Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

Vierailija
541/4175 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirommat* siis

Vierailija
542/4175 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veralla kotikulmilla jo mies. Ainakin vuosia sitten tyyppi oli k*sipää.

Kerro lisää meille haahkoille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/4175 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettinyt tuota Vera & Matti -kuviota, enkä voi ymmärtää tuota Veran asennetta alkuunkaan. Ulkonäöllisesti ei kumpikaan ole toistaan tasokkaampi, ettei ainakaan sen suhteen olis varaa Veralla nyrpistellä. Ennemminkin ajattelisin toisinpäin, että Matilla olis "aihetta" valittaa, kun hänelle naitettiin vanhempi nainen, jolla jo kaikenlisäksi lapsi!

Kyllä Matilla on näistä kahdesta korkeampi markkina-arvo, jos niitä vertaillaan: nuori, fiksun oloinen, opiskelee tavoitteellisesti ja on lapseton, jolloin ei ole lapsen tuomia velvoitteita, jotka hidastavat tai estävät vapaa-ajan aktiviviteetteja, reissaamista, muuttoaikeita ja kuormittavat myös taloudellisesti.

Matti kuitenkaan ei ole saanut itselleen sitä tyttöystävää, pitkiin pitkiin aikoihin. Itse on kertonut jääneensä aina friend zonelle, joten ei sitä kysyntää hänelle ole ollut naisten parissa. Paperilla näyttää hyvältä, mutta...

Vierailija
544/4175 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaahan Matin vanhvempien nuiva asenne olla ihan Verasta itsestä johtuvaa, eikä mitään ennakoluulojen aiheuttamaa. Nyt kun ohjelmaa katsonut pidemmälle ja Veran töksäityksistä joutunut haukkomaan henkeä, niin voi vaan kuvitella, mitä on saattanut Matin vanhemmillekin laukoa, joita ei ole kehdattu ohjelmassa vaan näyttää.

Juu toki... pikkasen lähtee laukalle nää teidän jutut. Nyt oikeesti.

Vierailija
545/4175 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettinyt tuota Vera & Matti -kuviota, enkä voi ymmärtää tuota Veran asennetta alkuunkaan. Ulkonäöllisesti ei kumpikaan ole toistaan tasokkaampi, ettei ainakaan sen suhteen olis varaa Veralla nyrpistellä. Ennemminkin ajattelisin toisinpäin, että Matilla olis "aihetta" valittaa, kun hänelle naitettiin vanhempi nainen, jolla jo kaikenlisäksi lapsi!

Kyllä Matilla on näistä kahdesta korkeampi markkina-arvo, jos niitä vertaillaan: nuori, fiksun oloinen, opiskelee tavoitteellisesti ja on lapseton, jolloin ei ole lapsen tuomia velvoitteita, jotka hidastavat tai estävät vapaa-ajan aktiviviteetteja, reissaamista, muuttoaikeita ja kuormittavat myös taloudellisesti.

Matti kuitenkaan ei ole saanut itselleen sitä tyttöystävää, pitkiin pitkiin aikoihin. Itse on kertonut jääneensä aina friend zonelle, joten ei sitä kysyntää hänelle ole ollut naisten parissa. Paperilla näyttää hyvältä, mutta...

No mites Vera sitten? Jos ois kovin tunkua miesrintamalla, tuskin ois tähän sarjaan hakenut.

Nimenomaan Matin markkina-arvoahan tuossa ylistettiin.

Vierailija
546/4175 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera on kyllä hirveän negatiivinen. Tuntuu että suojelee itseään jotenkin. Mulle tulee hänestä mieleen Sofi Oksanen, ulkoisesti siis, jota en näe kovinkaan viehättävänä naisena.

Voisiko Tilda ja Matti toimia? Ihan kuin Matti olisi luonut kiinnostuneen katseen Tildaan.

Entäs Emma ja Matti? Emma on ehkä liian möläyttelevä ja raisu Matille.

Eino on ehkä liian villi lapsi Jannelle. Jannen sairastelut johtuu varmaankin epämukavuusalueella olemisesta. Vaistoaa ehkä että jos hullaantuu Einoon, onni jää lyhyeksi.

Japeparka säälittää edelleen. Miksei Emma voinut sanoa vaikka että kaveripohjalla on valmis hitaasti tutustumaan, miksi torpata täysin ihminen jota ei tunne lainkaan.

