Mihin maahan aiot seuraavaksi matkustaa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan matkusta loppuikänäni mihinkään. Yksin on niin tympeä matkustaa eikä ole ketään kenen kanssa mennä.
Minä yleensä varaan puolipäiväretkiä, joilla voi tutustua uusiin ihmisiin. Loppupäivän olen tyytyväisenä yksin. Tarvitsen myös sitä omaa aikaa.
Mä olen joskus käynyt matkoilla yksin mutta se oli stressaavaa ja tylsää. Stressaavaa koska olen jotenkin vähän sellainen avuton, että jo lentokentällä pelottaa kamalasti etten löydä oikeisiin paikkoihin, en osaa, ja siellä kohteessa eksyminen, julkisten kulkuvälineiden käyttö yms on silkkaa kauhua. Toisaalta se oleskelukin on aika tylsää yksin, tulee mieleen vaan että miksen ole omassa kotona, jossa olisi tietokonepelit, kirjoja ja kaikkea, mitä minä täällä teen jossain hotellissa. Nähtävyydet ei oikein kiinnosta minua, niitä katselen mieluummin vaikka netin kuvista. Rantalomat olisi kivoja mutta vain seurassa.
Puolison kanssa lähdetään myöhäiselle häämatkalle joko Filippiineille tai Thaimaahan. Lopullista kohdetta noiden kahden välistä ei olla vielä päätetty.
Japaniin puolison vanhempien luokse jouluksi.
Luultavasti matkustetaan niille alueille, joissa ei olla vielä käyty.
Siis Kaakkois-Aasiaan.
Joulukuussa Espanja, Toukokuussa USA, elokuussa Bulgaria. Siinä seuraavat kolme reissuani.
Jos löydän töitä jostain olen avoin heti matkustamaan ja viimein toteuttamaan tämän unelman.
Mutta Norjaan tai Iltaliaan sitten matkalle.