Onko teille tullut Nordeasta kyselykirje?
Ärsyttää antaa henkilötunnus niiden lähettämään kyselyyn. En halua sitä netissä viljellä. Saisiko niille vastattua muuten?? Kallista soittaa ja ei löydy sähköpostia.
Kommentit (17)
Kirjeitse en anna mihinkään henkilötunnusta.
Siis jos et ole asiakas muuten kun on laina sitä kautta joskus tullut ostaessa jonkun kapistuksen ja et ole muuten asiakas niin miksi pitäisi vastailla typeriin netinkautta kyselyihin johon pitää laittaa käyttäjätunnukseksi oma henkilötunnus ja kirjeessä mukana tullut salasana?
Vastaan vain pankin oman järjestelmän kautta eli vahva tunnistautuminen ja sen jälkeen vastaus, hetua en anna koskaan tunnukseksi.
Kun en ole asiakas en omista siellä tiliä??
Ette tietenkään anna hetua mihinkään huijauskirjeisiin!
Tuleeko niitä huijauskirjeitäkin? Minulle tuli lauantai-iltana Nordealta tekstiviesti, että tililläni on jotain outoja tapahtumia ja minun pitäisi kirjautua pankkiin linkin kautta. Minulla ei ole edes tiliä Nordeassa ja vaikka olisi, en kirjautuisi kuin pankin sivuilta.
Ne on kalastelua yrittää huijata ja pankit ei kysele tunnuksia !!! Eikä mitään kortin tunnuksia tai numeroita. On niin paljon huijauksia. Myyjät myös huijaa varastaa nekin. Nykyään ostaa käteisellä niin jopa prepade liittymä ei toimi koska myyjä vei käteisen eikä ladannutkaan mitään sinne. Moni ihmettelee kun kortti ei toimi tai ei puhe aikaa. Tai pankki tiliä on hakkeroitu outoja tapahtumia jopa samana päivänä 3 ostosta samaan muka kauppaan et ole käynyt siellä edes.Tai ollut outoja autovuokraamo maksuja tai nostoja etkä ole nostanut. Joku skimmannut korttisi tai vain tunnukset.Kuka tahansa voi käsitellä tiliäsi jos on tunnukset.Kuka tahansa voi maksaa kortillasi juomat ruuat jos et huomaa että joku käyttää sitä missä on lähi maksu ominaisuus. Tai korttia voi käyttää joku nostoihin jolla on kortin tunnusluku.Mutta oikea kysely on paperilla mihin ei pyydetä mitään tunnuksia mutta kysytään onko sukulaisia politiikassa ( tää on vakoilua pankin kautta) ja oletko poliitikko tai muuta.Toinen syy on rahan pesu tavaran pesu missä varastettua vaihdetaan lailliseksi. Älkää nyt ostako mitään oudoilta.
Mitään linkkejä ei saa edes avata.
Onhan se väärin pankki vakoilee asiakkaita myös missä liikut matkustat oletko poliitikko. Mitä se niille kuuluu??? Toivotaan että valtio perustaa +55 pankin vanhuksille missä kahvila ja sohvat aikaa koko päivä eikä kukaan kysele poliittisia mielipiteitä eli puoluevapaa pankki.
Minulle tuli viesti että tietojärjestelmässä olleen häiriön vuoksi olemme kadottaneet käyttäjätunnuksesi ja pyysivät ilmoittamaan sen uudelleen linkissä olevaan osoitteeseen.
:D miten mammat menee näihin huijauksiin. Huutikset mammoille :DDDD Premium asiakkaille ei mitään kirjeitä tule, tietäjät tietää ;)
On tullut.