Petri ja Tiia on erikoinen pari, jotenkin kivasti toimiva mutta sitten kuitenkin välittyy vahva riitasointu pinnan alla.

Saisiko Petri Veran kukoistamaan ja näyttämään parempaa puoltansa? Voisiko Petri innostua Verasta koska on jo lapsi ja haluaa lisää lapsia? Eivät minun mielestä match, mutta jotkut ihmiset heittäytyy ihan pöhköiksi lapsiasian edessä.

Rene puhuu syvällisyydestä mutta antaa itse kovin pinnallisen vaikutelman.

Joku sanoi ettei Veralla rahaa pukeutua, en usko koska satsaa ainakin korvakoruihin. Hiuksiakin täytyy jatkuvasti värjätä ja leikata kun malli on tuo. Kivoja vaatteita saa kirppiksiltä ihan murto- osalla näihin uppoavista rahoista. Hänen tyylinsä vain on tuo nähty.

Vierailija
547/4175 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vera on kyllä hirveän negatiivinen. Tuntuu että suojelee itseään jotenkin. Mulle tulee hänestä mieleen Sofi Oksanen, ulkoisesti siis, jota en näe kovinkaan viehättävänä naisena.

Voisiko Tilda ja Matti toimia? Ihan kuin Matti olisi luonut kiinnostuneen katseen Tildaan.

Eino on ehkä liian villi lapsi Jannelle. Jannen sairastelut johtuu varmaankin epämukavuusalueella olemisesta. Vaistoaa ehkä että jos hullaantuu Einoon, onni jää lyhyeksi.

Japeparka säälittää edelleen. Miksei Emma voinut sanoa vaikka että kaveripohjalla on valmis hitaasti tutustumaan, miksi torpata täysin ihminen jota ei tunne lainkaan.

Petri ja Tiia on erikoinen pari, jotenkin kivasti toimiva mutta sitten kuitenkin välittyy vahva riitasointu pinnan alla.

Saisiko Petri Veran kukoistamaan ja näyttämään parempaa puoltansa? Voisiko Petri innostua Verasta koska on jo lapsi ja haluaa lisää lapsia? Eivät minun mielestä match, mutta jotkut ihmiset heittäytyy ihan pöhköiksi lapsiasian edessä.

Joku sanoi ettei Veralla rahaa pukeutua, en usko koska satsaa ainakin korvakoruihin. Hiuksiakin täytyy jatkuvasti värjätä ja leikata kun malli on tuo. Kivoja vaatteita saa kirppiksiltä ihan murto- osalla näihin uppoavista rahoista. Hänen tyylinsä vain on tuo nähty.

Ei Tilda jaksaisi Mattia. Matti on liian nössykkä. Eikös Tilda sanonut illallisilla, että miehen pitää osata sanoa vastaan tjn. Kaipaa dominoivampaa miestä.

Matille sopisi varmaan sellainen herkkä ja rauhallinen nainen. Sellainen joka oli toissa kaudella(?). Se tummatukkainen kissanainen, joka naitettiin sen rastatukkaisen miehen kanssa.

Vierailija
548/4175 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäonnistuneet parinvalinnat. Emma&Jape täysi fiasko. Vera tuskin lämpenee Matille vaikka tämä tekisi mitä. Ja eiköhän Rene ennen pitkää leipäänny Tildan nipotukseen, ei jaksa enää sivuuttaa "yks lysti"-asenteella. Joten Tiia&Petri ainoastaan saattavat onnistua heteropareista.

Vierailija
549/4175 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti ei missään nimessä toimisi Tildan eikä Emman kanssa, eikä sen puoleen Veran kanssakaan. Matti tarvitsee rauhallisen, myötäilevän naisen, joka ei tykkää vetää huomiota itseensä. Yksikään näistä kolmesta ei millään muotoa sopisi hänelle.

Petri ja Vera ei myöskään toimisi, Petrille huumorintaju tuntui olevan tärkeä juttu ja Veralla sitä ei ilmeisesti kovin paljoa ole.

Vierailija
550/4175 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli joskus deittailtua Veran kaltaista kylmäkonetta vähän aikaa. Olen melkein varma että Vera on ollut ns miellyttäjä joka on sittemmin katkeroitunut petetyksi tulosta ja nyt sitten voimaantuneena feministinä ja persaukisena YHna tuntee tarvetta esittää suurempaa kuin on verhoten sen siihen että kukaan ei kelpaa hänelle. Vaatteet ja hiustyyli huutaa vahvaa vasemmistolaisuutta ja samalla halpaa kirpparilookkia, toisin sanoen persaukisuutta.

