Ensitreffit alttarilla 2.0
Osallistujat esiteltynä
Kommentit (4175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Vera on ihan kamala, hymytön nirppanokka! Ja tuo tätimäinen tukka on niin vanhanaikainen. Mattihan on ihana. On niin kiltti ja vielä korkeastikoilutettu,. Ansaitsee paremman naisen kuin tuon ankeuttajan. Matti on myös ihan komea. Vera taas luulee itsestään liikaa, ei ole mikään kaunotar.
Veralla NS maaseututukka. Lasit trendikkäöt mutta muu Look maaseudulta. Inhottava työkaveri olisi varmasti, just sellainen pskanjauhaja selän takana!!
Kouvola-tukka, kananperseletti.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kuitenkin Tiia sanoi, että yes-päivänä Petri saa leikata hänen nurmikkonsa Vihdissä. Just just...
Miksi tuot Vihtiä koko ajan vihaviesteihisi? Ei Tiia asu Vihdissä vaan Lohjan Kahvimaalla.
Ps. vähän huumorintajua auttaisi ymmärtämään tällaisia nurmenleikkuuheittoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kuitenkin Tiia sanoi, että yes-päivänä Petri saa leikata hänen nurmikkonsa Vihdissä. Just just...
Miksi tuot Vihtiä koko ajan vihaviesteihisi? Ei Tiia asu Vihdissä vaan Lohjan Kahvimaalla.
Ps. vähän huumorintajua auttaisi ymmärtämään tällaisia nurmenleikkuuheittoja...
Tiia sanoi asuvansa Nummelassa. Vihti on Nummelassa.
Tiiahan itse varmaan nauraisi katketakseen, jos Petri sanoisi yes-päivänä pistävänsä hänet siivoamaan, right?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Vera on ihan kamala, hymytön nirppanokka! Ja tuo tätimäinen tukka on niin vanhanaikainen. Mattihan on ihana. On niin kiltti ja vielä korkeastikoilutettu,. Ansaitsee paremman naisen kuin tuon ankeuttajan. Matti on myös ihan komea. Vera taas luulee itsestään liikaa, ei ole mikään kaunotar.
Veralla NS maaseututukka. Lasit trendikkäöt mutta muu Look maaseudulta. Inhottava työkaveri olisi varmasti, just sellainen pskanjauhaja selän takana!!
Kouvola-tukka, kananperseletti.
Määritteleekö sun mielestäsi naisen pitkä tukka? Lyhyt kampaus = kananperseletti?
Tiia esimerkiksi on täys jätkä, vaiks sillä on pitkä tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun tuo Tilda on tuolla illallisella niin kaunis ja glamouria täynnä. Tuletko muille naisille alemmuuden tunteita ja Mites miehet pystyy pitään silmänsä erossa Tildasta, kun hänen istumapaikka vielä niin keskeinen ja oikeastaan hän ohjasi keskustelua. Myös Rene komea kun mikä.
Tilda on kaunis laitettuna ja muutenkin, mutta ero laitetun ja luonnollisen Tildan välillä on kyllä todella suuri. Ja voi, miksi Tildakin käyttää siellä heidän majapaikassaan jotain rähjäistä t paitaa, eikö mitään viettelevämpää löydy. Mulle ei tulisi mieleenkään noin alkuvaiheessa suhdetta tuollainen pukeutuminen, no itse rakastan seksikkäitä olo- ja yöasuja muutenkin, jopa yksin ollessa. Eikä kukaan mieskään ole pystynyt näppejään erossa pitämään.
Mutta näyttäytyisitkö teeveessä ennemmin T- paidassa vai seksihepenissä?
On se ulkonäkökin tärkeä. Ei voi syyttää Petriä, jos hän ei pidä raskaista silmäluomista ja suunpielten vaoista.
Ihmettelisinkin, jos Petri olisi tykästynyt introverttiin, sulkeutuneeseen ja kovaan persoonaan, kun hän itse on niin kivan rento ja joviaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään ihmettele, kun Petri ei ole innostunut Tiiasta. Suhteessa pitäisi mennä täysin Tiian vaatimusten mukaan. Tiiahan julisti, että hän ei tule muuttamaan Vihdistä mihinkään. Ei minkäänlaista keskustelua asiasta. Lisäksi hän aiemmin sanoi, että hyvä vaan jos ei pystytä töiden takia näkemään kuin harvoin, koska silloin ei kyllästy toisen naamaan. No sit kuitenkin hirveä valitus ohjelmassa, kun Petri teki töitä. Tiia on sulkeutunut ja kokee olevansa useimpien miesten yläpuolella julistamalla, että miehet jäävät hänen rinnallaan yleensä kynnysmatoiksi. Kylmä ja epäviehättävä ihminen.
