Ensitreffit alttarilla 2.0
Osallistujat esiteltynä
Kommentit (4175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veera on törppö, mutta niin on kyllä Emmakin! Ennakkoluuloisesti olettaa japen olevan tietynlainen (millainen?!) eikä suostu edes tutustumaan.
Joo täytyy kyllä sanoa että ei yhtään ihmetytä ettei Emma ole vielä ikinä seurustellut. Tota menoa ei tule löytämäänkään ketään.
Pinnallinen, itsekeskeinen, tahditon. Kaksi jälkimmäistä sopii kuvaamaan myös Veeraa.
Matti tässä on voittaja loppupeleissä, ei varmasti tulee pulaa aidosti mukavista deittikumppaninaisista ohjelman jälkeen, kun taas Emmalla ja Veeralla ne pienetkin mahdollisuudet häviää, sen verran inhottavan kuvan ovat antaneet luonteistaan ja arvoistaan. Joten koita kestää Matti tylytys, vaikka ikävää sitä on katsoakin. Sulle löytyy varmasti vielä kiva nainen.
Ymmärrän kyllä täysin miten/miksi Rene triggeröi ihmisiä mutta ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. Oman elämänsä koomikko, ei tosin kovin hyvä sellainenkaan! Joten antakaa pojalle siimaa!
Jos Rene onkin vetänyt meitä kaikkia katsojia höplästä 100-0. Olis mielenkiintone veto.
Vierailija kirjoitti:
Jos Rene onkin vetänyt meitä kaikkia katsojia höplästä 100-0. Olis mielenkiintone veto.
Siis millä tavoin..? Itse pidän häntä ihan viihteellisenä tyyppinä. En ole varma onko parisuhdematskua, mutta jollain lailla siis ihan hauska jamppa.
Renestä tulee mieleen ns. Pellemies. Täälläkin ollut keskustelu: Apua, olen naimisissa Pellemiehen kanssa.
Christiiina kirjoitti:
HEI TSEKATKAA TÄÄ!
Minua mietityttää, että mitä tämä Jarkko teki Temptation Island -ohjelmassa, mikä on Emmalle niin suuri ongelma? Millainen Jarkko oli siinä sarjassa?
Jappe oli ääliö, mutta hänellä oli ihana tyttöystävä. Voi Mattua!
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
HEI TSEKATKAA TÄÄ!
Minua mietityttää, että mitä tämä Jarkko teki Temptation Island -ohjelmassa, mikä on Emmalle niin suuri ongelma? Millainen Jarkko oli siinä sarjassa?
Mattu laittoi silikoonitissit joten ei mikään fiksu nainen ole hänkään.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea myötähäpeä Veeran puolesta.Toivoittavasti asiantuntijat puuttuisivat hänen asenteeseen ja ennakkoluuloihin Mattia kohtaan, mutta epäilen.Kenen kanssa noin vaikea ihminen löytää kipinää?🤔
Tai kuka Veeraan kokee kipinää?! Parempi hänen olla yksin, niin kukaan ei tule pilaamaan hänen vaatimuksiaan. Syvä myötähäpeä näin naisena hänen tykitystään kuunnellessaan. Teki niin tai näin, oli se aina väärinpäin. Matti todella ansaitsee vastakohdan, kuin mitä Veera on. Luulisi Veeraa hävettävän käytöksensä, kun sen tylyyden telkusta itse näkee...ainakin olisi syytä.
Toi Vera on varmasti pelottava äiti. Katselee pistävillä silmillään rillien takaa ja arvostelee. Toivottavasti ei taukoamatta luettele lapsensa vikoja niinkuin tekee Matille.
Kaikki tuntuu hehkuttavan Mattia mutten ymmärräksi miksi. Niin perus-Matti kun voi olla, vähän hajuton ja mauton ja juurikin perässävedettävä. Ei kerro itsestään mitään eikä sano vastakkaista mielipidettä mihinkään. Veera näyttää hänen rinnallaan jäkättävältä mielipideautomaatilta mutta vaikeaahan se on jos toinen on noin valju.
Petri on niin symppis, ihana mies!
Rene tuntyi alussa ärsyttävältä huulenheittajältä mutta jakso jaksolta vaikuttaa mukavammalta ja fiksummalta.
Tulee Verasta ihan Rosa-vibat. Voi Mattia. Ja kyllä harmittaa Japenkin puolesta, mutta toisaalta hyvä ettei tarvinnut tuhlata enempää aikaa Emmaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulee Verasta ihan Rosa-vibat. Voi Mattia. Ja kyllä harmittaa Japenkin puolesta, mutta toisaalta hyvä ettei tarvinnut tuhlata enempää aikaa Emmaan.
Kuka on Rosa?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
HEI TSEKATKAA TÄÄ!
Noh, muuten vaan kuseskeli nurkkajuuriin bileissä...
Eräällä ETA-kaudella esiintynyt, Eetun morsian.
Veran kulmakarvat oli hääpäivänä paljon nätimmät, kauhean lyhyiksi ja kauas toisistaan tekee ne itse
Jos nimi on Vera niin taipuuko Veran vai Veeran, Veralla vai Veeralla?
Kaikkihan sen näkee, että Vera ja Matti ovat toisilleen täysin epäsopiva pari.
Joo täytyy kyllä sanoa että ei yhtään ihmetytä ettei Emma ole vielä ikinä seurustellut. Tota menoa ei tule löytämäänkään ketään.