkin hyväksikäytön makua. Onko tämä hyvää tositv:tä vai sekä katsojien että osallistujien aliarviointia?
Heko heko. Huono trollausyritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verasta sais stailattua paljon paremman näköisen, kun kuitenkin kasvonpiirteet ihan ok, samoin vartalo. Ensimmäisenä tukka remonttiin: lämmin ruskea, LUONNOLLINEN väri hiuksiin, malli paljon pidempi, vähintään olkapäämitta, kun on kuitenkin vahvan näköiset hiukset, Harry Potter -lasit veks (olkoot kuinka muodikkaat tahansa, mutta omaan silmään ei sovi kenellekään muulle kuin korkeintaan tuolle Harrylle), ja naisellista, runotyttömäistä vaatetta päälle, persikkaa, vaaleanpunaista ja vaikka joku kiva mekko, niin olis much better 👌
Oletko vanhoillis- lestadiolainen vai mikä?
En todellakaan, vaan stylisti 😎
Ilman maksavia asiakkaita.
Asiakkaina vain heitä, joilla on varaa 💅
Miten niin trollausyritys? Kyllä kommenttini on aivan vilpitön mielipide ohjelmasta. Säälin osallistujia, jotka on höynäytetty osallistumaan ilman onnistumisen mahdollisuutta. Suurin vastuu on ohjelman tekijöillä.
Veran käytös on todella harmittavaa sarjassa. Haluaisin kuitenkin tuoda toisenlaista ajattelutapaa keskusteluun koskien häntä. Olen nimittäin itse käyttäytynyt aikanaan hyvin samantyylisesti kuin hän. Ihmiset ovat voineet kokea vaikka mitä pahaa toisilta ihmisiltä, mikä vaikuttaa heidän nykyiseen käytökseensä.
Minulla omaa huonoa käytöstä pohjusti se, että minua kiusattiin hyvin rankasti erityisesti yläkoulussa. Vanhat luokkatoverini jättivät minut täysin yllättäen yksin. Tämä vaikutti aivan sairaalla tavalla nuoreen mieleeni.
Olin tosiaan melkein koko yläkoulun omassa kodissani ja huoneessani. Muistan vain kolme kertaa koko kouluajalta että olisin saanut olla muiden mukana vapaa-ajan vietossa. Oli siis paljon aikaa alkaa luoda erilaisia vääristyneitä ajatusmalleja.
Opin esimerkiksi ajattelutavan että en voi olla onnellinen vaan koko ajan kuuluukin olla asiat pielessä. Kun löysin hyvän parisuhteen, aloin sabotoimaan alitajuntaisesti tilannetta ja työntämään toista huonolla käytöksellä mahdollimman etäälle itsestäni. Koska enhän minä voi kokea onnea, se ei vain kuulu identiteettiini. Tämä oli vain yksi esimerkki monista miten koulukiusaaminen on mieleeni vaikuttanut.
Jossain mainittiin löhiaikoina, että on outoa miten ihmisten empatia on koulukiusattujen lasten puolella. Mutta heti kun he kasvavat aikuisiksi, loppuukin tämä empatia ja ollaan närkästyneitä heidän käytöksestään. Unohtuu se ajatus, että he ovat voineet kokea jotain niin pahaa mikä vaikuttaa heihin yhä edelleen.
Suhtautukaamme toisiimme mahdollisimman empaattisesti. Olisi hienoa jos tässä viestikeskustelussa emme alenisi osallistujien kiusaamiseen. Vain omaa käytöstään muuttamalla pystyy alkaa vaikuttamaan siihen, että muutkin alkavat käyttäytyä mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Veran käytös on todella harmittavaa sarjassa. Haluaisin kuitenkin tuoda toisenlaista ajattelutapaa keskusteluun koskien häntä. Olen nimittäin itse käyttäytynyt aikanaan hyvin samantyylisesti kuin hän. Ihmiset ovat voineet kokea vaikka mitä pahaa toisilta ihmisiltä, mikä vaikuttaa heidän nykyiseen käytökseensä.
Minulla omaa huonoa käytöstä pohjusti se, että minua kiusattiin hyvin rankasti erityisesti yläkoulussa. Vanhat luokkatoverini jättivät minut täysin yllättäen yksin. Tämä vaikutti aivan sairaalla tavalla nuoreen mieleeni.
Olin tosiaan melkein koko yläkoulun omassa kodissani ja huoneessani. Muistan vain kolme kertaa koko kouluajalta että olisin saanut olla muiden mukana vapaa-ajan vietossa. Oli siis paljon aikaa alkaa luoda erilaisia vääristyneitä ajatusmalleja.
Opin esimerkiksi ajattelutavan että en voi olla onnellinen vaan koko ajan kuuluukin olla asiat pielessä. Kun löysin hyvän parisuhteen, aloin sabotoimaan alitajuntaisesti tilannetta ja työntämään toista huonolla käytöksellä mahdollimman etäälle itsestäni. Koska enhän minä voi kokea onnea, se ei vain kuulu identiteettiini. Tämä oli vain yksi esimerkki monista miten koulukiusaaminen on mieleeni vaikuttanut.
