Vapaa-ajan manifestoiminen
Haluaisin manifestoida itselleni lisää vapaa-aikaa.
Töissä ei ole käyttämättömiä lomapäiviä. En jaksa tehdä saldoja varastoon koska haluan vapaata, en tehdä niska lomassa töitä ja sitten olla uupuneena vapaalla.
Vinkkejä??
Kommentit (11)
Sun nyt tarvii resonoida työpaikan scenessä ja sitten voit saada ikkunan auki viikon lomaan kanarialla.
Nosiis, perusperiaate on, että se mitä oot manifestoimassa on jo sinulla, vaikka fyysinen maailma ei sitä vielä ilmennäkkään. Kun pystyt tuntemaan korkeavärähteistä tunnetta (kiitollisuus, onnellisuus tms) asiasta ja vaikka kiittää maailmankaikkeutta siitä, että sulla on vapaa-aikaa. Ja sen jälkeen vapautat tuon, ja olet odottamatta muutosta, luottaen, että se tulee tapahtumaan
Vierailija kirjoitti:
Nosiis, perusperiaate on, että se mitä oot manifestoimassa on jo sinulla, vaikka fyysinen maailma ei sitä vielä ilmennäkkään. Kun pystyt tuntemaan korkeavärähteistä tunnetta (kiitollisuus, onnellisuus tms) asiasta ja vaikka kiittää maailmankaikkeutta siitä, että sulla on vapaa-aikaa. Ja sen jälkeen vapautat tuon, ja olet odottamatta muutosta, luottaen, että se tulee tapahtumaan
Oho, vähän sinnepäin lauserakenne, mutta pointti varmaan tulee läpi. Käsiä voi pitää yhdessä sydämen korkeudella ja pitää mielessä se kaipaamasi vapaa-ajan käsite tai konsepti. Mutta tärkein on tosiaan saada tuo tunne mukaan
No olepas nyt varovainen, ettet stressaa itseäsi tuolla sairauslomalle - tulet manifestoineeksi itsellesi lepoa mutta mikä on sen hinta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, vähän sinnepäin lauserakenne, mutta pointti varmaan tulee läpi. Käsiä voi pitää yhdessä sydämen korkeudella ja pitää mielessä se kaipaamasi vapaa-ajan käsite tai konsepti. Mutta tärkein on tosiaan saada tuo tunne mukaan
Kiitos!
Niin tosiaan mun pitää siis ei pelkästään ajatella että onpa kiva kun mulla on vapaa aikaa vaan myös tuntea se kiitollisuus.
Alan heti manifestoimaan.
Olen todella iloinen ja kiitollinen tästä, että minulle tarjottiin viikon lomaa! Ihanaa, että sain viikon loman töistä ilman sen suurempaa syytä. Hauskaa että elämä on tällaista, että jokin pieni asia mitä toivot, kuten viikon vapaa-aika töistä, toteutuukin itsestään. Olen niin kiitollinen esimiehelleni kun hän kysyi haluaisinko pitää viikon loman! Ihanaa, että saan olla vapaalla kokonaisen viikon 😊😊🙏🙏🙏
(Tähän tyyliinkö tuo tunne mukaan??)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
Niin tosiaan mun pitää siis ei pelkästään ajatella että onpa kiva kun mulla on vapaa aikaa vaan myös tuntea se kiitollisuus.
Alan heti manifestoimaan.
Olen todella iloinen ja kiitollinen tästä, että minulle tarjottiin viikon lomaa! Ihanaa, että sain viikon loman töistä ilman sen suurempaa syytä. Hauskaa että elämä on tällaista, että jokin pieni asia mitä toivot, kuten viikon vapaa-aika töistä, toteutuukin itsestään. Olen niin kiitollinen esimiehelleni kun hän kysyi haluaisinko pitää viikon loman! Ihanaa, että saan olla vapaalla kokonaisen viikon 😊😊🙏🙏🙏
(Tähän tyyliinkö tuo tunne mukaan??)
Jos oikeasti tunsit sitä tunnetta, niin joo.
Manifestoi itsellesi lopputili niin vapaa-aikaa riittää.
Manifesrointi vaatii myös toimintaa. Kyse ei ole pelkästä uskomisesta ja hokemisesta.
Haluat manifestoida vapaa-aikaa? Muuta elintapoja niin, että jaksat vapaa-aikana tehdä mukavia juttuja. Älä jää makaamaan sohvalle läppäri sylissä, vaan käy lyhyellä juoksulenkillä ja kylmässä suihkussa. Järjestä uni palauttavaksi ja ruokavalio ravitsevaksi. Tee henkistä työtä stressinhallinnan parantamiseksi ja meditoi säännöllisesti.
Näin saat lisää vapaa-aikaa.
Ja viisastelijoille tiedoksi, että kyse ei ole tuntien järjestämisestä päivään koska se ei ole fyysisesti maksollista, vaan olemassaolevien tuntien tehokkaampaa käyttöä ja tunnetta siitä että aikaa on enemmän. Ps. Alko pois, se sotkee terveellisiä elämäntapoja
Vierailija kirjoitti:
Manifesrointi vaatii myös toimintaa. Kyse ei ole pelkästä uskomisesta ja hokemisesta.
Haluat manifestoida vapaa-aikaa? Muuta elintapoja niin, että jaksat vapaa-aikana tehdä mukavia juttuja. Älä jää makaamaan sohvalle läppäri sylissä, vaan käy lyhyellä juoksulenkillä ja kylmässä suihkussa. Järjestä uni palauttavaksi ja ruokavalio ravitsevaksi. Tee henkistä työtä stressinhallinnan parantamiseksi ja meditoi säännöllisesti.
Näin saat lisää vapaa-aikaa.
Teen jo kaiken tämän.
Mutta nyt haluan viikon vapaata.
Tai siis minullahan on jo viikko vapaata! Ihanaa ! 😊😊 Vitsi miten ihanaa, että sain viikon vapaata töistä koska töitä oli niin vähän että työnantaja tarjosi vapaata. Ihanaa 😊
Ihanaa olla viikko omissa oloissa ja tehdä omia kotijuttuja, ja tehdä pitkiä retkiä luontoon 😊🙏
Lopeta nyt ensiksi tuo manifestointihörhöily. Siitä voi vapautua aivokapasiteettia reealimaailman ymmärtämiseen.