Ei Tiia valittanut Petrin työssäolosta. Päinvastoin kannusti Petriä menemään tekemään töitä ja lähti itse festareille. Et taida ymmärtää Tiian kaltaista itsenäistä ihmistyyppiä.
Kyllä valitti ja syystäkin. Sanoi etteivät yhtään ole keskustelleet koska Petri tekee vain töitä ja paha on läppärin yli huudella.
Vierailija kirjoitti:
Tiia esimerkiksi on täys jätkä, vaiks sillä on pitkä tukka.
Mikä tekee Tiiasta tai kenestäkään naisesta "täyden jätkän"? Ammatti vai? Ootko sitä mieltä että ollakseen naisellinen pitää olla naisvaltaisella alalla? Päteekö sama miehiin? Olenko mä lähihoitajamiehenä "täys akka"? Vai tuo moottoripyöräily? Olisiko miehekkäämpää harrastaa sitä kun kokkailua? Olenko mies siis ollenkaan? Vai mikä tämän miehekkyyden ja jätkämäisyyden määrittelee?
Christiiina kirjoitti:
Minua säälittää se osallistuja 42-vuotias mies, jolla on vauvakuume. Mietin vaan, että onko hänelle tullut vauvakuume ihan vasta viime vuosina vai onko hän etsinyt lastensa äitiä jo nuoresta lähtien, mutta ei ole vain löytönyt sopivaa ihmistä ?
Sehän on miehille tyypillistä, että vauvakuume tulee (uudelleen) 40-50-vuotiaana riippumatta siitä, onko heillä jo ennestään lapsia vai ei. Ongelma on vaan se, että mistä löytää alle nelikymppinen nainen, joka myös haluaa lapsia, varsinkin jos naisen pitäisi vielä olla lapseton.
En tiedä onko kyse vuosien vauvakuumeesta (kuka tietää), mutta ilmeisesti aiempi pitkä parisuhde vei mukanaan myös naisen lapsen, jota ilmeisesti ollut kasvattamassa pienestä pitäen. Tai, tällaiseen väitteeseen törmäsin 😅 Juttuhan ei kerro, onko perheen perustaminen pakko vetää perinteisesti, vai voiko esim naisella olla lapsi, mietitäänkö teinin adoptiota tms 🤷
Vierailija kirjoitti:
Kukaan akateeminen ei ole kiinnostunut prätkäilystä. Kouluttautumattomien ja tyhmien hommaa.
Ööö, mun yliopiston proffista kolmella oli prätkä. Ja neljäskin kulki skootterilla yliopistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan akateeminen ei ole kiinnostunut prätkäilystä. Kouluttautumattomien ja tyhmien hommaa.
Ööö, mun yliopiston proffista kolmella oli prätkä. Ja neljäskin kulki skootterilla yliopistolle.
Miks akateemisten siis pitäis olla kiinnostuneita Tiian harrastuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti siis lainata tämä ja kysyä et miks akateemisten ihmisten nyt sit pitäis olla Tiian harrastuksesta kiinnostuneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Petri olisi voinut jopa vähitellen kiintyä Tiiankin, jos hän olisi ymmärtänyt Petriä ja antaa hänelle aikaa.
Miten Tiia on ollut antamatta aikaa? Eikös ongelma ole ollut päinvastoin?
-Tiia kertoi lähennelleensä Petriä useamman kerran. Tässä vaiheessa parit olivat tunteneet vasta hyvin lyhyen aikaa. Ennenaikainen, yksipuolinen lähentely blokkaa helposti tunteet kokonaan, jos ne eivät ole vielä ehtineet kehittyä kiintymyksen ja läheisyyden tasolle.
Joo ja vaikka slapeukkua nyt taas tuleekin, niin sanon että naisen ei kannata lähennellä. Miehet tuppaa olemaan metsästäjiä, joita lähentelevä nainen ei kiinnosta tai suorastaan ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl tykkään Petristä. Kivan näköinen, hyvät hampaat ja lihakset, hyvä huumori ja supliikki. Äly ja tilannetajukin hyvällä tasolla. Ensin Tiia valittaa, kun mies ei puhu tunteistaan, ja sitten kun hän puhuu, niin se ei kelpaa. Ei tunteita voi pakottaa. Petri heittäytyi ja yritti parhaansa, mutta Tiia ei ollut hänelle se oikea. Ei siitä voi Petriä syyttää.