Mattina sanoisin että kiitos näkemiin ja lopettaisin oman aikani tuhlaamisen. 

Veerahan nimenomaan EI ole feministi, ja tuo tyyli ei myöskään ollenkaan huuda vasemmistolaisuutta. Et tiedä mistä puhut :D Veera on konservatiivi ja väittäisin, ettei mikään tiedostava kyllä yhtään. Haikailee jotain kaapin paikan määräävä äijää. T: vassarifeministi

Vierailija
551/4175 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää mitä noilta pareilta kysytään. Millaista miestä etsit , mitä vaadit häneltä. Veralla ollut varmaan huisin pitkä lista. Vaikka Matti ja Vera ei ole päässeet vielä ajaa jollain mönkijöillä niin kuin joku kirjoitti , niin silti siitä ruokailu hetkestä olisi voinut tehdä mukavan. Suu kävi , kun papupata daamilla. En kestäisi tuollaista ihmistä yhtään. 

Vierailija
552/4175 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ei missään nimessä toimisi Tildan eikä Emman kanssa, eikä sen puoleen Veran kanssakaan. Matti tarvitsee rauhallisen, myötäilevän naisen, joka ei tykkää vetää huomiota itseensä. Yksikään näistä kolmesta ei millään muotoa sopisi hänelle.

Petri ja Vera ei myöskään toimisi, Petrille huumorintaju tuntui olevan tärkeä juttu ja Veralla sitä ei ilmeisesti kovin paljoa ole.

Matti ja EA-Salla sopisivat hyvin yhteen! Siinä olisi toisilleen sopivat ihmiset.

Vierailija
553/4175 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonosti tehty nämä parit. Mikä tässä on ollut idea? Takaraivolla näkee, että eivät sovi.

Vierailija
554/4175 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli joskus deittailtua Veran kaltaista kylmäkonetta vähän aikaa. Olen melkein varma että Vera on ollut ns miellyttäjä joka on sittemmin katkeroitunut petetyksi tulosta ja nyt sitten voimaantuneena feministinä ja persaukisena YHna tuntee tarvetta esittää suurempaa kuin on verhoten sen siihen että kukaan ei kelpaa hänelle. Vaatteet ja hiustyyli huutaa vahvaa vasemmistolaisuutta ja samalla halpaa kirpparilookkia, toisin sanoen persaukisuutta.

Matti on nuoreksi mieheksi kärsivällinen ja ymmärtäväinen.

Myös varmaan ajattelee vievänsä homman läpi kohteliaasti ja antaa Veran juttujen mennä ohi sen kummenmmin ottamatta pultteja. Varmaan jo itsekin on päättänyt, että eivät tule jatkamaan yhdessä. Antaa toisen päsmentää.

Jarkon puolesta olen surullinen. Ihan mukavalta mieheltä tuntuu tositv-taustastaan huolimatta. Miksi ihmeessä tuo aikuinen nainen nosti asiasta tuollaisen metelin ja ei edes yrittänyt tosiaan tutustua. Jos luulee olevansa fiksu tai fiksumpi kuin Jarkko niin tuo ei ainakaan hyvää kuvaa hänestä antanut.

Vierailija
555/4175 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni tuosta Jannen sairastelusta. Olisiko joku, ehkä tiedostamaton, suojakeino, että pelkää ihastuvansa ja Eino ei sitten ihastukaan tarpeeksi niin voi sitten vedota ettei ollut oma itsensä.

Vierailija
556/4175 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti on nuoreksi mieheksi kärsivällinen ja ymmärtäväinen.

Myös varmaan ajattelee vievänsä homman läpi kohteliaasti ja antaa Veran juttujen mennä ohi sen kummenmmin ottamatta pultteja. Varmaan jo itsekin on päättänyt, että eivät tule jatkamaan yhdessä. Antaa toisen päsmentää.

Jarkon puolesta olen surullinen. Ihan mukavalta mieheltä tuntuu tositv-taustastaan huolimatta. Miksi ihmeessä tuo aikuinen nainen nosti asiasta tuollaisen metelin ja ei edes yrittänyt tosiaan tutustua. Jos luulee olevansa fiksu tai fiksumpi kuin Jarkko niin tuo ei ainakaan hyvää kuvaa hänestä antanut.

