ootteko kateita?
ootteko kateita kun mulla on mies joka ei halua lykkiä anaaliin! Koska kyllähän se tiedetään että miehen mieliksi sitä peppua annetaan ja turha alkaa jauhaan mistään nauttimisesta koska naisella EI ole pepussa mitään kiihotus pisteitä. Mä oisin voinut tälle mussukalleni sitä peppua antaa, koska on ollut niin suloinen, että ei ole koskaan edes pyytänyt. Entinen ruinas jatkuvasti. No kun ehdotin nykyiselle, niin se totes, että ei ole kiinnostusta. mulla on hyhvä ja tiukka se oikea reikä ja meillä on niin hyvää seksiä että ei siihen mitään kakkareikää tarvitse sotkea mukaan. käyttäköön ne joilla on muuten latteeta menoa :) Vähänkö olen ylpeä miehestäni. voin olla sen kanssa loppu elämäni tietäen, että se ei mitään pyllyreikää tarvitse. homojen hommaa!!!
Kommentit (27)
varsinkin ap:n älykkyydestä asenteesta... hohhoijaa...
Mies ei kyllä edes pyydä kun tietää ettei saa, mutta välillä koskettelee siihen tyylin että taitaa mieli tehdä.
Tulee sellainen olo että enkö riitä tällaisena? Mun mielestä peppureijällä on vaan yksi tarkoitus...varmaan tiedätte mitä tarkoitan.
muutaman kerran, mutta ei ollut kummankaan juttu. Minä itse halusin varmaan kokeilla enemmän, kuin mies, mutta sen jälkeen molemmat totes vaan, että tulipa kokeiltuu, mut kyllä se ykkönen on ykkönen!
Mulla on mies joka ei ole koskaan peppuun pannut eikä suostu. Ja minä nainen haluaisin vaihteluna sitäkin. Olen varmaan outo, mutta mä kyllä nautin siitäkin kunhan ei ole kovin iso penis.
voidaanhan sitä vetää pipo kerralla tiukalle ja sanoa että emätinkin on vain siittämistä varten. Näinhän sen luonto on tarkoittanut. Että lopetetataanpa heti sen höylääminen pelkässä nautintotarkoituksessa.
Siis ainoastaan säälittää ahdasmielisyys ja se että olet noin estoinen. Meillä seksi kaikin puolin ihanaa ja tyydyttävää, molemmat ollaan toisiimme aivan lääpällään. Peppuseksi on suola mikä oikeassa mielentilassa ja oikean kumppanin kanssa on ihanaa!! Se on aivan soopaa että sitä vain mies voi haluta, minä naisena nautin myös siitä valtavan paljon ja sitä joskus pyydänkin. Eikä kyse ole mistään siitä että perinteisellä homma ei tunnu tai paikat löysät vaan myös se on ihanaa . En voisi kuvitella että jonkun muun kanssa olisin joskus anaalia harrastanut mutta oman ukon kanssa se on sairaan hyvää joskus. Sen yksi suuri viehätys varmaan on että ylittää jotain omia estoja ja siinä kyllä pitää antautua ja luottaa toiseen täysin, homman juju on siinä varmaan osaksi.
Mut onneksi jokainen tyylillään
Vierailija:
Koska kyllähän se tiedetään että miehen mieliksi sitä peppua annetaan ja turha alkaa jauhaan mistään nauttimisesta koska naisella EI ole pepussa mitään kiihotus pisteitä.
Vierailija:
ootteko kateita kun mulla on mies joka ei halua lykkiä anaaliin! Koska kyllähän se tiedetään että miehen mieliksi sitä peppua annetaan ja turha alkaa jauhaan mistään nauttimisesta koska naisella EI ole pepussa mitään kiihotus pisteitä. Mä oisin voinut tälle mussukalleni sitä peppua antaa, koska on ollut niin suloinen, että ei ole koskaan edes pyytänyt. Entinen ruinas jatkuvasti. No kun ehdotin nykyiselle, niin se totes, että ei ole kiinnostusta. mulla on hyhvä ja tiukka se oikea reikä ja meillä on niin hyvää seksiä että ei siihen mitään kakkareikää tarvitse sotkea mukaan. käyttäköön ne joilla on muuten latteeta menoa :) Vähänkö olen ylpeä miehestäni. voin olla sen kanssa loppu elämäni tietäen, että se ei mitään pyllyreikää tarvitse. homojen hommaa!!!
Fakta on se että jätkä ei uskaltanut myöntää että kiinostaa.
nyt sitää oikeasti vitutaa aivan vietävästi koska ei myöntänyt.
tuolla asentella tehdän oikeita pihtareita
perseen silmukkaan haluaa tumpata homot ja pienimunaiset ressukat...
se on muuten ihan oikeesti totta, että peppureikä on pienimunaisille miehille. koska sillon se saattaa naisesta olla ihan kivaakin kun miehellä on pieni. mutta onneksi mun miehellä on iso niin ei tartte tommosta harrastaa! saa hyvät orkut ihan ykkösestä!
*eli kaikki naiset jotka täällä hehkuttaa nauttivansa peppuseksistä, omaavat pienimunaisen miehen (otan osaa)
*ja miehet jotka hehkuttavat sitä harrastavansa, omaavat pienen munan (voi teitä pieniä)
" Omaavat?"
Mitä kietä se tämä omaaminen on? Omaan pienen munan? Sen on kiva livauttaa vaimoni omaamaan penaaliin.
omaan=omistan
etkö ole oikeesti ennen kuullut? no huh huh
Vierailija:
omaan=omistanetkö ole oikeesti ennen kuullut? no huh huh
on sana omata huonoa suomea? taitaa olla vanhaa suomea, mutta ei huonoa.
Jos puhutaan kehonosista, niitä ei omisteta, saati omata. Vaan sanotaan: " Minulla on persesilmä" tai " Minun miehelläni on diminutiivinen kikkeli."
Omata sanaa ei suositella enää käytettäväksi missään yhteyksissä. Sitä on käytetty kuvaamaan epämääräisesti hahmottuvaa, henkistä kykyä tai -taipumusta. Esimerkiksi: " Olen huomannut omaavani kielitoimistotyössä tarvittavia vittumaisen spekulantin piirteitä" .
t: Jussi
tuon 13:n tunnistaa jo kilometrin päähän noista voivotteluista. Ei sille kannata enää suomea opettaa.
Miesten g-pistehän tunnetusti sijaitsee siellä anaaliseinämässä. Luulisi kiinnostavan myös heteromiehiä, mutta ei taida kovin monella olla tarpeeksi itsetuntoa siitä puhua.
Miesten g-pistehän tunnetusti sijaitsee siellä anaaliseinämässä. Luulisi kiinnostavan myös heteromiehiä, mutta ei taida kovin monella olla tarpeeksi itsetuntoa siitä puhua.
Miesten g-piste on anaaliseinämässä. Luulisi heteromiehiäkin kiinnostavan muu kuin vaimon anaali, mutta ei taida monilla olla tuon kauhistuttavan homouden pelossa itsetuntoa puhua siitä suklaajunavitsailua enempää.
mä oon itseasiassa kade. tosta asiasta tapeltiin taas tänään oman ukon kanssa. pitää varmaan etsiä uusi mies...