En nyt mistään hyvistä lihaksista puhuisi sen perusteella kun Petri oli ilman paitaa häämatkalla :D
Mutta toki Tiia ilmeisesti piti kuitenkin alussa Petriä viehättävänä, mitä en osannut odottaa hoikalta naiselta mutta hyvä juttu. Harmi että yhteistä aikaa ei tunnu heille löytyvän, viimeisimmissä jaksoissa oli jo aika etäinen meno vaikka tunnelma oli matkalla lämmin. Ehkä se sitten vaikutti kun ovat puhuneet olevansa jo kuin vanha montakymmentä vuotta naimisissa ollut pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Minua säälittää se osallistuja 42-vuotias mies, jolla on vauvakuume. Mietin vaan, että onko hänelle tullut vauvakuume ihan vasta viime vuosina vai onko hän etsinyt lastensa äitiä jo nuoresta lähtien, mutta ei ole vain löytönyt sopivaa ihmistä ?
Sehän on miehille tyypillistä, että vauvakuume tulee (uudelleen) 40-50-vuotiaana riippumatta siitä, onko heillä jo ennestään lapsia vai ei. Ongelma on vaan se, että mistä löytää alle nelikymppinen nainen, joka myös haluaa lapsia, varsinkin jos naisen pitäisi vielä olla lapseton.
En tiedä onko kyse vuosien vauvakuumeesta (kuka tietää), mutta ilmeisesti aiempi pitkä parisuhde vei mukanaan myös naisen lapsen, jota ilmeisesti ollut kasvattamassa pienestä pitäen. Tai, tällaiseen väitteeseen törmäsin 😅 Juttuhan ei kerro, onko perheen perustaminen pakko vetää perinteisesti, vai voiko esim naisella olla lapsi, mietitäänkö teinin adoptiota tms 🤷
Mielestäni Petri kyllä puhui biologisesta lapsesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl tykkään Petristä. Kivan näköinen, hyvät hampaat ja lihakset, hyvä huumori ja supliikki. Äly ja tilannetajukin hyvällä tasolla. Ensin Tiia valittaa, kun mies ei puhu tunteistaan, ja sitten kun hän puhuu, niin se ei kelpaa. Ei tunteita voi pakottaa. Petri heittäytyi ja yritti parhaansa, mutta Tiia ei ollut hänelle se oikea. Ei siitä voi Petriä syyttää.
En nyt mistään hyvistä lihaksista puhuisi sen perusteella kun Petri oli ilman paitaa häämatkalla :D
Mutta toki Tiia ilmeisesti piti kuitenkin alussa Petriä viehättävänä, mitä en osannut odottaa hoikalta naiselta mutta hyvä juttu. Harmi että yhteistä aikaa ei tunnu heille löytyvän, viimeisimmissä jaksoissa oli jo aika etäinen meno vaikka tunnelma oli matkalla lämmin. Ehkä se sitten vaikutti kun ovat puhuneet olevansa jo kuin vanha montakymmentä vuotta naimisissa ollut pariskunta.
Jep, vaikea kuvitella että Tiialla kehittyisi romantiikkaa kenenkään kanssa, kun on niin umpinainen ja epänaisellinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja vaikka slapeukkua nyt taas tuleekin, niin sanon että naisen ei kannata lähennellä. Miehet tuppaa olemaan metsästäjiä, joita lähentelevä nainen ei kiinnosta tai suorastaan ahdistaa.
Oot oikeassa. Tosin ei tiedetä olikse vitsi tai tarkoittiko hän sillä jotain käsivarteen koskemista, mut yleisesti toi on totta mun mielestä normaalielämässä, et jos nainen on helppo ja näyttää ihastuksensa, niin mieheltä katoaa metsästysfiilikset. Sitä ei jostain syystä sais sanoa ääneen. Tää formaatti nyt on vähän eri kun tässä tavallaan sitoudutaan jo aluks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks akateemisten siis pitäis olla kiinnostuneita Tiian harrastuksesta?
Ei kenenkään pidä olla, mutta jotkut ovat.
Väite kun oli ettei ketään akateemista kiinnosta prätkät. Tiedän useita joita kiinnostaa.
Tilda sentään on ihan sympaattinen, vaikkakin minustakin hän miettii nyt tuossa vaiheessa suhdetta aivan liikaa. Verassa ei ole mitään sympaattista, minusta hän on pelottava.