Olihan se yksissä aikaisemmissa Ensitreffeissä eräälle naiselle ylipääsemätön paikka, että hänen miehensä oli ollut Napakympissä. Jotkut elävät mieluummin toisten mielissä kuin omaa elämäänsä. Mutta ehkä ei muutenkaan Emma&Jape olisi ollut kovin sopiva pari. 

Vierailija
557/4175 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temppareista vielä. Vaikka ei olisi toiminut ihan järkyttävän huonosti niissä, niin juuri parisuhdepuoltahan siinä ohjelmassa valotetaan oikein erityisesti ja voi olla, että Japen osalta jo nähty ja kuultu vaan oli sellaista, mitä Emma tiesi ettei halua. En minäkään haluaisi. Kaverina voi olla ok ja muuten kiva tyyppi, mutta jo se että on pettänyt aiemmin, ja reilusti aikuisen iässä vieläpä, olisi ihan täydellinen turn off. Kun ei halua sellaista niin ei halua. Eikä ne Japen tuossakin ohjelmassa kertomat pelimiestyyliset jutut vaihtuvista naisista sen parempaa kuvaa antaneet.

Esim Janne oli tositeeveessä myös, mutta vaikutti siinäkin fiksulta ja mukavalta, tuskin montaa häiritsee silloin. Japekin voi miellyttää jotain toista tyyppiä, joka arvostaa eri asioita.

Vierailija
558/4175 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Tilda jaksaisi Mattia. Matti on liian nössykkä. Eikös Tilda sanonut illallisilla, että miehen pitää osata sanoa vastaan tjn. Kaipaa dominoivampaa miestä.

Matille sopisi varmaan sellainen herkkä ja rauhallinen nainen. Sellainen joka oli toissa kaudella(?). Se tummatukkainen kissanainen, joka naitettiin sen rastatukkaisen miehen kanssa.[/

En usko että se kissanainen Matista kiinnostuisi. Veikkaan että on enemmän rokkimiesten perään kuin pyhäkoulupoikien. Rastapäässä oli just sitä rokkimiehen särmää ainakin ulkoisesti ja toiminut baarimikkonakin työkseen. Osaan kuvitella Matin kaatamassa kahvia seurakunnan salissa, mutta en baarimikkona mitenkään.

Mutta joo, joku perinteisempi runotyttö voisi olla Matille sopiva. Minusta Tildassa on henkisesti vähän tätä lajia mutta on ulkoisesti aika vastakohta. Tildahan kertoi myös valitsevansa aina Red flag- tyyppejä. Eli Matti olisi Tildalle hyvästä, mutta Tilda ei kiinnostuisi.

Vierailija
559/4175 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli pelastaa tuo Matti. Tuo on siis ihan nöyryyttävää. Siis se ruokailu tilanne. Tuli tunne, kun olisi helvetti jossain kuulustelu pöydässä. Miksei voi välillä jutella mukavia. Harmi , että Japen muija pisti heti jutun poikki. Ihmiset muuttuu. 

Olisikohan Emmasta ja Matista tullut mitään...? Vai liekö Emma liian räväkkä

No ei olisi todellakaan.

Matti tarvitsee jonkun hiljaisen, rauhallisen, vaatimattoman naisen.

Veran, Emman tai Tildan kaltaiset mielipiteensä ilmaisevat naiset eivät hänelle selkeästi sovi.

Mutta eihän se noin mene. Rauhalliset miehet haaveilee just räväköistä naisista, jotta tulisi vauhtia elämään. Räväkkä ystäväni tätä aina valittaa että vain nössöt piirittävät. Itse olen luonteeltani rauhallinen introvertti ja minusta taas kiinnostuu ne vauhdikkaat ja sosiaaliset miehet. Usein vastakohta vetää puoleensa miehiä.

Vierailija
560/4175 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä Verassa vasemmiston näät?

Hänhän on täys konservatiivi, miehen pitää hoitaa miesten hommat, jne.

Vasemmistolaiset on liberaaleja, ja usein Li Andersson- tyyppiä. Luonnollisen väriset pitkät hiukset ja luomuarvot. Ei tuollaista kummallista leikkausta ja jatkuvaa värjäämistä, vahvaa meikkiä ja koristautumista.