Jossain mainittiin löhiaikoina, että on outoa miten ihmisten empatia on koulukiusattujen lasten puolella. Mutta heti kun he kasvavat aikuisiksi, loppuukin tämä empatia ja ollaan närkästyneitä heidän käytöksestään. Unohtuu se ajatus, että he ovat voineet kokea jotain niin pahaa mikä vaikuttaa heihin yhä edelleen.
Suhtautukaamme toisiimme mahdollisimman empaattisesti. Olisi hienoa jos tässä viestikeskustelussa emme alenisi osallistujien kiusaamiseen. Vain omaa käytöstään muuttamalla pystyy alkaa vaikuttamaan siihen, että muutkin alkavat käyttäytyä mukavasti.
Niin metsä vastaa kuin sinne karjutaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella vilpittömästi pahoillani sinun ja kaikkien kiusattujen vuoksi ja puolesta. Silti en voi hyväksyä tuollaista nähtyä käytöstä.
Ja ennen kuin kukaan ennättää kivittää: olen itsekin käyttäytynyt samoista syistä nuorena, alle parikymppisenä noin. Noin 20+ vuotiaana aloin olla jo sen ikäinen että tajusin omat vuorovaikutustapani vahingollisiksi ja aloin harjoittamaan itsereflektiota, hävetä ja korjata käytöstäni. On turha kolmenkympin tietämillä enää vedota mihinkään vanhoihin juttuihin ja heittäytyä veemäiseksi "luvalla".
Omat mahdolliset traumat eivät oikeuta toisten julkista nöyryyttämistä
Oon myös sitä mieltä, että ihmisillä varmasti on erilaiset taustat. Mutta jos kaikki, toivottavasti, on lähteneet tähän ohjelmaan vilpittömästi etsimään rakkautta, niin tuo veran käytös on kyllä outoa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavuusarvosanat osallistujille:
Matti 10
Jarkko 9
Petri 9
Rene 8
Tilda 7
Emma 5
Tiia 5
Veera 4
Täältä Rene moukkamaisilla alapään kommenteillaan, itsekkäällä asenteella jaköytöksellään ei saa kovin montaa pistettä, ehkä 5. Emma ja Tiia fiksuja itsensä tuntevia naisia, haluisin heidät kaverikseni!
Vahinko, että ei nähty sitä Tildan kiukunpurkausta, joka sai Renen lähtemään. Sehän ei ollut ensimmäinen laatuaan aiemmin Rene on ohittanut ne stoalaisella tyyneydellä. Vähän epäilen, että Tilda on tyytymätön muista syistä, esim läheisyyden tai kommunikaation puutteesta ja kanavoi sen sitten kiukuttelemalla pikkuasioista. Rene puolestaan on varmaan jo kypsynyt ja päättänyt, ettei jatka Tildan kanssa, ja irtiotto on siksi oikea ratkaisu.
Sitä saa mitä tilaa, todella raskas ihminen tuo Tilda. Heillä oli selkeästi hauskaa yhdessä ja kiva tunnelma yhteisissä aktiviteeteissa. Tildalla ei ole kyllä tilannetajua ollenkaan jos tällaisen jälkeen kotiin tullessa alkaa jankkaamaan ja valittamaan suhteesta ja olemaan negatiivinen. Miksi ei voinut nauttia siitä että heillä oli hauskaa ja yhteys ja keskittyä kepeämpiin asioihin ja tutustumiseen, eikä pilata tunnelmaa ja vetää taas johonkin vakaviin suhdekeskusteluihin. Nuori ihminen, eikö pysty nauttimaan elämästä ja ottamaan vähän rennommin edes välillä. En ihmettele jos Renellä meni kuppi nurin, varmaan fiilis että mikään ei Tildalle riitä, kivan päivänkin jälkeen aletaan vatvomaan asioita, valittamaan ja kärttämään vastauksia.
En tiedä onko se suunnatonta epävarmuutta sitten ja huonoa itsetuntoa, mutta ei tuollaista kireyttä ja analysoimista kukaan mies (eikä nainen) kauaa jaksa. Tildan pitäisi hoitaa oma itsensä kuntoon ennen kuin on valmis parisuhteeseen.
Tildassa ei ole mitään vikaa, mutta täysin väärä mies valittu hänelle.
Voi harmi. Myöhäistä tietysti jo tässä vaiheessa, mutta Vera ulos ja Emma tilalle - onhan noissa Australia-kausissakin tehty vaihtoja lennosta. Tosin ei kovin hyvin seurauksin, mutta ei se nyt kovin paljon huonommin voisi mennä kuin Veralla ja Matilla.
Tässä formaatissa pitäisi olla sitoutumisseremonia korjaamon yhteydessä. Siinä parit keskustelun lopuksi paljastavat toisilleen haluavatko jäädä vai lähteä. Tässä ohjelmassa sitä ei ole, koska kausi olisi ohi ensimmäisen seremonian päätteeksu: kukaan ei haluaisi jäädä.