Oon kyllästynyt tavoittelemaan kauneutta
Ei jaksaisi enää yhtään miettiä omaa ulkonäköä. Vähän kuin yrittäisi meikata perunaa missiksi. En halua olla missi, haluan olla peruna. Tehdä asioita ilman, että tarvii miettiä onko nyt kaunis ja edustava. Oon kyllästynyt siihen, että naisilta vaaditaan kauneutta, siihen että naisia arvostellaan ja vertaillaan, siihen että naisten ulkonäköön kiinnitetään huomiota, silloinkin kun se on epäolennaista. Ei jaksa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
aloin miettiä että kun meikkisudin ottaa käteensä alkaako se naisten välinen ulkonäkökilpailu jo siitä samantien? oishan se kiva Peppi Pitkätossuna pomppia ulkona, mutta jotenkin sitä haluaa jonkinlaista pikkuroolia vetää että ollaan tässä nyt jotain olevinaan itsekin. siispä laitan meikkivoiteen, puuterin, maalaan kulmat ja ripsarit ja huulikiiltoa kun lähden kaupungille.
on minussa muutakin, tykkään lukea historiallisia blogeja ja miettiä politiikkaa. meikki on lähinnä lasten leikkiä jolla yritän piristää itseäni ja toisia
Ei sekään kaikille ole mtn roolin vetämistä että kaunistautuu. Itsensä hoitaminen ja hemmottelu on kivaakin!
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen sitä ei tarvitse yrittää muokata Jumala teki täydellistä työtä
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kyllästyttää se, että naiset vaativat komean ulkonäön lisäksi myös:
pituutta
statusta
rahaa
itsevarman jännädominoivaa alfaluonnetta
matalaa ääntä
isoa penistä
Ja nämä on samanlaisia yleistäviä luuloja kuin se luulo, että naisilta vaaditaan sitä että on meikattu ja tavoittelee kauneutta. On tietty pienehkö ryhmä naisia (tai miehiä) jotka tuollaisia vaatii, useimmat taas menee pääosin henkisen yhteensopivuuden perusteella ja nuo on sivuasioita tuommoiset. Ihan tavikset koko ajan pariutuu keskenään ilman että on rahoja, statuksia sun muuta miehellä. Itse ihastuin aikoinaan mieheni älykkyyteen kun hänet opiskelijana tapasin, oli opiskelijoiden tapaan köyhä ja on myös lyhyt eikä matalaa ääntäkään ole - ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitsä vetää suupielet ylöspäin? Laa la laa laa laa laa
älä tuu droppaa mun tunnelmaa.Hymyile ap, se auttaa kaunistumaan!
No mitä tuut tänne droppaantumaan. Mee lauleskelemaan jonnekin muualle jos tällaiset jutut sattuu sieluun
Ähäkutti, sainko tartutettua korvamadon? :)
Ei ole pakko hymyillä, jos ei hymyilytä, mutta hymy kaunistaa perunankin. On oikein kiva hymyillä, nauraa ja rallattaa, kävellä sateessa ja olla iloinen oma itsensä.
Revi siitä. ;)
Joo, ei jaksa kiinnostaa kyllä lainkaan. Ihan turhaa hommaa. Suon sen kaunistautumiaen heille, keitä se kiinnostaa, mutta välillä katson järkyttyneenä ohjelmia teeveestä missä ihan normaalin näköiset käyvät kauneusleikkauksissa ja tulee hakematta mieleen, että oliskohan terapia parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
pituutta
statusta
rahaa
matalaa ääntä
isoa penistä
En tiedä muista naisista, mutta itse haluaisin elää miehen kanssa joka:
-tekee puolet kotitöistä
-pitää itsestään ja läheisistään huolta
- viettää aikaa perheen kanssa
- osaa tehdä ruokaa ja ruokaa myös laitetaan tasapuolisesti
- ei hakkaa fyysisesti tai henkisesti
- on mukava ja osaa hallita tunteitaan ja muutenkin ymmärtää tätä elämää sen verran että elämä on sen puolesta helppoa eikä tule mitään ylimääräistä draamaa.
pituutta
statusta
rahaa
matalaa ääntä
isoa penistä